virker ikke =(


hik
 Share

Recommended Posts

:-)

På det sidste er jeg begyndt at spinne/steppe og på sådan en roxater (eller hvad den hedder sådan en løbe fætter). 3 gange om ugen RIMELIG hårdt ca. 1 time pr gange, insentivt. og så styke 2 gange.

Kan godt se musklerne er begyndt at komme frem (tabe fedt), så det er jo fint, og min muskel masse holder jeg, kan godt mærke jeg ikke tiger men jeg holder den da så det er kanont =)

er forresten begyndt at træne min mave på en anden måde, efter disse henvisninger

artikel her og billederne her .

kan godt side den der hedder "Reverse Bench Crunch" og "Cable Crunch" er nogle Udmærket øvleser =), kan mærke min mave gør ondt, det er jo en dejlig fornemelse!!

Link to comment
Share on other sites

Skal du ikke først have noget at cutte ned fra og til??

179cm høj og 72kg.. tsk tsk :blink:

Hvad mener du?

Mit mål er jo ikke er blive stor =)

bare pænt makeret slet ikke noget vildt bodybuilding!

Bare hvis man spiser sundt og laver cardio 3 gange om ugen og styrke 2, og spiser rigtigt, så vokser jeg jo lidt og taber mig fandes meget så =))

Link to comment
Share on other sites

Udskift evt mørkt rugbrød med noget lyst, fedtfattigt rugbrød.

NEJ! Det er en fejl at tro, at alt skal være så fedtfattigt. Rugbrød er fuldt af kerner og sundt fedt og det ER nødvendigt med fedt (det sunde vegetabilske vel at mærke) i sin kost - OGSÅ når man vil tabe sig.

Skær derimod ned på det animalske fedt.

Husk det er det samlede energiindtag versus energiforbrug, der er vigtig!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share