The MOL Body Challenge 2004


TF vol. II
 Share

Recommended Posts

Tror aldrig jeg fik svar på om man kunne poste billeder af eksakte kropsdele... røveren eller benene f.eks :angelgrin:  :bootyshake:

Gør du bare det ;)

Mine billeder kommer lidt senere i aften. Har lige spist aftensmad og det skal jo lige synke til bunds inden mavsen skal vises offentligt frem :bblush:

Edited by Snoopy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

kuldskær og deluxe ->

For min skyld kan i sagtens være med, men jeg har ikke længere beføjelser til at oprette billedalbums, så i må enten spørge MZ om han vil være så flink og rar og lave et til jer, eller også må i være med på sidelinjen og bruge jeres personlige album til billeder.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne desværre ikke få teknikken til at fungere igår.

Det digitalkmera, som jeg havde lånt, kom uden instrallationsCD, og vi brugte 3 timer på at downloade forskelligt software fra nettet, men intet virkede.

Jeg vil finde en anden løsning idag.

Bare så I ved at jeg ikke har skiftet mening - jeg er skam med. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hmm bedre sent end aldrig. Hvis det er muligt så vil jeg gerne nå at deltage - jeg har billeder fra den 1-4 og ligeledes mine mål. Det er næsten for dumt ikke at deltage, når jeg nu er igang med at cutte :)

se mit svar til kuldskær og deluxe et par indlæg tilbage :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share