Proteinpulver; hvad er vigtigst?


Kronborgknight
 Share

Hvad er vigtigst når du køber proteinpulver?  

72 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Når vi f.eks. snakker om wheyprotein må prisen være det vigtigste idet der for det meste ikke er den store forskel på kvaliteten og proteinindholdet.

De vigtigste parametre må derfor være:

1. Pris

2. Smag

3. Opløsningsevne

Edited by Hessel
Link to comment
Share on other sites

Stemte smagen.

Jeg bruger prot.pulveret til at lave proteinbomber med og det smager bare af :puke2: med de 3 mærker jeg har prøvet...så nu går jeg tilbage til et mærke, der godt nok er noget dyrere end de andre 3, men som til gengæld har en rigtig god chokoladesmag - og ingen vammel proteinpulveragtig eftersmag overhovedet. Det er jo vigtig med en lækker smag for en kagemoster som mig :4eat: :lol:

Edited by Snoopy
Link to comment
Share on other sites

Hvis I synes at jeres proteinshakes smager slemt, så lyt til et godt råd - hold jer for næsen, og ned med lortet på én gang... ;)

Kan ikke fordrage smagen af min såkaldte "jordbær"-proteinkilde, som smager mere af pencillin end jordbær, men den ryger nemt ned hvis jeg holder mig for næsen... B)

Link to comment
Share on other sites

Hm jeg stemte proteinindholdet - men det er i meget meget skarp konkurrence med opløsningsevne og smag.

Pris er selvfølgelig en paramter, da der ryger en del pulver ned om måneden - men det er den sidste ting jeg vil gå på kompromis med.

Jeg gider ikke købe pulver, hvor halvdelen er kulhydrater eller tilsat alt muligt andet smart -derfor er proteinindholdet vigtigt for mig.

Opløsningsevnen er næstvigtigst, da jeg ikke altid har mulighed for at kræse så meget om min shake (blender og diverse) hvorfor det tit og ofte bliver blandet i "felten" - ned i en flaske vand og så et par ryst - så pulver der bare tilnærmelsesvis klumper, får ikke en ekstra chance.

Sidst, smagen - når jeg er på diæt ryger der en del scoops ned om dagen, og så går det ikke at det er ved at vende sig i een hvergang man skal til at have en shake, samtidig kan en god smag også være dagens lyspunkter på en diæt - så smagen er vigtig.

Link to comment
Share on other sites

Smagen.

Det er bare så heldigt, at det mærke, jeg synes smager bedst, er et ret billigt mærke, og ligger lige omkring 80% renhed, og er tilmed det nemmest opløselige, jeg har prøvet, så det er jo bare helt super! :bigsmile:

Jeg ville ønske, jeg kunne fortælle jer, hvilket mærke det er, men det kan jeg jo ikke.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share