The MOL Body Challenge


TF vol. II
 Share

Recommended Posts

tjaa, man kan vel sige at den ikke engang er født endnu :)

Vi starter 1. april

Sådan set går det jo bare ud på at du tager mål og billeder før og efter.

Der gik lidt rygter om at spock var igang med noget hjemmeside til projektet, men jeg har ikke lige hørt nyt om det projekt. ;)

Link to comment
Share on other sites

Workout og fitness afholder konkurrencen "the new body challenge" fra 1. april og 12 uger frem.

Det er tænkt som motivation og hjælp til at få "forvandlet" sin krop.

Vi er sådan set ikke blevet enige om så meget mere end der er i den officielle konkurrence, bortset fra at det naturligvis er valgfrit om man offentliggøre sine billeder. Ret mig hvis jeg husker galt. Det var vist i b_skaals log vi snakkede om det for nogle uger siden.

Link to comment
Share on other sites

Jep, så langt er jeg med.

Hvad blev I enige om med billederne? Så vidt jeg husker var der en diskussion om anonymitet osv.

Vi kan lige så godt få det med i denne tråd, så vi ikke alle skal sidde og lede i b_skaal's log.

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøver at opsummere efter bedste evne. Så må det blive rettet til.

Det hele begynder med at bladet Workout vil lave et 10 ugers projekt til at forbedre formen. Da chancen for at blive valgt ud ikke just er store, var der lidt mere eller mindre løs snak om at starte vores egen lille konkurrence. Jeg var så ikke sikker på at det var andet end tom snak, dengang var der stadig var masser af tid og så er det jo nemt at være kæk, tænk bare på tilmeldingerne til MOL-træf kontra hvor mange der dukker op. Men den vores lille ide lever altså fint.

Vi begynder 1. april (jo-jo det er ikke for sjåw) og slutter efter 10 ugers diæt/træning eller hvad man nu ønsker at fokucere på. Før og efter tager man mål og de modige tager billeder - helst i fuld figur. Mettes log side 84 rummer en længere diskussion af påklædningen. Det må være op til den enkelte hvad det bliver, synes jeg. Det er OK at sløre/bortredigere ansigtet. Spock kunne muligvis finde på noget, så billederne ikke sev ud på hele nettet. Alle deltagende vil på en eller anden måde finde vinderen - hvordan ved vi ikke endnu. Men det vigtigste er jo resultatet af de 10 uger.

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

12 uger ;)

I øvrigt, som jeg forstod konkurrencen i W&F var man med hvis man tilmeldte sig, men interssen for at komme i bladet HVIS man blev valgt som vinder/finalist eller hvad de finder på var knap så stor - derfor vores uofficielle konkurrence.

Jeg synes da også det kunne være lidt sjovt hvis i skulle stemme på en vinder når showet er slut :bigsmile: - selvom vi jo alle er vindere...

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hmm, denne konkurrence skulle jo nødig sive ud til nogle BH medlemmer, ellers tager de jo bare en overdosis for at se hvem der kan blive størst på 12 uger :lol:

Jeg vil nok gerne være med, hvis jeg finder et center med bedere åbningstider

Link to comment
Share on other sites

selvom vi jo alle er vindere...

:lol: ja eller tabere MaxP din lille breee'røvet røøø'håret kommunist :tongue: jeg vil også være med... kan man godt fokusere på udelukkende specifikke kropsdele som (hvad skal vi sige) røv og ben :bigsmile::w00t:

hææææ, hvis zoa skal være med så er det jo ligefør jeg os må melde mig... B)

mon ik man kan nå at æde sig fed på 10 uger....

Link to comment
Share on other sites

selvom vi jo alle er vindere...

:lol: ja eller tabere MaxP din lille breee'røvet røøø'håret kommunist :tongue: jeg vil også være med... kan man godt fokusere på udelukkende specifikke kropsdele som (hvad skal vi sige) røv og ben :bigsmile::w00t:

Jeg er f****** ikke rødhåret :blink: :lol:

Og vi har altså 12 uger :bigsmile:

Jakke -> naturligvis har det betydning hvad personen prøver at opnå, men det er jo nok primært delt i to lejre, dem som forsøger at tabe spækket og dem som prøver at gaine muskler. Men måske nogen satser på lidt af begge :)

Link to comment
Share on other sites

Kom nu Lea du vil jo gerne :bigsmile::w00t:

Ja, det vil jeg gerne. Men jeg er stadig lidt genert overfor jer herinde.

Det virker også lidt kød-marked-agtigt. Og jeg er altså lykkeligt afsat. Ved ikke om han synes det er en super fed ide heller.

Link to comment
Share on other sites

Har (stadig) heller ikke hørt noget fra W&F omkring den oficielle konkurrence - så jeg vil da gerne være med :) Billederne tror jeg dog at jeg holder for mig selv, i hvert fald indtil videre....

Så jeg må vist hellere få startet en log op igen :tongue:

/maria

Edited by maria
Link to comment
Share on other sites

Jeg er også med :) Har også "tilmeldt" mig i mettes log...Kører dog lidt forskudt, har været i gang i 3 uger og slutter efter planen 1.6. pga. et lille væddemål jeg har kørende ;) Men billeder kommer der omkrinig 1. april og igen til slut...

Link to comment
Share on other sites

halløj, så er jeg lige ude af painkiller-tågen et øjeblik.

Bare en lille bemærkning til Lea: Det er netop ikke kødmarked-agtigt, synes jeg. Du bliver vurderet på dine ændringer ud fra de mål du har sat dig og ikke andet. Jeg synes jeg har læst mange kommentarer til pigernes billeder herinde og de har været meget pæne og ordentlige (fx "du mangler lidt masse på skuldrene" eller "gode mavemuskler" og ikke "halløj for en god røv dér"). Hvad folk så tænker i deres stille sind, skal jeg ikke gøre mig klog på.

Anyway - få taget en billedet d. 1. april, så kan det jo altid ligge og rådne op i en skuffe, hvis det ikke skal ud i offentligheden.

over og ud fra 7500 og tilbage til mine drugs

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share