Så kom det endelig


Hessel
 Share

Recommended Posts

Ja, så mangler vi bare, at de får det til at se lækkert ud!

Polarure ligner noget billigt plastikjuks - lidt ligesom mit første digitalur tilbage i 80'erne. Der er sgu ikke megen blærerøvseffekt ved dem.

Utroligt at de ikke gør mere på den front, fx. som Suunto.

Link to comment
Share on other sites

For slet ikke at nævne blære-effekten når man har uret med højdemåler med sig op i Alperne på skiferie! :w00t:

Haha, nu er det vel ikke et ur du vil gå med i dagligdagen ?

Det er vel meget rart at den måler stigningen på bakkerne. Dem er der trodsalt nogle af i lille Danmark omænd de ikke kan kategoriseres som bjerge.

Havde jeg så ikke lige luret :D

Og findes der ikke nogle som ikke koster 3k? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hmm - har lige checket S625x ud.. .. et par kommentarer:

- det er altså ikke GPS, istedet skal man have en sensor på fødderne og så tæller den antallet af skridt... ikke noget revolutionerende der, så vidt jeg kan se... :-(

- ja, MaxP - jeg fuckede vist op der, tak for hjælpen.. hvorfor søren Polar ikke laver Bluetooth understøttelse går over min forstand.. istedet har de det håbløst gammeldaws og besværlige infrarøde overførsel af data...

Jeg ville nok holde lidt på mine 3K, men smag og behag er jo forskelllige.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke der er pulsure med Bluetooth endnu, og ej heller med GPS.. ved ihvertfald ikke om der er eller hvor gode de er... øv... GPS ville altså være ret cool... men jeg tror de fylder og vejer for meget endnu...

Link to comment
Share on other sites

Timex har lavet et GPS ur, hvor du har selve GPS delen i bæltet. Derved er selve uret ikke så "klodset", bogstaveligt talt. ;)

Hvis det er blærdelen ved højdemåleren i finder tiltalende, så kig på Suunto, de har længe lavet nogle spændende modeller. :bigsmile:

SU X6 HR

'Pyt

Edited by Vandpyt
Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg besluttet at min Polar Coach skal skiftes ud, så 625 er bestilt hos favorit skopusheren. Godt man kan kanalisere en måneds SU ned i sådanne et teknisk vidunder :)

Bemærk at Polar skriver følgende:

ADVARSEL

DER ER FLERE INTRNETSHOPS I EUROPA, DER ANNONCERER MED POLAR S625X TIL

LEVERING NU.

VI SKAL GØRE OPMÆRKSOM PÅ AT GRUNDET MEGET BEGRÆNSET ANTAL S625X TIL

LEVERING HER I SOMMER OG UTROLIG MANGE FORUDBESTILINGER FRA BUTIKKER, VIL INGEN INTERNET FORRETNINGER I EUROPA, PÅ TRODS AF HVAD DE LOVER,

KUNNE LEVERE POLAR S625X FØR TIDLIGST TIL OKTOBER 2004.

Krunsj,

Cookiemonster

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Så er uret endelig kommet i hus, nu skal der granskes lidt manual og løbes lidt o-løb.

Selve urkassen er stor (især på mine arme), og fartmåleren ser også enorm ud. Men vægten er under de 80 g som Polar har annonceret

Først torsdag bliver uret prøvet på 400 meter bane, så må vi jo se om det kan ramme distancen som lovet

Krunsj

Link to comment
Share on other sites

For slet ikke at nævne blære-effekten når man har uret med højdemåler med sig op i Alperne på skiferie!  :w00t:

Haha, nu er det vel ikke et ur du vil gå med i dagligdagen ?

Det gør jeg nu jævnligt. Når man har en KÆMPE skipper skræk underarm, gør sådan et bette ur jo ikke så meget. :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share