Kanelgifler.......


JEC
 Share

Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest PlayboY

Hmm, jeg arbejder selv i netto, og har fortæret MANGE af den slags gennem de sidste par år :tongue:

Dog er det også røviriterende der ikke er varefakta på posen, det mener jeg da der skal være?

F.eks. er der heller ikke nogen deklaration på vores Nestlé Crunch chokolade, hvilket også iriterer mig som bare fanden.. :angry:

Men jeg mener da ikke det er lovligt at sælge ting uden opgivelse af den slags? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har altid synes de var lidt tørre i det :blink:

Niske

Det synes jeg nu også....

Jeg smagte dog nogle kanelgifler fra Kohberg igår de var en del mere fugtige end normalt...ikke at jeg plejer at spise sådan noget stads altså ;)

Normalt skal kage være hjemmebag før jeg gider sætte tænderne i det...

Link to comment
Share on other sites

I bliver ved med at holde liv i denne her tråd, og hver gang den popper op i dagens aktive, sidder jeg og tænker.... uhmmm kanelgifler og kakao :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

næhh hov nu bumpede jeg den selv frem igen :4slap: :lol:

Edited by sokr@tez
Link to comment
Share on other sites

:unsure::blink: :(

Nu kan jeg se at der næsten dagligt kommer nye input i denne tråd, Så jeg vil her give min uforbeholdne undskyldning til alle de mennesker jeg har ledt i "fordærv" - også mentalt..... :wub: Det var ABSOLUT ikke meningen....

Men bortset fra det, så er denne tråd da vist også kørt en "smule" af sporet - det lader ikke til at jeg er den eneste kaloriehungrende herude bag skærmen.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Freja og Snoopy og andre kanelfreaks...

Mit sidste nye kanelmåltid: havregrød med små æblestykker i kanel oven på. Æblestykkerne er i en skål for sig vendt i så meget kanel som muligt, og så op på havregrøden med blandingen. :4mewantfood:

Edited by meadow
Link to comment
Share on other sites

min morgenmad du beskriver der ....plus enten banan eller revet æble oven på også

Ja og jeg tror faktisk det er fra dig jeg har fået idéen med kanel på havregryn/grød i en eller anden debat om morgenmad et eller andet sted ;)

Meadow, det skal prøves :)

Link to comment
Share on other sites

Er opvokset med en stærk avasion mod havregrød (og pink pyntegenstande)

Mads :swim:

Begge dele holder da max :lol:

Jeg vil ikke udelukke at jeg kan genfinde glæden ved havregrød - det er trods alt lykkedes for min søs...

Men pink pyntegenstande - NEVER!!!

Modstår STADIG fristelsen! (men har til gengæld guflet så meget andet skidt)

Mads :swim:

Link to comment
Share on other sites

Jeg griber snart til magtmisbrug og sletter den her tråd B) :cry: ;) . Lige nu har jeg svært ved at undslippe trangen til at afprøve hvad der er bedst;: Kanelgifler eller spocks ynglingskiks (Prinzenrolle) :blink::blink::blink::devil::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share