Mave træning-hvor meget af gangen?


boozy
 Share

Recommended Posts

hehe rollig nu MaxPower.... Du gør det til en videnskab at træne. Og det er det jo ikke... Du gør det kun svare for dig selv.... De DK sider er gode nok..

jeg drikker ca hva 3time 30gram hva dag... det er ikke sjovt..

jeg finder lige et billede af mig.. så i kan se mig..!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg er helt rolig. Der er bare ingen grund til at kalde folk for "smart ass" eller lignende.

Du gør det til en videnskab at træne. Og det er det jo ikke
Øhh, jo :)
Du gør det kun svare for dig selv

Jeg synes nu jeg har nogenlunde styr på hvordan det kan holdes rimelig nede på jorden, men faktum er at det ER en videnskab og mange forskere er travlt beskæftigede med emner inden for muskelvækst og styrketræning.

De DK sider er gode nok..
Hvilke tænker du på? Mol kan anbefales :lol: - og en del af artiklerne på getbig.

Bodybuilder.dk er da ikke meget værd ;)

jeg drikker ca hva 3time 30gram hva dag... det er ikke sjovt..

"sjovt"? drikker hvad?

Link to comment
Share on other sites

hehe rollig nu MaxPower.... Du gør det til en videnskab at træne. Og det er det jo ikke... Du gør det kun svare for dig selv....

Så blev det ligesom slået fast! :lol:

Ja MaxP, hold nu op med alt det fis – du gør det alt for indviklet. Der er alligevel ingen af os almindelige mennesker, der gider høre på det der fjollede teori, det er ikke noget en rigtig båddibilter kan bruge til noget. I virkeligheden er det jo så simpelt, det er derfor vi alle sammen har arme på 58 cm og en fedtprocent på 5.

Link to comment
Share on other sites

Nu kan jeg huske hvorfor jeg ikke gider at hjælpe folk med deres træning over internettet...!!! :thumb_down::thumb_down:

MaxPower LooooL jeg kan se på dine billeder at du har styre på din træning....!! :lol: :lol: :lol: :chicken:

Når... jeg gider ikke være her inde sååå vi ses.... i kommer ikke til at høre fra mig igen... jeg ved hva jeg taler om... LooooL det har du ikke hehe billedet

dont ask what your "body" can do for you - but what you can do for your "body"

Link to comment
Share on other sites

Nu kan jeg huske hvorfor jeg ikke gider at hjælpe folk med deres træning over internettet...!!! 

MaxPower LooooL jeg kan se på dine billeder at du har styre på din træning....!!   

Når... jeg gider ikke være her inde sååå vi ses.... i kommer ikke til at høre fra mig igen... jeg ved hva jeg taler om... LooooL det har du ikke hehe billedet

:blink: Hvor smart er det lige at svine en moderator til?

Med alt respekt for nye brugere, og folk der hæderligt og oprigtigt vil søge viden, men jeg synes altså at flere og flere paphoveder begynder at strømme til MOL.

Hr. Kirchebrandt

Link to comment
Share on other sites

Nu var det jo så en som sagte at man skulle "guffe" noget med masse af proteiner, fint nok, men næsten alt det som har proteiner har oz masse af kalorie.... hvad gør jeg? :w00t:

Det er energi i protein - det slipper du ikke udenom. For at få nok protein uden at få alt for mange kulhydrater og for meget fedt kan du vælge ud fra følgende:

fisk, kylling, magert kød, fedtfattige mejeriprodukter, proteinpulver og meget andet. Linser og lignende skulle også være godt, men der skal suppleres med andre proteinkilder for at gøre det aminosyrer-profilen komplet.

Link to comment
Share on other sites

Nu var det jo så en som sagte at man skulle "guffe" noget med masse af proteiner, fint nok, men næsten alt det som har proteiner har oz masse af kalorie.... hvad gør jeg? :w00t:

Det er energi i protein - det slipper du ikke udenom. For at få nok protein uden at få alt for mange kulhydrater og for meget fedt kan du vælge ud fra følgende:

fisk, kylling, magert kød, fedtfattige mejeriprodukter, proteinpulver og meget andet. Linser og lignende skulle også være godt, men der skal suppleres med andre proteinkilder for at gøre det aminosyrer-profilen komplet.

oki... ville det være en god ide at købe noget protein pulver, og hvis hvad for noget og hvor kan det købes???

hvordan for jeg side deller og mave fedt væk?

Link to comment
Share on other sites

oki... ville det være en god ide at købe noget protein pulver, og hvis hvad for noget og hvor kan det købes???
Kun hvis du ikke mener du får nok protein igennem din almindelige kost - eller har brug for hurtig optagelig protein efter træning.
hvordan for jeg side deller og mave fedt væk?

klassikeren :bigsmile:

punktslankning kan ikke lade sig gøre (med mindre det bliver foretaget af en kirurg), så du må bare tabe dig generelt indtil bildækket slipper.

Link to comment
Share on other sites

oki... ville det være en god ide at købe noget protein pulver, og hvis hvad for noget og hvor kan det købes???

Kun hvis du ikke mener du får nok protein igennem din almindelige kost - eller har brug for hurtig optagelig protein efter træning.

hvordan for jeg side deller og mave fedt væk?
klassikeren :bigsmile:

punktslankning kan ikke lade sig gøre (med mindre det bliver foretaget af en kirurg), så du må bare tabe dig generelt indtil bildækket slipper.

hehe oki... men tabe, hvordan?

ved at spise mindre?

lave nogle øvelser eller?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share