Mere muskuløs end Sandow?


incognito
 Share

Recommended Posts

Incognito:

Pænt stor gut, men "artiklen" du linker til, skal nok tages med et gran salt. Tjek f.eks. denne her påstand:

Pandour apparently refused to do any training with heavy weights and concentrated on exercising with a pair of 10lb dumb-bells.

Man bliver sgu ikke så massiv med to 5 kg's håndvægte!

Link to comment
Share on other sites

I'm amazed how long I've waited to add this fantastic picture of Kate Roberts. Kate could press over head with one hand 180 pounds. She also performed a bent press (see Arthur Saxon in Gallery I) of 145 pounds.

Jeg tror nu Kate rent faktisk var en hun..... :tongue: (billedet og teksten hænger ikke sammen)

Ellers er dér noget galt..... :blink:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

De der 180 pund=81.81 kg over hovedet med en hånd tror jeg ganske enkelt ikke på!

For at citere den fantastiske kommentator på eurosports vægtløftningsudsendelser:"Prøv at gå ned i dit center og forsøg at presse en så tung vægt over hovedet".

Jeg læste også i Ironman en artikel om hende, hvor de 180 pund blev presset over hovedet med begge hænder!

Link to comment
Share on other sites

"Prøv at gå ned i dit center og forsøg at presse en så tung vægt over hovedet".
...prøv at vende og presse en armbolt over hovedet ... ;)
Jeg læste også i Ironman en artikel om hende, hvor de 180 pund blev presset over hovedet med begge hænder!
Nu bliver du ligefrem kedelig..

Nå, vægtløfting på TV kalder :w00t:

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Ham sandow der er fandme cool.. Men han har nok liiige haft andet end et par 5kg´s dumbells :lol:

Men vildt flot, især taget i betragtning af at der ikke fandtes nogen former for kosttilskud eller AS.. Desuden vidste man praktisk taget intet om træning eller ernæring.

Link to comment
Share on other sites

Se på de forskellige statuer fra dengang, hvis de da kan bruges som bevis på deres udseende, så var de sku meget godt sat sammen!

Jeg tror desværre det oftest har været "billedemanipulation", ansigtstræk og krop er blevet forfinet i forhold til idealet. :)

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Incognito:

Pænt stor gut, men "artiklen" du linker til, skal nok tages med et gran salt. Tjek f.eks. denne her påstand:

Pandour apparently refused to do any training with heavy weights and concentrated on exercising with a pair of 10lb dumb-bells.

Man bliver sgu ikke så massiv med to 5 kg's håndvægte!

Nope ;)

Men han har jo stadig løftet de tunge vægte til sine stærkmands-forestillinger (eller hvad det nu har heddet dengang), så han har jo fået sine 1RM's B) B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share