ondt ved nyrerne


Perfect
 Share

Recommended Posts

hey all

har siden januar indført squat og DL fast i mit program, og har haft en god fremgang.

efter ca 3 uger begyndte jeg at vågne kl 4 om natten, med en trykken i nyrerne. Efter en uges tid fandt jeg ud af at det var pga. squat og begyndte derfor at bruge nyrebælte og har gjort det siden, det gjorde som det skulle og jeg havde ikke ondt...

Nu har jeg ikke 3 trænet squat og DL i 3 uger, da jeg er begydt at få ondt igen, nu virker det bare som om det er hele tiden jeg føler denne trykken i nyrerne omend ikke i samme grad men den er der, og jeg vågner også om natten pga. det

ved ikke om der er nogen data der vil hjælpe til en besvarelse men her er lidt data.

27 år

80 kg

182 cm

squatter mellem 100 og 125 kg 5x100 - 5x110 - 5x115 - 5x120 - 5x125

dødløfter mellem 75 og 95 kg 5x75 - 5x80 - 5x85 - 5x90 - 5x95

jeg kører squat 2 gange den ene ug og 1 gang den anden uge

jeg kører DL 1 gang den ene uge og 2 gange den anden uge

har dog planer om at tage til lægen i løbet af ugen for at få ham til at kigge på det

men det kunne være fedt hvis der er nogen der kunne komme med en teori eller lignende

Bedste Hilsner

Perfect

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Kan også kun sige som pyt, gå til lægen.

Jeg fik ondt i nyrerne på et tidspunkt hvor jeg var begyndt at spinne rigtig meget, og tog 2 timer i træk. Det var hver torsdag.

Og kan huske vågnede en fredag og kunne kun tage 3 skridt og så var jeg forpustet og fik ondt, sådan var det hele dagen lang og weekenden over.

Det er nu ca. 6 måneder siden, og er heldigvis forsvundet.

Men skyldes jo nok noget helt andet, da jeg ikke lige kører squat.

god tur til lé doktor

Benjamin - do the funky :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share