det sidste vil ikke væk


-chike666-
 Share

Recommended Posts

hej jeg er en fyr der har trænet et stykke tid nu og har lagt mig ud med finishen til at være sommerklar!

Men!!! synes ikke jeg kan få de sidste håntag væk fra hofterne, har en flot overarm og flotte markerede brystmuskler og så er der maven! hvad F***'** gør jeg! har prøvet alt og knokler helt vildt synes jeg!

kom med svaret og du er min gud

Daniel

Link to comment
Share on other sites

HMMMM - Sorry SaintPauli - jeg forstår ikk lige hvorfor mit indlæg er havnet her... Det skulle selvfølgelig ha været under -chike666-'s emne om efedrin i motions-forum'et... Jeg har lige flyttet det over...

Sorry igen ;)

Edited by Currant
Link to comment
Share on other sites

Er det måske ikk fornuftigt nok at give folk denne "knowledge" istedet for at forbyde vejledninger til det "lovlige" stof og dermed lade folk rende ubeviste rundt og ødelægge sig selv - fordi de rent faktisk ikk ved hvordan de skal bruge "stoffet" med omtanke...

Jo det er fornuftigt nok, men det er der et andet forum til.

Desuden er effekten af Effedrin minimal, især hvis man ser det i forhold til de potentielle bivirkninger.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

P.s. Syntes forresten set er "sjovt" at -chike666- laver en tråd om "piv piv kan ikke tabe mig" og samtidig en om effedrin. Ønsker du at få at vide, at: "Det er sku ikke så farligt. Spis du bare løs"?

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Jo det er fornuftigt nok, men det er der et andet forum til.

Skulle vi så ikk lige fortælle de folk hvilket forum de skal gå til? - jeg ved det ikk, så der kan jeg ikk lige hjælpe...

Det har der været en 18 siders debat om fordele/ulemper ved. Men nu da vores doping forum er nedlagt (og du samtidig spørger så pænt), så vil jeg være så flink at fortælle dig det.

http://www.bodyhouse.dk

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

P.s. Syntes forresten set er "sjovt" at -chike666- laver en tråd om "piv piv kan ikke tabe mig" og samtidig en om effedrin. Ønsker du at få at vide, at: "Det er sku ikke så farligt. Spis du bare løs"?

denne linie og den anden linie jeg har indsat er to vidt forskellige ting!

Bekymrende spørgsmål på den ene og håbefulde spørgsmål på den anden tag ikke fejl af det!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share