Lidt billeder fra CPH GP


Claus Dietz
 Share

Recommended Posts

Men også roidgut og tævepatter :thumb_down:

STL_0412.jpg

Ked af at skuffe dig, men det der har INTET med roidgut at gøre, INTET! Det er en "ganske almindelig" massiv mave, og tævepatterne har jeg godt nok MEGET svært ved at se…

IMG_0314.jpg

Han er for griner! Da jeg for lang tid siden trænede i Form og Fitness på Bragesgade var han der også! Gik altid rundt som om han ejede steddet og poserede KONSTANT! Han kunne også sagtens finde på at skubbe nogen væk fra bænkpressen hvis han lige skulle bruge den og han var fuldstændig ligeglad med hvor meget der var på, han bænkede bare løs uanset. Gik også stolt rundt og fremviste medaljer og pokaler til nogen af stenbroens drenge! MEGAGRINER! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Gik også stolt rundt og fremviste medaljer og pokaler til nogen af stenbroens drenge! MEGAGRINER!

Har han vundet medaljer? I hvad??

Ham her har en pænt ond ryg! Damn :blink:

Hvad sker der for "Universal Soldier" bagi!? :blink: Damn!!!

Jeg vil ogsaa ligne Dolph Lundgren! "Flat top" er bare brand smart! :w00t:

Edited by Lucas
Link to comment
Share on other sites

Gik også stolt rundt og fremviste medaljer og pokaler til nogen af stenbroens drenge! MEGAGRINER!

Har han vundet medaljer? I hvad??

Han er flerdobbelt dansk mester i -80 for masters. Det lyder jo i sig selv meget godt, men i de fleste år har han været ene mand i klassen :lol:

Link to comment
Share on other sites

Han er flerdobbelt dansk mester i -80 for masters. Det lyder jo i sig selv meget godt, men i de fleste år har han været ene mand i klassen 

Så vil jeg osse stille op og vinde...... :w00t:

Der går vist lige et par år inden du kan stille op i masters ... ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Fuck det ser fedt ud med hans skuldre :w00t:

IMG_0214.jpg

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Han er rigtig flot bygget!

Nogen der ved hvad han hedder?

Nogle stats kunne også være interessant - vægt, højde, størrelse af overarme osv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share