motion på efedrin


-chike666-
 Share

Recommended Posts

hej allesamen,

jeg har efterhånden trænet meget seriøst et godt stykke tid nu og har fundet ud af at det ikke er småting man høre nede i sådan et træningscenter!

en af tingene er træning på efedrin! ved ikke så meget om det andet end at det er et slankemidel med en del bivirkninger! en af de bivirkninger er "hjertebanken" og dem jeg ved tager det okser samtidig på livet løs derudaf på steppemaskinerne!

mit spørgsmål lyder så sådan! "er det ikke møg farligt at sætte pulsen i vejret når man så tager efedriner?"

Daniel

Link to comment
Share on other sites

hej allesamen,

jeg har efterhånden trænet meget seriøst et godt stykke tid nu og har fundet ud af at det ikke er småting man høre nede i sådan et træningscenter!

en af tingene er træning på efedrin! ved ikke så meget om det andet end at det er et slankemidel med en del bivirkninger! en af de bivirkninger er "hjertebanken" og dem jeg ved tager det okser samtidig på livet løs derudaf på steppemaskinerne!

mit spørgsmål lyder så sådan! "er det ikke møg farligt at sætte pulsen i vejret når man så tager efedriner?"

Daniel

Det er før set at folk er drattet om i motioncentre herhjemme med efedring i blodet - et par gange er det sket med dødelig udgang...

Efedring kombineret med en tarvelig energifattig kost og for lidt væskeindtag gør det bestemt heller ikke bedre.

Efedrin kan også være den udslagsgivende faktor som har får bægeret til at flyde over hos personer som i forvejen render rundt med u-diagnostiseret hjerte/kredsløbsproblemer

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Det er før set at folk er drattet om i motioncentre herhjemme med efedring i blodet - et par gange er det sket med dødelig udgang...

Det er også set flere gange, at folk er drættet om efter squat eller dødløft... point is?

Anyways, det vigtigste i forbindelse med efedrin er at holde væsketaget oppe :) Antallet af brugere set i forhold til uheld - så betegner jeg stadig ECA som et forholdsvis ufarligt produkt.

Link to comment
Share on other sites

Det er også set flere gange, at folk er drættet om efter squat eller dødløft... point is?

At produktet ikke er ufarligt ! Vurderingen om hvor stor risikofaktoren er, kan vi diskutere til døde - faktum er dog at du som førstegangsbruger ikke ved hvordan din krop vil reagere og dermed deltager du i lotteriet, hvor en af førstepræmierne kan være tilfældet sas nævner. Den drevne ECA (mis)bruger ved naturligvis at der er flere faktorer der spiller ind mht. chancen for at indløse "gevinsten" - men det gør nybegynderen sjældent.

Kim S

Edited by Kim S
Link to comment
Share on other sites

Følger du anbefalingen på pakken med maks 3 tabletter om dagen - og derudover gør som enhver informeret bruger, deler de tabletter yderligere op i halve.. ja så kan jeg ikke i min vildeste fantasi forestille mig der er nogen som helst risiko forbundet med det.

Når der så er en klovn som napper 10 kapsler i et dehydreret stadie og vælter ned for at lave 4 timers cardio uden nævneværdigt væskeindtag... på kcal underskud og svimmelhed - by all means.. kald det lærepenge.

Men bliver iriteret når os andres valgmuligheder bliver indskrænket fordi få ikke kan finde ud af at følge en brugsanvisning.

Link to comment
Share on other sites

Jeg læste for nyligt, at bivirkninger ved brugen af et lægemiddel betegnes som almindelige, allerede når 1-2% af brugerne oplever dem. Når man tager det i betragtning, så er det ikke underligt at medierne kan udlede at bivirkninger ved fx ECA er almindelige/udbredte.

Som Cille er inde på, så er ECA et ret sikkert produkt i forhold til fx hovedpinepiller,cigaretter, alkohol og mange andre ting, der almindeligvis betragtes som sikre produkter.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

- by all means.. kald det lærepenge.

Ja - af den dyre slags !

Men bliver iriteret når os andres valgmuligheder bliver indskrænket fordi få ikke kan finde ud af at følge en brugsanvisning.

Det er en helt anden vinkel, som jeg sagtens kan følge. Man kan samtidig undre sig over det så er lovligt at ryge - det kan man dø af og sågar skrives det på pakken.

Kim S

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes efterhånden emnet har vendt et par gange her... Kan det virkelig passe at man hver gang skal læse om risikoen, hvis man ikk drikker eller spiser nok?

Ved godt vejledninger ikk er tilladt på dette forum, men:

- Nogle/alle (?) ECA produkter er lovlige at bruge - dog ikk lovligt at sælge, men lovligt at indføre...

- Der er helt sikkert mange der bruger det...

Hvorfor så ikk komme med en vejledning til "fornuftig" brug og vægttab med produkterne? Kan det på ingen måde lade sig gøre her?

Jeg husker en sætning jeg engang læste på en hjemmeside med information og vejledning/forholdsregler til brug af narkotiske stoffer - ecstacy, amfetamin, kokain, lsd osv. Here it goes:

"KNOWLEDGE IS POWER - And If You Do Drugs - Don't Let Drugs Do You!"

Så spørger jeg bare...

Er det måske ikk fornuftigt nok at give folk denne "knowledge" istedet for at forbyde vejledninger til det "lovlige" stof og dermed lade folk rende ubeviste rundt og ødelægge sig selv - fordi de rent faktisk ikk ved hvordan de skal bruge "stoffet" med omtanke...

Link to comment
Share on other sites

hehe jeg siger mange tak for de mange henvendelser men lige en rettelse!

Jeg bruger ikke efedrin men andre med samme problem som jeg gør! De kan heler ikke få håntagene væk så de har valgt den lette løsning men da der i mellem dem er venner er det da klart man bliver lidt bekymret på deres vejne når rygterne siger det er farligt!

men endnu en gang mange tak.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bliver lidt forbavset over diskusionen, især her i konditionsforummet.

Må jeg spørge hvorfor ? Det er jo umuligt at udveksle synspunkter hvis vi ikke berører emenet hovedet. Mht. din quote er det nok ikke det der primært er tungen på vægtskålen - det er vel mere et holdningsmæssigt "enten-eller" for den enkelte, hvilket netop gør diskutionen interessant.

Kim S

Edited by Kim S
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jaaa..

Problemet ligger også i at når folk tager ephedrine for de et klick. når de ikke kan mærke det "kick" mere øger de doseringen!

Problemet er bare kropen bare er blevet vant til den normale dossering og ikke reagere på samme måde. MEN din forbrænding er stadig den samme som da du starte på det!

SÅ længe du holder MAX grænsen for dem, og drikker som en hest, og spiser sundt, og ikke har problemer med kroppen. tror jeg ikke du er den mest udsatte.

Jeg tager selv ................ og kan ikke mærke det, da kroppen er vant til dem, men jeg holder stadig den samme grænse.

Til 1 times cardio drikker jeg vel 1½ liter vand!

og de eneste bivirkningen jeg synes jeg har er jeg pissere mere og skider mere :-P så er der sagt, pisseriet skyldes at efedrine er vandrivende. ligesom bajere :-)

en sammenligning de fleste kender hehe....

Jeg kan kun sige jeg er tilfreds med mit ...... produkt..!

Så længe man tænker sig om går man sjældent galt i byen!

Link to comment
Share on other sites

Tankevækkende at i render rundt og tuder over jeres lovehandles og propper jer med efedrin når selv Onkel Jørgen, en gammel mand i omegnen af 50 år, kan skære ind til benet ved at justere kosten :tongue:

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Tankevækkende at i render rundt og tuder over jeres lovehandles og propper jer med efedrin når selv Onkel Jørgen, en gammel mand i omegnen af 50 år, kan skære ind til benet ved at justere kosten :tongue:

Spot on sas, du fortjener næsten en præmie B)

I øvrigt så er der vel et par af indlæggene her i tråden, der tenderer vejledning i brug af forbudte stoffer, eller er det bare mig, der læser for meget mellem linjerne?

Ziggymund :bike:

Link to comment
Share on other sites

Tankevækkende at i render rundt og tuder over jeres lovehandles og propper jer med efedrin når selv Onkel Jørgen, en gammel mand i omegnen af 50 år, kan skære ind til benet ved at justere kosten

Absolut!! Jeg er ikke modstander af efedrin, men det bruges desværre for det meste af de forkerte :(

Efedrin kan accelerere et vægttab hvis det bruges sammen med optimeret kost osv.

Jeg har selv brugt det med stor effekt i forbindelse med diæt :D

Naturligvis i form af en eca stack, og havde stor gavn af produktet. I den forbindelse hæftede jeg mig meste ved bivirkningen at man kan rykke sine grænser for langt. Forstået på den måde at jeg overtrænede helt vildt, og kunne slippe godt fra for lidt søvn :(

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Tror nu ikke effekten falder..

Det på virke stadig din forbrænding. men din krop er blevet vant til den forandring.

Og nej det er ikke en vejledning. dig der læser for meget mellem linierne! :-P

Ingen her har fortalt hvordan man skal tage det! og der har ikke været nogle opfordninger!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share