godt center i kbh området??


DenLilleLøfter
 Share

Recommended Posts

Jeg går i Equinox i Valby, og det er absolut ikke venligt for "styrkesvin". Har bundet mig for 12 måneder, så jeg bliver ved med at træne der indtil December. Men så skal jeg også finde noget andet. Det er mest focuseret mod dem over 30 og discopumpere.

Har trænet i Webers Gym. Det var ok uden at være noget særligt.

The Gym var kanon, men så vidt jeg ved lukkede det for et par år siden, og der har Kjeld Krogh nu bokseskole i stedet.

Der ligger en Hard Work Studio ved Valby Station, der har jeg også trænet, men den er totalt skod, jeg ved dog at de er ved at udvide kraftigt, og de åbner med et kæmpe center senere på året. Det nuværende center har ok faciliteter til vægtløftning, og der kommer da et par søde piger derude. Det er jo heller ikke noget minus ;-)

Hvis jeg skulle vælge i dag, så ville jeg nok overveje Hard Work, forudsat deres nye center bliver væsentligt bedre end det gamle.

Link to comment
Share on other sites

Arnold:

Helt korrekt, de har kun op til 24 kg vægte, og kigger skævt til en når man presser sig selv max.

Som sagt; Discosted.

Bare surt at jeg først fattede det efter at jeg meldte mig ind.

Hvem var din kammerat? Synes ikke jeg har bemærket at der er nogen som er stoppet for nylig, men det undrer mig da ikke at høre. Nu kender jeg så også kun dem der går der på udseenet

Link to comment
Share on other sites

Det er en morsom historie, de var tre gutter der melde sig ind alle på VIP kontrakt til små 600 kr pr md. De trænet der EN GANG efter træningen blev de mødt at center lederen der bad alle tre om at komme ind på hendes kontor, hvor efter de fik betalt deres indskud til bage med begrundelsen at:

DERES SLAGS VAR UØNSKET HOS Equinox :blink::blink:

Der er ingen af de tre der er AS bruger eller rocker supporter mm, en af dem er letter overvægtig jeg ved ikke om de har mistænk ham for at være AS bruger :w00t:

Men Jyde kæden Equinox må være rig siden de ikke ønsker kunder

Ps. Har jeg hørt en fugl synge om at Equinox skal være stedet hvor de kendte træner :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder præcis som jeg ville have forventet. Kunne være jeg skulle træne lidt hårdere, så jeg kan blive smidt ud også. Så kan jeg komme i gang i et rigtigt center ;-)

Mht kendte, så har jeg da set er par stykker derude, men de passer sig selv, så det er ok. Hvis man vil mænge sig med de kendte tror jeg mere det er den der SATS inde i Scala man skal gå efter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var oppe og tjekke Equinox i Valby sammen med Cilius for et par uger siden.

Vi var begge enige om at det er det værste pladsspild vi nogensinde har oplevet, folk med bare en smulle seriøsitet i deres træning, kan ikke bruge det center til noget som helst. :angry:

Spild af ellers god plads og beliggenhed. <_<

Link to comment
Share on other sites

Der kunne ellers laves et fantastisk center derude i Eq. Bare ud med maskinerne og cardiorumfylderne - ind med frivægtsplatformene og vægtskiverne... men det kommer vist næppe til at ske. Det reelle rum med håndvægte og skiver er utrolig lille i forhold til den samlede mængde plads.

Har efterfølgende også været ude at prøve HardWork i det nye Fields. Det er i grunden et ganske ok center - der mangler bare oceaner af stemning. Men som bonus, så er der spa, sauna, pool til alle medlemmerne - ikke dårligt :)

Der er super maskiner i form af HammerStrength, men igen mangler der stemning og vægt på vægttræning - igen er der en lille million cykler, steppere etc. etc. etc. Men det er stadig 1.000 gange federe end Eq. Det koster forresten 299 hvis du binder dig for et år inden den 31. marts.

Link to comment
Share on other sites

Baloo

Du skal pruste, stønne og skrige og smide med vægtene og tale højt om dit ”store forbrug af AS” :devil:

Så tror jeg du ryger ud hurtigt………he he

He he. Måske jeg skulle prøve det.

Men der er sgu synd, for de har pladsen til at lave et fedt center. Bare ærgerligt at så meget af pladsen er spærret til VIPére. Har læst lidt om det nye Hard Work i Valby. Det skulle blive 7300 kvm (200 mere end Equinox) og ingen VIP afdeling, så reelt bliver det næsten dobbelt så stort. Glæder mig til at se det.

Cilius & Anyone, hvor træner i da?

Link to comment
Share on other sites

Bare ærgerligt at så meget af pladsen er spærret til VIPére.

Er det ikke kun ét rum, der er spærret til VIP'ere og folk over 50år? Mener det er på 1.sal ovre i venstre hjørne?

Har kun været deroppe én gang, men der var så vidt jeg husker adgang til det hele..

Der er selvfølgelig VIP-omklædningen, men den har jo ikke noget med træningsareal at gøre. Det skal lige tilføjes, at det er det vildeste omkl.-rum jeg nogensinde har set!!! :w00t: Lædersofa, TV, sauna, spa-bad, dampbad mm. Fuldstændigt unødvendigt for mit vedkommende, men go luksus!!

DLL>> Hvis jeg var dig, ville jeg melde mig ind i Hard Work og satse på, at deres nye center har det du skal bruge! Ved ik hvordan det nuværende ser ud, da jeg først selv starter deroppe d. 1/4, men det de åbner til August lyder lovende:

(taget fra HW hjemmeside)

Men-At-Work - hardcore frivægts concept med alt i frie vægte og Hammerstrength

Som det blev nævnt tidligere, er der penge at spare hvis du melder dig ind i denne måned..

Mht. Webers så har de tilbud lige nu.. 200kr/ mdr. (PBS i 1år) + 10% studierabat. Der er i øvrigt DBs til 50kg og mulighed for DL/ SQ.

Link to comment
Share on other sites

Bare ærgerligt at så meget af pladsen er spærret til VIPére.

Er det ikke kun ét rum, der er spærret til VIP'ere og folk over 50år? Mener det er på 1.sal ovre i venstre hjørne?

Har kun været deroppe én gang, men der var så vidt jeg husker adgang til det hele..

Der er selvfølgelig VIP-omklædningen, men den har jo ikke noget med træningsareal at gøre. Det skal lige tilføjes, at det er det vildeste omkl.-rum jeg nogensinde har set!!! :w00t: Lædersofa, TV, sauna, spa-bad, dampbad mm. Fuldstændigt unødvendigt for mit vedkommende, men go luksus!!

De regner poolen med i træningsareal, så trækker du VIP rum + vaskehal + cafe + Pool osv fra så er Equinox jo væsentligt mindre end de 7100 kvm de reklamerer med.

Det er derfor jeg mener HardWork nok reelt bliver meget større.

Men i øvrigt er jeg enig, VIP omklædningen er for overlegen, tror bare jeg ville ende med at ligge i poolen hvis jeg var VIPér, så det er fint nok med de normale omklædningsrum, som også er fede. Bare synd de har købt sådan nogen skodlåse på skabene

Link to comment
Share on other sites

Cilius & Anyone, hvor træner i da?

Træner begge i TSK, KBHs bedste hardcore powalifter dungeon! :devil:

arjj det er sgu da KSK :lol:

Cillius-->er du ved at blive stærk i bænk efter du har skiftet atlas ud med et rigtigt styrkeløftcenter? hvad er dine løft PT?

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak for alle svarene - tror jeg vælger hard work! det er også mindre end 5min gang fra hvor jeg skal bo.

faber:

Er et klubskifte ved at være aktuelt eller hvad?
tja.. nu må vi se - kommer ivertfald til at bo i Kbh de næste mange år så mon ikke jeg også kommer til at løfte for en ny klub - foreløbelig bliver jeg dog i FHC..
Hvornår ser vi dig til stævner igen?

Jeg var jo tilmeldt DM diverse og havde trænet op dertil, men måtte melde afbud et par dage før da der gik betændelse i en visdomstand - det gjorde ondt af helvede til, men jeg fik noget pencilin og igår fik jeg rykket tanden ud så den kommer jeg ikke til at få problemer med igen. Mit næste stævne bliver NM junior den 17april i sverige

vh tue

Link to comment
Share on other sites

Cillius-->er du ved at blive stærk i bænk efter du har skiftet atlas ud med et rigtigt styrkeløftcenter? hvad er dine løft PT?

He he, jeg træner da stadig disko træning... men har en ide om at bænke som fast bestandel af programmet. Håndvægtene i TSK kører sådan lidt sporadisk, og det er jo næsten obligatorisk at bænke lidt, når det nu er et styrkeløfts forum jeg bevæger mig i :)

HST styrer ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share