Æggeprotein


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

Jeg købte for nogle måneder siden en spand Æggeprotein og har brugt det til min"godnatshake".

Det har virket ganske fint og resulteret i, at jeg ikke føler mig nær så sulten når jeg vågner. Jeg har så efterfølgende forsøgt at blande en mindre mængde æggeprotein, i alle de shakes jeg drikker, så jeg får en god blanding af langsomt og hurtigt optageligt protein. Det har også virket fint, og jeg har siden haft et betydeligt gain. Jeg har dog også observeret en anden "bivirkning". Det er som om, at det har sat gang i produktionen af de "mandlige væsker". Det er i og for sig OK, men det er efterhånden nået til et punkt, hvor det er forholdsvist pinligt, og der kommer altid en kommentar, hvis det er en pige man ikke har kendt så længe.

Jeg har ellers ikke lavet andre ændringer i min kost, så det kan kun skyldes den øgede mængde æggeprotein. Jeg er dog yders tilfreds med mine gains siden jeg er begyndt at køre med en ægge/valle blanding, så jeg er ikke meget for at lave om på dette.

Drager jeg en forhastet konklusion omkring æggeproteinerne? Hvis det er tilfældet, hvad kan det så skyldes, og hvad kan jeg gøre for at "normalisere" produktionen?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Det har også virket fint, og jeg har siden haft et betydeligt gain. Jeg har dog også observeret en anden "bivirkning". Det er som om, at det har sat gang i produktionen af de "mandlige væsker".

Sejt! Det må jeg prøve.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel foråret. :lol: Vore høns i baghaven er også skruk for tiden.

Jeg ved ikke om der er dokumentation for at mænd skulle blive mere virile af æg...eller det er overtro.

Du kunne jo vælge at nyde det, istedet for at se det som en gene. Piger er såmænd slet ikke så snerpede endda :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share