Startskuddet til MOL BC 2004 har lydt


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Jeps, så er vi igang med The MOL Body Challenge 2004

Når nu folk engang får taget sig sammen til at uploade nogle billeder, så kunne det da være interessant at høre hvad målene så er for de næste 12 uger. Det er formålet med denne tråd plus at vi kan bruge den til snak og hvordan det går med projekterne osv.

Mit eget mål er cutting. Jeg har forsøgt gainet i 22 af de sidste 24 måneder sådan cirkus, i nogle perioder lidt bedre end andre, men nu er det tid til at finde strandformen frem.

Min fedtprocent er målt til ca 18 med fedttang og planen er at tabe 5-6kg (helst fedt) på de 12 uger.

Så rippet abs HERE I COME :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest PlayboY

Hmm.. Hehe.. Jeg tør sgu næsten ikke måle mig selv længere..

Har trænet 1 gang på de 2 uger pga. nogle forskellige ting.. Nu er der påskeferie, og jeg kan vel få trænet 2-3 gange om ugen udover de ting jeg skal..

Har spist ekstremt dårligt, så min vægt er raslet ned.. Dvs jeg skal til at være seriøs igen og få læsset nogle kg på igen.. :)

Link to comment
Share on other sites

- Mindre fedt på røven, større wheels (især masse på baglårene), ryg, arme.

- Spise ordentligt, tælle kalorier, undgå Q8 og deres creme trekanter :(

Jeg har aldrig talt kalorier, og aldrig spist "sundt", så dét bliver klart en udfordring, men én jeg gerne gider give mig i kast med.

Link to comment
Share on other sites

fitts-> hvis i ikke nåede at melde jer til i tide betyder det bare i ikke får et specielt billedalbum i galleriet (eller være med i konkurrencen hvis vi holder den), men man kan jo godt være med i ånden og poste de billeder man har lyst til i sit eget billedalbum ;)

Link to comment
Share on other sites

Målet er HELT klart primært at smide noget fedt. Sekundært, dels vha. lidt primitiv zigzag (hvis det virker) som minimum at holde på den fedtfri masse og helst øge dem. Så lidt som jeg har lavet i den sidste tid er det helt sikkert dømt begynderforudsætninger, så jeg forventer ( :unsure: ) at uanset hvad jeg laver, så vil det give et eller andet resultat. Det er så også grunden til at jeg igen sætter mig mellem to stole og satser primært på at dække benene ind på cykling og nøjes med vægte for resten af kroppen. Som udgangspunkt.

Åh jo - og så skal skaderne ikke vende tilbage - det er ligeså vigtigt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Er desvære ikke en af de heldige som har et digital kamera så skal ned til den lokale foto smed med mine billeder inden jeg poster dem i mit galleri ;)

Mål

Jeg har haft det mål siden oktober da jeg lagde min livsstil om at få cuttet det meste fedt fra kroppen da jeg er pænt træt af det.

Er nået okay langt med en gennemsnitlig tab på ca 1.5 kg pr måned, fra august måned.

Mit mål de næste 12 uger.

At få smidt det sidste af maven plus sidebenene, (omkring 6-7 kg).

Samt af begynde at få bygget lidt muskelmasse på igen, men nok begrænset hvad jeg kan nå inden for den sidste tid.

Bare det at få smidt de sidste kg bliver rigtig hårdt og vil i sig selv være en udfordring.

Men skal nok klare den og billeder kommer i næste uge når foto smeden har dem klar..

god kamp til alle - der er ingen større sejre end sejren over sig selv.

Benjamin - do the funky ( :chicken:)

Link to comment
Share on other sites

Målet:

Lav fedtprocent, med tilhørende markerede abs. Kan desværre ikke kaste den nuværende ind i kampen, da jeg aldrig har målt den....

Øge min styrke på bænken, det kan jo være at der kommer lidt masse til på vejen, det ville være ok... :) 1 rm nu er 75 kg, vil meget gerne op på 90 kg, men sætter målet til 85, det skulle sq kunne lade sig gøre...

Hoppe højere... ved brug af dette program, hvis jeg ikke finder noget bedre, mere gymnast rettet... Så hopper vi... skal have testet mine hop en af dagene...

Så det er nok den med fedtet der kan bedømmes på efter de 12 uger, men det er altid dejligt at stå til ansvar overfor noget/nogen, med den motivation det nu medfører....

Problematikken med det er så at jeg er nødt til at holde en pause ind over påsken, kroppen græder lidt for tiden....

Hygge

Edited by cookie_sq
Link to comment
Share on other sites

undgå Q8 og deres creme trekanter :(

Jeg kan spise alle de creme trekanter jeg vil hver gang jeg er på arbejde. Så jeg får det næsten dårligt bare ved tanken om kager. Går ud fra du ville ønske du var mig i denne situation. :tongue:

Tro mig man kan få nok af de creme trekanter ! ! :retard:

Link to comment
Share on other sites

Mål:

Jeg skulle gerne ned i fedt procent. Smide så meget fedt som muligt, jeg ved ikke hvor meget jeg har aldrig prøvet at cutte før. Måske 2-3 kg... Aner det ikke.

Jeg vil helst ikke miste noget muskelmasse/styrke....

Jeg får målt min fedt procent i det lokale center i morgen.

Jeg vil gerne ned under 10%, men kender ikke procenten endnu.

Så vi får lige at se i morgen, om der er muligheder for det.

Vægt 91,4kg

--->MaxPower 5-6kg

--->Benjamin64 6-7kg

Hvor meget kan lade sig gøre???

Jeg har nok sat mit mål alt for lavt, hvis i andre kan klare 5-7kg!!!!!

Men det betyder ikke at, jeg ikke kommer til at tabe mest. :devil:

Vi får at se :bigsmile:

Fair Game....

Link to comment
Share on other sites

zink_brian -> hvis der ellers er nok fedt at tage af mener jeg det er rimelig at stile efter ca ½kg om ugen. Er man i forvejen langt nede i fedtprocent (sådan 10-12 stykker) kan man ikke regne med så meget uden at musklerne ryger også. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
zink_brian -> hvis der ellers er nok fedt at tage af mener jeg det er rimelig at stile efter ca ½kg om ugen. Er man i forvejen langt nede i fedtprocent (sådan 10-12 stykker) kan man ikke regne med så meget uden at musklerne ryger også. 
1/2 kg om ugen :blink: med alt min cardio og den rette kost har jeg ca. kunne klare 1 1/2 kg om måneden, så 6-7 kg er højt sat men er jo en challenge og HADER at tabe.

Zink-brian

Jeg har nok sat mit mål alt for lavt, hvis i andre kan klare 5-7kg!!!!!

Regner nu heller ikke med jeg kan klarer de kg, men vil gøre et forsøg, så har vi også lidt mere at kæmpe om når vi rammer 1 oktober, og vi skal afgøre vores personlige væddemål B)

god kamp til alle

Benjamin - do the funky :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Der skal smides noget fedt! Især mine lår, bagdel og maven har en vis overflod....

Målene siger i dag:

165 cm

60,3 kg

Mave: 66 cm

Hofter: 89 cm

Lår: 55 cm

Læg: 36 cm

Arm: 26 cm

Bryst: 76 cm

Målet er for mig 55 kg og/eller en fedt% på 17-18%, sidste måling sagde 20...

Et delmål er også at forbedre mine løbetider - drømmen er 5 km på 25 min - PR er i dag 29:30, så der er noget at arbejde med.

:upwave: Maria

Link to comment
Share on other sites

Mine mål...tjaa...pt. er jeg jo skadet i lysken og kan ikke dyrke cardio, som jeg plejer ca. 3 gange om ugen . Pga. skaden er jeg jo også begrænset i min styrketræning :cries: og har derfor valgt alt underkrops-træning fra, indtil jeg er skadesfri. Det ben skal vist have ro!!!

Så mit mål er, at få en lidt tydelig gun...meeen det er jo lidt svært, da jeg samtidig er på diæt for at få fedtprocenten lidt ned. Den ligger nu på 18,1 % målt med tang - 4-punktstesten anbefalet her på MOL. Jeg vil gerne have røven og hofterne lidt ind, da de jo fylder godt i landskabet i forhold til min talje - det ser jo lidt sjaaavv ud med en forskel på over 30 cm der... :lol: (Se mit billede bagfra i galleriet - and you will know what I mean!!!)

Jeg tæller kalorier pt. for at have bare lidt styr på indtaget. Jeg har været på diæt ca. en måneds tid nu og fortsætter med det i et par måneder mere. Jeg får pt. ca 1400 kcal på hverdage og ca. 1700 om lørdagen, hvor jeg også indtager lidt slik.

God traning til alle

Snoopy

Link to comment
Share on other sites

Målet er øget muskelmasse, primært på bentøjet - altså lår og læg.

Eventuelle gains på overkroppen vil også gøre glæde, men jeg har ikke trænet ben i lang tid pga. en dumt knæ, hvorfor bentøjet er blevet syltet på det groveste.

Pics kommer når et kamera er i hus. Holder også lige en kort pause inden jeg atter kaster mig over vægtene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik målt min fedt procent nede i motioncenteret i dag.

Resultater.

Vægt 89,1kg

Bryst 10mm

Mave 16mm

Ben 8mm

Fedt 9,9%

Fedt i vægt 8,8kg

Fedt fri kropsvægt 80,3kg

Det var meget lavere end jeg havde forventet... :blink:

Jeg forstår det ikke helt, jeg har prøvet at sætte målene ind i formlen for

"Jackson & Pollocks 3-punkts måling". Den giver 9,7%

Udregningen er korrekt...

Når jeg selv måler med min tang for jeg nogle andre mål, jeg må gøre det helt forkert. :blink:

Hvor svært kan det være :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Målet med de 12 ugers MOL Body Challenge er for mig vægttab.

Efter en 6-ugers træningspause pga en skade i læggene, er jeg klar til at komme i gang igen, stille og roligt. Drømmen om at løbe et halvmarathon i år lever nemlig stadig.

Mit håb er at kunne smide minimum 4 kilo på de 12 uger, opnået ved hjælp af diæt, løb, golf og styrketræning, samt naturligvis at forbedre min løbeform betydeligt.

Link to comment
Share on other sites

Mit mål er først og fremmest at komme i gang igen ;) ...

Jeg skal lige ha' smidt det værste fedt ;) der er kommet gennem min træningsfrie periode... Bagefter er planen at jeg tager nogle uger hvor jeg vil opbygge lidt muskler igen, inden jeg vil cutte igen...

Planen er altså (lidt urealistisk :blink: , men bliver sjovt at prøve B) ):

Første 4 uger; komme i gang og være i kcal underskud

Næste 4 uger; få trænet igennem med styrke og ikke være i kcal underskud

Sidste 4 uger; blive ved med at træne, skrue lidt op for cardioen og gå i kcal-underskud igen...

Primære mål er altså kort sagt fedttab :bigsmile: (Surprise :tongue: )

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det er meget godt at man har meldt sig til den der konkurrence....

MEN der er sørme mange der mangler at poste billeder ! 

Har ikke digital kamera desværre :ninja: , men er jeg heldig er de færdige fra fotosmeden imorgen ville de ikke love, ellers er det efter påske!!!

God kamp til alle.

Benjamin - do the funky :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share