Mr. Fitness 2004


Jonas B(B)
 Share

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest PlayboY

Hmm.. Stod lige og læste i "Workout & fitness".. Der var billeder af 4 af deltagerne.. Det havde en rimelig pæn fysik, men ikke noget der så direkte vildt ud.. Men ganske pænt, sådan kunne jeg også godt tænke mig det.. :)

Link to comment
Share on other sites

Rapport fra Mr. Fitness:

Der var godt med mennesker i Brøndby hallen. Mange for at se Mr. Fitness, nogle for at vise sig selv frem :lol:

Stemningen var rimeligt god, Lisbeth Jannicke bød velkommen og efter 30sek med høj intromusik kom der lys på scenen, deltagerne stod klar og salen brød ud i jubel!

Først blev der poseret, så var der showrunden og til slut hinderbahn.

Resultatet blev som følger:

1: Jan Moos

2: Lars Hyttel

3: Peter

Jeg fik desværre ikke nr 3's efternavn, beklager.

Min (håber ikke jeg får klø for den) kommentar til Mr. Fitness 2004:

Enig i hvem der skulle i top 3, placeringerne havde jeg selv svært ved at bestemme mig for.

Jan Moos havde en virkeligt flot symetri og havde en kontrol i den frie rutine der var meget imponerende.

Lars Hyttel har jo også en flot symetri og for pokker hvor er han høj i forhold til de andre!

Peter (nr 3) syntes jeg faktisk gjorde det rigtigt godt. Specielt hans six-pack var usammenlignlig god i forhold til de andre deltagere. Hans frie rutine var der virkeligt gang i, og han var efter min mening den eneste der havde kontrol der nærmede sig Moos!

Aftenens overraskelse - Habib Hanif på en 6 plads!

Men en super aften, imponerende deltagere, ja rigtigt god underholdning! Jeg glæder mig allerede til næste år....

:bigsmile: Jakkedrengen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Rapport fra Mr. Fitness:

Der var godt med mennesker i Brøndby hallen. Mange for at se Mr. Fitness, nogle for at vise sig selv frem  :lol:

Stemningen var rimeligt god, Lisbeth Jannicke bød velkommen og efter 30sek med høj intromusik kom der lys på scenen, deltagerne stod klar og salen brød ud i jubel!

Først blev der poseret, så var der showrunden og til slut hinderbahn.

Resultatet blev som følger:

1: Jan Moos

2: Lars Hyttel

3: Peter

Jeg fik desværre ikke nr 3's efternavn, beklager.

Min (håber ikke jeg får klø for den) kommentar til Mr. Fitness 2004:

Men en super aften, imponerende deltagere, ja rigtigt god underholdning! Jeg glæder mig allerede til næste år....

:bigsmile: Jakkedrengen :bigsmile:

Fint med en positiv beskrivelse fra en der var der, som kontrast til alle fordommene tidligere i denne tråd :)

Jeg vil også gerne se noget derfra, men har ikke TV 3.

Mon ikke der kommer billeder her på nettet på et tidspunkt ?

Hvem afholdte det ?

Var det dbff.dk ?

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

BLIVER DET SENDT I TV

Det er jeg helt overbevist om, at det gør.

Jeg tror det var TvDanmark, der var tilstede....

Jeg var også selv inde og se det, og kan kun understøtte Jakkedrengen....

En rigtig god oplevelse var det sgu..

Jan Moos blev "kun" 7ér i showrunden, han havde da et par enkelte styrkemomenter, men ellers "trak han tiden" meget ved at lave ingenting, syntes jeg...

Lars Hyttel´s, Habib Hanif, og Peter(nr3) havde efter min mening klart de bedste showrunder... Virkelig gang i alle og godt med styrkemonenter....

Var som Jakkedrengen også meget imponeret af Nr3, Peter.

Hans placering var helt klart fortjent....

Regner med at få billeder ind af døren de nærmeste dage, så blir de smidt her...

Link to comment
Share on other sites

BLIVER DET SENDT I TV

TV2 zulu har tidligere sendt Mrs. Fitness - men hvem der sender Mr. Fitness 2004 er jeg ikke klar over!

Jeg vil dog tilslutte mig teorien om TvDanmark, da det var Lisbeth Jannicke (kendt fra Big Brother) der vist "tilhører" TvDanmark der var vært! Hun omtalte på et tidspunkt også kameramændene som "hendes", så man kunne forestille sig det var et helt team fra stationen der var derude!

Jan Moos blev "kun" 7ér i showrunden, han havde da et par enkelte styrkemomenter, men ellers "trak han tiden" meget ved at lave ingenting, syntes jeg...

Lars Hyttel´s, Habib Hanif, og Peter(nr3) havde efter min mening klart de bedste showrunder... Virkelig gang i alle og godt med styrkemonenter....

Var som Jakkedrengen også meget imponeret af Nr3, Peter.

Hans placering var helt klart fortjent....

Jeg er også enig i at Moos træk tiden, når han ikke lavede sin imponerede styrke præstation.

Som du også skriver var Hyttel, Hanif og Peter meget underholdende i showrunden - enig ;)

Jeg glæder mig til at se mere til ham Peter....

Jakkedrengen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Har vi været til det samme show ? :tongue: Den bedste præstation i showrunden var helt klart Samirs (nr 4) kampsportsshow. Han vandt da også showrunden.

Nu har jeg været til mr. fitness de sidste 5 år og niveauet i showrunderne er helt klart blevet bedre med tiden, men der dog stadig nogen gang hvor at man bliver nødt til at krumme sine tæer.

Forhindringbanen havde også fået en ansigtsløftning, hvilket den trængte kraftigt til. Lars Hyttel vandt den i fin stil.

mvh

Oliver

:)

Link to comment
Share on other sites

Jeg var også inde og se showet, og det var også første gang jeg så inde og se et stævne af den slags... Og jeg må sige at jeg synes det var virkelig, virkelig fedt!!

Showet i sig selv var da meget sjovt, men stemningen og tilskuerne gjorde et større indtryk på mig... Imellem tilskuere var bl.a. Henning Christen, Kim Gadgård, Flemming Jensen og den helt utrolige Serge Nubret!! Det var en stor ære at få lov til at møde en bodybuilder af hans kaliber!

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Jeg var også inde og se showet, og det var også første gang jeg så inde og se et stævne af den slags... Og jeg må sige at jeg synes det var virkelig, virkelig fedt!!

Showet i sig selv var da meget sjovt, men stemningen og tilskuerne gjorde et større indtryk på mig... Imellem tilskuere var bl.a. Henning Christen, Kim Gadgård, Flemming Jensen og den helt utrolige Serge Nubret!! Det var en stor ære at få lov til at møde en bodybuilder af hans kaliber!

Lagoon

BB navnene siger mig ikke noget...

Men rart at høre der var andre der nød showet og deltagernes form, og ikke kun tænker på alternative konkurrencer for husmødre <_< :lol: :lol:

Jakkedrengen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Kim Gadgård kan du vel næsten ikke have været i tvivl om hvem var?! Ca. 195 cm høj og så har han vel vejet i omegnen af 140 kg... ALDRIG har jeg set så stor en karl!

Og Serge Nubret var ham den haltende neger i jakkesættet... Han sad i natural-standen...

Henning Kristensen er ikke BB'er, men fitness-udøver... En verdensmester faktisk... Han var også med i Gladiatorerne på tv3!

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

>Jakkedrengen

Jep, lige præcis! Han sad næsten lige ved siden af mig... Et par sæder længere henne... Først troede han at vi havde taget hans pladser, men jeg fik så med skælvende stemme og knæ fortalt ham, at han højst sandsynligt skulle sidde ovre på den anden side... :cry:

Men han virkede som en flink og sympatisk fyr!

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

>Jakkedrengen

Jep, lige præcis! Han sad næsten lige ved siden af mig... Et par sæder længere henne... Først troede han at vi havde taget hans pladser, men jeg fik så med skælvende stemme og knæ fortalt ham, at han højst sandsynligt skulle sidde ovre på den anden side... :cry:

Men han virkede som en flink og sympatisk fyr!

Lagoon

Mine venner og jeg talte faktisk godt om hvad kassedamen i Netto ville gøre hvis han gik uden at betale....

Han er sikkert smadder flink, men godtnok også stor :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share