Lidt billeder fra CPH GP


Claus Dietz
 Share

Recommended Posts

Velvidende at jeg nok bliver sablet ned for denne kommentar, vil jeg nu alligevel mene at mange af disse billeder er 'skræmmebilleder'!

skræmmebilleder for hvad? Doping? at man i nogles øjne kan blive FOR stor eller måske FOR brun? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

men til gengæld er hans arme ALT for små(især triceps) og det ødelægger faktisk symmetrien lidt :unsure:

Det må jeg give dig ret i, og han mangler evt også en smule på underarmene.. Men ellers :dropjaw: Er der nogen der har et pic af hans stænger ?

Link to comment
Share on other sites

MaxPower:

Jeg tror overhovedet ikke det er doping - har hverken forstand på selve doping eller dets (bi?)virkninger.

Som du også selv gætter mener jeg at det er et skræmmebilleder for at man godt kan blive for stor. Selv træner jeg for muskelmasse, men ikke i en så ekstrem grad som det ses hos disse deltagere.

Link to comment
Share on other sites

MaxPower:

Jeg tror overhovedet ikke det er doping - har hverken forstand på selve doping eller dets (bi?)virkninger.

Som du også selv gætter mener jeg at det er et skræmmebilleder for at man godt kan blive for stor. Selv træner jeg for muskelmasse, men ikke i en så ekstrem grad som det ses hos disse deltagere.

tjaa, hvis du afsætter 5-10 år til projektet med eksemplarisk kost, et tæt på optimalt træningsprogram, minimalt stress i din hverdag, gode restitutionsmuligheder, gode gener osv osv, så kan du måske nå det samme niveau.

Mit ydmyge gæt er at træning slet ikke er så højt prioriteret i dit liv som dem på billerne (og dine mål er jo heller ikke de samme), så det med at blive FOR stor skal du næppe bekymre dig om ;)

Mon ikke du når at stoppe i tide, hvis du endelig skulle nå til et punkt hvor du ikke ønsker at blive større :)

Tænk også på at det er altså få dage om året en bodybuilder ser sådan ud, både pga farven, at de har drænet huden totalt for væske så deres muskler træder ekstra tydeligt frem, carbloaded og i øvrigt bare har en så lav fedtprocent at det grænser til det sundhedsskadelige (måske lidt overdrevet, men fedtprocenten KAN godt blive FOR lav)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
hmm.. jeg synes nu den skulder ser lidt... underlig ud... nærmest pumpnpose agtig ?

hans skuldre fejler så absolut intet! :w00t:

men til gengæld er hans arme ALT for små(især triceps) og det ødelægger faktisk symmetrien lidt :unsure:

Ja jeg ville så sandelig også græde mig i søvn hver nat hvis jeg havde hans krop!

NOT, det ser sgu da for mega fedt ud det der.. Han ser langt pænere ud end nogen af de meget størere gutter, fordi det hele spiller godt.. - Dog ser hans skuldre RET suspekte ud, de lugter langt væk af as.

Jeg vil dog stadig give ret i, at triceps er underdimensioneret i forhold til biceps, og underarmene ikke er så store i det, men jeg ville nok IKKE græde hvis jeg var ham ;)

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Vild form i den alder! :w00t:

IMG_0215.jpg

Ham med skuldrene har også ret nice stænger, og hans biceps og vinger er så sandelig heller ikke at spøge med! :blink:

IMG_0299.jpg

Han ligner også anders fogh som de andre siger, og han har også fogh stirreren på her :lol:

IMG_0301.jpg

Her har vi ham igen.. Hold kæft nogle delts han har! :w00t:

IMG_0302.jpg

Haha, endelig en der stiller op med en mindre ryg end mig :tongue:

IMG_0321.jpg

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Som du også selv gætter mener jeg at det er et skræmmebilleder for at man godt kan blive for stor. Selv træner jeg for muskelmasse, men ikke i en så ekstrem grad som det ses hos disse deltagere.

Sådan sagde jeg også i starten.... :)

Mon ikke også du skifter holdning om hvad der er for stort inden for et par måneder. Jeg ville utrolig gerne have en krop som ham. Men som maxpower siger, det kræver 110% dedikation og mange års hård træning. Og med gode gener når man måske en gang op på den størrelse. Ingen der ved hvad han hedder?

Link to comment
Share on other sites

hmm.. jeg synes nu den skulder ser lidt... underlig ud... nærmest pumpnpose agtig ?

hans skuldre fejler så absolut intet! :w00t:

men til gengæld er hans arme ALT for små(især triceps) og det ødelægger faktisk symmetrien lidt :unsure:

... well, jeg synes stadig det ser unaturligt ud, måske er det bare et symmetri problem.. alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke *hostoliehost*..

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Ja jeg tænker altså også mit om de skuldre, hans side og bagside er totalt overdimensioneret.

For ikke at kigge på biceps vs. triceps, hvor triceps altid plejer at værere størst <_<

Btw er jeg helt forkert på den hvis jeg synes at mange af de her gutter ser VÆSENTLIG større ud end dem fra DM? :blink:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Manden med de enorme skuldre hedder Mikael Gundersen. Han er svensker og også vinder af en af BB-klasserne til December Cup'en som Angel også stillede op i.

Superimponerende fysik, men han blev retfærdigt slået af danske Ricky Nielsen.

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share