MOL i M!


Sark
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Hmmm -  ja,  jeg bliver vel også nødt til at købe det. Håber ikke at nogen fra det akademiske miljø ser mig på vej ud af kiosken. :blush:

Blackice-> Det går klart bedre med bannerklikkene efter opfordringen. I forgårs var der 16 klik, :bored: men i går var der 37 og det dækker både trafik og cola. Den samlede klikrate er dog stadig så lav som 0,15 %.

Link to comment
Share on other sites

Jeg klikker også på dem hver dag hvis jeg husker det. Jeg sidder jo alligevel ved computeren hver dag. Bare nogle lidt kedelige reklamer, men det er jo ikke MOL`s skyld.

ME, det kunne da være KEWL.

El Kay hmm kategorien Drenge Røv passer meget godt på mig. så jeg må jo købe det.

Morten Z. Det er da godt. Glæder mig. Klikker også som en gal hver eneste dag.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Vi får betaling for unikke klik, dvs. der er desværre ingen effekt af at klikke mere end en eller to gange pr dag. (pr. banner).

Enkelte af bannerne giver ekstra hvis man tilmelder sig, men det er nok for meget forlangt, at i allesammen skal binde jer til at gå med Jyllandsposten for MOL's skyld.

Det næste der skal ske når økonomien tillader det er, at vi skal til at lege med videostreams. Vi har grejet og indholdet, men er nødt til at købe mere båndbredde, så keep clicking. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Der er mange muligheder med video. Bl.a. kunne man vise interessante træningsfinesser, vise hvorledes diverse tests udføres korrekt, vise elementer fra idrætsforskningen, vise interviews etc.

Igår havde vi 85 kliks hvilket faktisk bliver til noget på årsbasis. Libresse var den mest klikkede reklame :)

Blackice -> godt tip med at højreklikke - giver fuldstændigt samme resultat som når man bare klikker almindeligt :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg sidder på mit studie i et lokale med 15 computere, hvis jeg klikker på et banner fra hver computer, tæller hver computer som et "unikt" klik?.  I så fald kan jeg jo varme lidt op før træning ved at storme rundt og klikke lidt på hver computer... :D

Link to comment
Share on other sites

ja hver pc burde tælle som et unikt klik. Det skulle jeg ihvertfald mene. Men jeg højre klikker og trykker åben i nyt vindue, det gør jeg ved hver reklame, fra to pc`ere hver dag. Når jeg husker det. Det skulle gerne give mellem 4 og 6 hits hver dag alene. Great.

Du har da fået nogle reklamer.

Men jeg kan jo spæne hele firmaet rundt og klikke på banner reklamer, så skal Morten Z vidst på ferie i næste uge, for så kan det godt blive til mange penge. For ja vi har en HEL del maskiner stående.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share