The MOL Body Challenge


TF vol. II
 Share

Recommended Posts

Synes det lyder meget spændende med en lille konkurrence.. Der er bare nogle små ting...

Bliver alle før og efter billederne smidt i en tråd som der ikke kan kommenteres noget i også bliver der lavet en poll.

Man kunne måske frygte at nogle folk ik vil stille op pga. at de er bange for at ende uden stemmer... Så min ide ville være kun at offentligt gøre Nr. 1(mig :tongue: ) 2 og 3.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo en risiko man må tage. Man har stadigvæk vundet resultatet. Det eneste rigtigt nedslående vil være at være den eneste uden stemmer.

Og Lea: pjat med dig! Jeg er selv nok et af de mest generte mennesker der findes (hvilket desværre ofte resulterer i at jeg til fester havner ovre i hjørnet), og jeg tør altså godt.

Vi klipper bare fjæset væk og skriver jo desuden under nicks eller halve navne.

Maria: fint, så er det ikke kun mig de ikke har svaret. Mht billeder, se ovenfor. Ej det er naturligvis helt frivilligt.

Jakkedrengen: jeg synes ikke Morten Z skal have unødigt besvær pga. vores små julelege. Men når vi kommer igang kunne det måske være rart med en tråd med en tegnestift i til midtvejsbilleder, moralsk opbakning o. lign. Det kan vi sikkert godt lokke een til.

Men for lige at få nogle af de løse ender på plads:

1) OK, vi lader den køre over 12 uger. Og vi starter tordag den 1ste april (uge 14). Slutdato torsdag 24ende juni (uge 26). Hvis man starter senere eller stopper før er det OK, men der kompenseres ikke såfremt vi skal finde en vinder.

2) Finder vi en samlet vinder eller kønsopdeler vi som Workout? Eller er vi bare med?

3) Skal vi opsætte et mål på forhånd eller kører vi bare løs med mulighed for at skifte kurs? Vi kan vel godt blive enige om at man ikke vinder på en fedekur.

4) De dersens billeder; skal de tages aflappet, semiflexet oder was? Forfra, fra siden, begge?

5) Hvis der ikke viser sig mulighed for at have billederne liggende på en "beskyttet" server, så smider dem bare op i en tråd her. Midtvejsbilleder er frivillige.

6) hvis der går konkurrence i det: når man stemmer skal man så kun stemme på den man synes skal vinde, eller give 3 point til nummer et. 2 point til nummer 2 og 1 pont til nummer 3. Eller andre ideer?

7) andre ting???????

1) ingen problem for mig.

2) vi vi kun bliver få kan vi nøjes med een, men ellers synes jeg godt vi kan dele den op i to. Man skal da kunne vinde retten til at blære sig med titlen indtil næste år.

3) er ligeglad.

4) holder på semiflexet.

5) har ikke problem med det.

6) holder på 3,2,1 point systemet. Pointene kan vel gives i en tråd. Ellers lægger jeg gerne mail eller PM til hvis man vil kunne stemme anonymt.

Jeg starter lige en tilmeldingstråd så vi kan få overblik over hvem der er med.

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

1) OK, vi lader den køre over 12 uger. Og vi starter tordag den 1ste april (uge 14). Slutdato torsdag 24ende juni (uge 26). Hvis man starter senere eller stopper før er det OK, men der kompenseres ikke såfremt vi skal finde en vinder.
Fint med mig!
2) Finder vi en samlet vinder eller kønsopdeler vi som Workout? Eller er vi bare med?

Skal vi ikke bare holde det til en konkurrence? Når man stemmer kan man vel ta højde for om det er han eller hun køn.

3) Skal vi opsætte et mål på forhånd eller kører vi bare løs med mulighed for at skifte kurs? Vi kan vel godt blive enige om at man ikke vinder på en fedekur.
Betyder det at man skal cutte.. Jeg har for eksempel ikke lyst til at cutte.. Mit mål bliver at tage lidt muskler på og stadig holde en nogenlunde fedtprocent.
4) De dersens billeder; skal de tages aflappet, semiflexet oder was? Forfra, fra siden, begge?

Semiflexet forfra og bagfra i fuldfigur.

5) Hvis der ikke viser sig mulighed for at have billederne liggende på en "beskyttet" server, så smider dem bare op i en tråd her. Midtvejsbilleder er frivillige.
Fint nok.
6) hvis der går konkurrence i det: når man stemmer skal man så kun stemme på den man synes skal vinde, eller give 3 point til nummer et. 2 point til nummer 2 og 1 pont til nummer 3. Eller andre ideer?

Point systemet hvor man giver 3 forskellige perosner point synes jeg er bedst derved får flere personer point.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har stadig ikke helt fanget hvordan det her med at opstille mål fungerer?

Der må vel være en eller anden hensyntagen til hvor hårde mål folk sætter sig. Jo sværere, jo flere point for at opnå dem eller hva?

I øvrigt skal jeg lige have fundet et digi kamera, for sådan et har jeg ikke adgang til pt.

Link to comment
Share on other sites

Ud fra vores snak i mettes log troede jeg egentlig slet ikke vi skulle lave det som en konkurrence med vinder og det hele. Hvad er præmien så og hvem sponsorerer den?

Men hvis det er det de unge vil ha', så gør det såmænd ikke noget for mig. Om der skal være en kategori inddeling afhænger vel af hvor mange der lander i hver gruppe mænd/kvinder bulkere/cutter.

Naturligvis vil vi fortælle om hvad der er vores mål, men som sådan kan jeg ikke se størrelsen af målet skal have betydning for afstemningen. Lad billederne tale for sig selv :)

Link to comment
Share on other sites

Jamen for min skyld behøver det slet ikke være en konkurrence. Det var kun for at kopiere konceptet. Hvis vi hellere vil være med for resultatets skyld er det helt fint med mig. Hvis vi bare er med vil det også lukke problemet med at nogen måske ikke tør stille op hvis de er bange for ikke at få stemmer i konkurrencen. Præmien skulle vel bare være at have titlen indtil næste år.

Det med målsætningen var blot en ide der blev kastet i luften, som jeg skrev med.

punkt 2,3 og 6 droppes hvis stemningen er for det.....

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

Start: 1. april

Varighed: 12 uger

Mål: At forandre din krop som du nu ønsker, det kan f.eks. være at tabe dig, blive større eller bare blive rippet.

Andet er der vel ikke i det.

Ved start og slut tager du mål og billeder, og evt lidt mål+billeder ind i mellem hvis du skulle have lyst til det.

Om vi skal kåre en vinder er vel ikke endeligt besluttet, og i givet fald heller ikke hvordan.

Hvis vi skal kåre en vinder synes jeg kun der skal være en, ikke noget med forskellige kategorier.

Afstemningen kan enten være så det kun er deltagerne der må stemme på hinanden, eller det kan være alle på mol som skal/kan stemme.

Hovedformålet er stadig at det skal være for sjov og fordi det kan give ekstra motivation :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er klart med, men jeg har desværre pt ikke tid til at lave noget hjemmeside-halløj, da jeg kører 100 timers arbejdsuger as we speak.. ... :angry:

Men får taget et billede d. 1. april, og så kører vi 12 uger frem!

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Under gallerier er der oprettet et "MOL Body Challenge 2004" galleri. :w00t:

Der kan alle deltagere (og KUN deltagere) poste deres før og efter billeder, og jeg synes det smarteste er hvis vi også skriver målene der - både målet for de 12 uger og kropsmål :)

Men vi skal vel også have en speciel tråd til at poste diverse mellemresultater osv.

Link to comment
Share on other sites

Og billederne skulle være "semiflexet", forfra og bagfra i fuld figur?

Hvad er semiflexet?

semiflexed er vel et sted mellem afslappet og "ægte" bodybuilder-poses ;)

Jeg synes nu bare man skal tage lidt billeder som er repræsentative for éns nuværende form. Mindst 1 i fuld figur er nok ikke en dårlig ide, så andre kan vurdere helheden.

Link to comment
Share on other sites

Hepheyyyy,

Jeg vil også være med. For at give jer andre en chance, starter jeg først fredag den 2. april... :lol:

Btw, hvis der er nogen kvindelige deltagere som mangler at få taget billeder, så melder Anyone og undertegnede sig gerne :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share