Fra 133kg - under 90, hvad nu??


ap1983
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Ben-ærlig indlæg og et alt for sej vægttab du har opnået!

Hvad med at oprette en log og begynde på noget styrketræning?

Forresten, velkommen til MOL! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
I de danskevægtkonsulenter siger de at man skal spise lever det skulle hjælpe, men det er vist også når man er igang med at tabe sig. men jeg tviler på at det hjælper når man har taber/tabt sig så meget.

Den holder altså ikke - den der med lever.

Jeg har selv tabt ca 25 kg hos DDV (efter graviditet, hvor jeg tog 45 kg på) - og har ikke rørt lever imens. Min hud på maven er fulgt med og nu vejer jeg 7 kg mindre end da jeg blev gravid så alt i alt har jeg tabt over 50 kg.....

Silke

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Du må først og fremmest finde ud af, om det er fedt eller løs hud, du har problemer med.

Hvis det er fedt, så tror jeg der er gode chancer for at komme af med det ved at fortsætte med at få din fedtprocent ned kombineret med styrketræning. Det vil givetvis tage noget tid, og målet er ikke, at du skal veje mindre, men at du skal være fastere.

Er det huden er der kun et at gøre - at få den overflødige hud fjernet eller at leve med det, dog kunne jeg også godt forestille mig, at huden trækker sig mere sammen over et halvt års tid.

Jeg har selv tabt 34-35 kg. gennem godt et år og jeg har også overvejelser om mine lår - de er nemlig ikke nær så faste, som jeg ønsker mig, og da der er hormonelle årsager til, at kvinder har fedt på lårene, kan det være meget svært at komme af med fedtet. Men på den anden side siges det, at fedtet bare kommer igen, selvom man får en fedtsugning og så er man jo lige vidt - og jeg gad da også godt at vide, om det er muligt at få velformede lår eller om man må leve med dem som de er?

Mit problem er ikke huden men fedtet under huden.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

jeg kender godt dit problem. Mit er bare efter en graviditet. Jeg har været i topform og superslank osv indtiljeg tog 24 kg på ved en graviditet. Jeg tabte det med det samme bagefter men har nu også løst skind som føles træls. Det er nu 3 år siden og trods træning er det sku svært at komme af med. Jeg vil nødig under kniven men håber også på en mirakelkur en dag :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share