xjyden

xjyden

Recommended Posts

træning Videbæk 21-7-2014

dødløft 5x70, 5x75, 5x80, 5x85, 5x90, 5x95, 5x100

bænkpres 10x20, 10x40, 5x60, 5x65, 5x70, 5x75, 5x80, 5x85

benpres 10x80, 10x100, 5x10x120

smalt fat 2x10x60

barbell biceps curl 12x30, 16x30

triceps pushdown 2x15x40

vægt 93.9 kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

træning Videbæk 25-7-2014

dødløft 5x70

barbell rowing 7x10x75

bænkpres 10x20, 10x40, 10x60, 5x10x65

benpres 10x80, 10x100, 10x120, 10x140, 3x10x160, 10x120

smalt fat 3x10x60

barbell biceps curl 3x10x25

triceps pushdown 3x15x40

vægt 96 kg

Jeg havde glemt, at det skulle være rowing dag.

Jeg forsøgte at træne biceps med stor ROM inspireret af Henning

Share this post


Link to post
Share on other sites

træning Videbæk 28-7-2014

barbell rowing 5x70, 6x10x70

bænkpres 10x20, 10x40, 10x60, 4x10x70

benpres 10x80, 3x10x120, 3x10x160

smalt fat 3x10x60

barbell biceps curl 3x10x25

triceps pushdown 3x15x40

vægt 94 kg

Edited by xjyden

Share this post


Link to post
Share on other sites

træning Videbæk 30-7-2014

dødløft 7x5x70

bænkpres 10x20, 10x40, 5x10x60

benpres 10x80, 6x10x120

smalt fat 3x10x60

barbell biceps curl 3x10x25

triceps pushdown 3x15x40

vægt 93,9 kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

træning Videbæk 1-8-2014

barbell rowing 5x70, 5x80, 5x5x90

bænkpres 10x20, 10x40, 5x60, 5x70, 3x5x80

benpres 10x80, 2x10x120, 4x10x160

triceps pushdown 2x15x45

vægt 93,7 kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

træning Videbæk 4-8-2014

dødløft 5x70, 5x80, 5x90, 5x5x100

bænkpres 10x20, 10x40, 5x60, 5x70, 4x5x80

benpres 10x80, 10x120, 10x160, 10x180, 2x10x200, 2x10x160

squat 5x5x20

smalt fat 3x10x60

barbell biceps curl 3x10x25

triceps pushdown 3x15x45

vægt 93,8 kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

træning Videbæk 6-8-2014

barbell rowing 5x70, 10x70, 6x10x80

bænkpres 10x20, 10x40, 10x60, 5x10x70

benpres 10x80, 7x10x120

squat 5x5x20

smalt fat 3x10x60

barbell biceps curl 3x10x25

triceps pushdown 3x15x45

vægt 94.1 kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

træning Videbæk 8-8-2014

dødløft 5x70, 5x80, 5x90, 5x100, 5x105, 3x5x110, 2x5x100

bænkpres 10x20, 10x40, 5x60, 5x70, 6x5x80

squat 5x20, 5x25, 5x30, 5x35, 2x5x40, 4x5x35

smalt fat 3x10x60

barbell biceps curl 3x10x25

triceps pushdown 3x15x20 i træk til nakken

vægt 94.4 kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

træning Videbæk 10-8-2014

barbell rowing 5x70, 5x75, 5x80, 5x85, 4x5x80

bænkpres 10x20, 10x40, 10x60, 5x10x72.5

benpres 10x80, 10x120, 10x160, 10x180, 10x200, 2x10x160

squat 5x5x20

smalt fat 2x10x60

barbell biceps curl 3x10x25

triceps pushdown 3x15x45

vægt 94.4 kg

Ideen var at træne tung rowing, men jeg havde ikke energi til det.

Bænk var voldsomt hårdt i starten men nogenlunde undervejs. Højre skulder knager.

Jeg nåede lige at gennemføre træningen inden lukketid (7 kvarter)

Share this post


Link to post
Share on other sites

træning Videbæk 12-8-2014

barbell rowing 5x70, 10x70, 10x75, 5x10x80

bænkpres 10x20, 10x40, 10x60, 5x10x75

benpres 10x80, 10x120, 6x10x160

squat 5x20, 5x25, 5x30, 5x35, 5x40, 5x45, 5x50, 5x55

smalt fat 3x10x60

barbell biceps curl 3x10x30

triceps pushdown 3x15x45

vægt 95.4 kg

Edited by xjyden

Share this post


Link to post
Share on other sites

træning Videbæk 14-8-2014

dødløft 5x70, 5x80, 5x90, 5x5x100

bænkpres 10x20, 10x40, 5x60, 2x10x75, 3x10x77.5

benpres 10x80, 10x120, 6x10x160

squat 5x20, 5x30, 5x40, 5x50, 4x5x60

smalt fat 3x10x60

barbell biceps curl 3x12x30

triceps pushdown 15x45, 16x45, 17x45

vægt 95.3 kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

træning Videbæk 16-8-2014

barbell rowing 5x75, 5x10x75

bænkpres 10x20, 10x40, 10x60, 4x10x75, 10x70

benpres 10x80, 7x10x120

barbell biceps curl 5x10x30

triceps pushdown 2x15x45

vægt 94.2 kg

Efter næstsidste sæt bænk kom jeg til at lave et lille drej i højre skulder, som ikke føltes for godt, så jeg besluttede at afslutte lettere. Barbell rowing var lige hårdt nok sammen med bænk, og da jeg ønskede at diskotræne skiftede jeg rowing ud med biceps curl

Share this post


Link to post
Share on other sites

træning Videbæk 19-8-2014

dødløft 5x50, 5x70, 5x80, 5x90, 5x100, 5x110, 5x120, 2x5x110

bænkpres 10x20, 10x40, 10x60, 5x70, 5x5x80

benpres 10x80, 10x120, 7x10x160

smalt fat 3x10x60

barbell biceps curl 3x12x20

triceps pushdown 12x45, 11x45, 15x45

vægt 95.2 kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

træning Videbæk 22-8-2014

barbell rowing 5x70, 5x80 , 5x90, 5x100, 5x5x90

bænkpres 10x20, 10x40, 5x60, 5x70, 5x80, 5x85, 5x90, 5x85, 5x80

benpres 10x80, 10x120, 10x160, 10x180, 2x10x200, 2x10x160

smalt fat 3x10x60

barbell biceps curl 5x10x30


triceps pushdown 3x12x45

vægt 94.9 kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej xjyden.

Jeg kan huske vi stod og talte sammen ifm. et MOL-træf i 2003 - mener det var på amar.

Godt at se at du holder dampen oppe med træningen.

Har du prøvet at veksle mellem lette og tunge træninger? Det har jeg selv haft gode resultater med,

især efter at jeg er blevet lidt ældre og man ligesom skal gemme lidt på kræfterne og "lægge lidt til side"

til de tunge forsøg.

Du har vist omtrent samme uddannelse som mig (automatikmekaniker + de andre navne udd. går under).

Er det mig, eller er der endelig ved at ske lidt igen her i DK indenfor vores fagområde?

Kan du huske den gang virksomhederne stod med hatten i hånden fordi man havde en moderne uddannelse

og der ikke var så mange af os endnu? Det var tider. Måske der snart er "fest i vores gade" igen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mvp: Jeg mener, vi trænede sammen. Jeg mener at kunne huske at have spurgt, om stangen bevægede sig i den rigtige bane. Men om jeg trænede imellem eller ved siden af, det kan jeg ikke huske.

Desværre er det sådan, at da jeg kom tilbage efter sommerferien, så var der lige 11 automatikteknikere i skolepraktik i Viborg, så det ser ikke lige vildt godt ud for tiden.

Jeg overvejer, om jeg skal skifte til noget helt andet, men jeg fandt ud af sidste år, at jeg ikke kan blive psykolog, og jeg har ikke nogen ide til, hvad jeg så har lyst til.

Jeg ville gerne være bonderøven, men han er lige 20 år foran i indlæring, så det opnår jeg nok ikke.

Jeg snakkede med en coach i dag, og hun opfordrede mig til at forsøge at fantasere mig til, hvordan det ville være at leve det liv, som jeg havde lyst til sammen med en kvinde, som bekræftede mig i, at det var det rigtige.

Problemet er bare, at jeg ikke ved, hvad jeg har lyst til, og jeg tror lidt, at coachen har et fast billed af det, som jeg bare ikke har.

Jeg har kigget lidt på din træning ind imellem, og jeg har også selv tænkt, at det kunne være interessant at kombinere let og tung træning lidt mere seriøst.

På det sidste har jeg mest trænet efter at jeg er begyndt at gå til diverse scor-events, og jeg ville gerne se lidt bedre ud til dem. Jeg regner med at gøre det indtil 13.september, hvor jeg så måske skifter træningsstil.

I lørdags var jeg til min fars families årlige rundbold-fest, og jeg husker ikke, at jeg nogensinde har været så ramt af DOMS efter den begivenhed.

Derfor trænede jeg lidt blidt i dag. Jeg er nødt til at træne mandag og onsdag i denne uge, fordi jeg skal på date torsdag og til scor-fredagsbar i København på fredag, og så kan jeg måske træne undervejs hjem på lørdag, hvis jeg ikke bliver på Sjælland.

Jeg har dog alvorligt overvejet, om jeg overhovedet gider at træne seriøst igen. Jeg er sikker på, at jeg kan sætte pr igen om et år eller to, hvis jeg bare holder igen, men de uger, hvor jeg har trænet 3 gange om ugen, de har bare været så hårde, at jeg ikke rigtig kan finde ud af, om jeg gider.

Da jeg trænede i Ålborg, var jeg vant ti, at det gjorde ondt den første halve time, jeg trænede, men det har jeg for længst vænnet mig af med, og jeg har ikke den vilde lyst til at gentage det, selvom jeg godt kan lide, at min figur er blevet drastisk pænere i denne måned.

Share this post


Link to post
Share on other sites

træning Videbæk 25-8-2014

barbell rowing 5x70, 7x10x70

bænkpres 10x20, 10x40, 10x50, 10x60, 4x10x70

benpres 3x10x80, 5x10x120

squat 6x5x20

smalt fat 2x10x60

barbell biceps curl 2x10x30

triceps pushdown 2x12x45

Jeg glemte at veje mig. Træningen var præget af DOMS efter rundboldfesten i lørdags.

Jeg blev øm i højre skulder efter 2 sæt biceps, og så valgte jeg at stoppe træningen.

Det er meningen, at jeg vil træne voldsomt på onsdag, hvis jeg er i form igen på det tidspunkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pis at du ikke bor i Kbh-området, for der er ved at komme lidt gang i hjulene igen.

Xellia skal f.eks. bruge 6 mand på en gang - skiftehold - men alligevel.

Jeg kender godt den der ide med gerne at ville at prøve noget helt andet fordi der er så mange ting der lyder interessante,

men jeg har aldrig fået lettet røven. Det tætteste jeg har været på var i 2008 hvor jeg var ved at starte på nano-teknologi.

Heldigt at jeg ikke gjorde det fordi konen skred 2 år efter og så kunne man sidde der alene i en ejerlejlighed på SU.

Det kunne have knækket mig.

Måske dig og coachen går lidt forbi hinanden pga. at hun er kvinde og du er mand, du ved med hvordan man kan opfatte

tingene så forskelligt.

Mht. kvinder så kan jeg godt nikke lidt genkendene til din situation.

Jeg har boet alene i næsten 3 år i perioden mellem min kone gik og jeg fandt min nye kæreste.

Mit eget problem var nok mest generthed - jeg brød mig ikke om at skulle prøve at gøre indtryk i en brandert,

hvor det ellers er meningen at man skal smide hæmningerne. Jeg er ikke typen der vil rende beruset

rundt i røven på kvinder og tilbyde hende drinks indtil de enten gir efter (fordi de selv er fulde), eller det lykkes dem at

få rystet en af.

Jeg mødte min nuværende kæreste i klubben og jeg havde på det tidspunkt en ansigtslammelse i den ene side

(borrelia) og kunne dårligt tale eller spise ordentligt. Klap for øjet oveni. Det tog mig en næsten måned at ta mig sammen

til at gå hen og spørge hende om hendes tlf-nr. Du ved, i klubben er man tilmed gennemsvedt og forpustet - ikke i

jakkesæt med vandkæmmet hår osv.

Heldigvis udleverede det uden vrøvl. Nu har vi boet sammen i lidt over et år.

Jeg havde i et par måneder prøvet dating og det fungerede slet ikke for mig. Du ved den der lidt kunstige situation der

opstår når man sidder overfor hinanden til noget der nærmest minder om en job-samtale. Det var ikke lige mig.

Men jeg ønsker dig held & lykke med dit scor-projekt. Du har forhåbentlig mere is i maven end jeg selv havde.

Den der med at man er i form det synes jeg hjælper lidt på selvtilliden ift. når man gerne vil have kontakt med

kvinder, men det lader til at være meget forskelligt hvad deres holdning til det er.

Nogle synes at man er en Brian eller en drengerøv hvis man træner og andre er helt vilde med six-pack & overarme.

For mange er det mest personlige der tæller (heldigvis).

Ligesom det er meget forskelligt med deres holdning er til ens karriere eller mangel på samme.

For nogle er det desværre meget centralt at man har penge og det er lidt af et "turn off" for mig selv.

Jeg vil sgu da ikke være sponsor for en der bare vil "forkæles" og ikke vil bidrage med noget selv.

Med job & kvinder & mange andre ting så er det der har betydet mest for mig faktisk bare helt almindeligt held.

Held og lykke til fredagsbaren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg havde lige glemt, at jeg havde spurgt en kvinde, som jeg tidligere har datet, om hun ikke vill mødes igen, og det vil hun gerne lørdag eftermiddag, så jeg er booket lidt rigeligt resten af ugen.

Jeg kunne dog godt håbe på at score en på fredag, og i givet fald vil jeg nok aflyse lørdagsdaten og blive på Sjælland. (D.v.s. der er mindst 2 af dem, der kommer, som jeg gerne ville date)

Jeg overvejer alvorligt, om jeg ikke bare skal bruge tiden frem til næste efterår på at nyde livet, selvom det koster en del penge hver måned.

Share this post


Link to post
Share on other sites

træning Videbæk 27-8-2014

dødløft 5x70, 5x80, 5x90, 5x100, 5x110, 5x120, 2x5x110

bænkpres 10x20, 10x40, 10x60, 5x10x70

benpres 10x80, 10x120, 10x140, 4x10x160

smalt fat 4x10x60

barbell biceps curl 4x10x30

triceps pushdown 2x12x45

vægt 94.9 kg.

Jeg var noget øm i højre skulder, og de første 70 kg sæt i bænk var med skræk i kroppen.

Heldigvis blev ømheden mindre med tiden.

Da jeg kom til smalt fat satte jeg holderen op. Det plejer jeg ikke, men det havde en fantastisk positiv effekt, så det bør jeg huske fremover. Det blev meget lettere at unracke til smalt fat.

"Sjovt nok" er jeg hele dagen blevet tilsidesat af andre. Der var en pige, som snød ind foran mig i frokost-køen, og en anden som snød ind foran i kassekøen, og til træning var der to gange nogle, som bare tog den vægtstang, som jeg havde sat vægte på. Jeg gad nok vide, om jeg udstråler "træd på mig" eller noget i den retning.

Men bortset fra det, så er livet egentlig ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

træning Videbæk 31-8-2014

barbell rowing 5x70, 5x80, 5x90, 2x5x100, 3x5x90

bænkpres 20x20, 10x40, 5x60, 5x70, 5x80, 3x5x90

benpres 10x80, 10x100, 10x120, 10x140, 4x10x160

smalt fat 1x10x60

barbell biceps curl 1x10x30

vægt 94.9 kg.

Jeg spekulerer den del på, hvordan jeg skal træne efter mvp's kommentarer.

Han træner jo helt anderledes end mig.

Jeg overvejede at ændre i opvarmning/vægttilpasning, men besluttede at vente til jeg føler lyst til det.

Jeg havde besluttet, at jeg vil træne 3 gange om ugen indtil næste fredagsbar, men kvinden, jeg faldt for i fredags, er ikke interesseret i mig (som partner), så der forsvandt den motivation, og jeg åbnede en flaske rødvin.

Det kunne nu være dejligt at knække kurven og komme ned omkring 90 kg. Det plejer også at være i det niveau, at mavemusklerne begynder at blive synlige. Men nu tænker jeg, at det vil være mere spændende at se, hvordan vingerne ville se ud i det vægtniveau (med mindre bildæk)

Share this post


Link to post
Share on other sites

træning Videbæk 2-9-2014

dødløft 5x70, 5x80, 5x90, 5x100, 5x110, 5x120, 2x5x110

bænkpres 10x20, 10x40, 10x60, 5x10x70

benpres 10x80, 10x120, 10x160, 10x180, 10x200, 3x5x220

smalt fat 3x10x70

barbell biceps curl 3x10x30

triceps pushdown 3x15x45

vægt 94.7 kg.

Lasse var (Det var Henning også med sin datter) til træning, og jeg overvejede at spørge til Goblet squat, men da dewr var så mange til træning turde jeg alligevel ikke.

Jeg lever absolut ikke med livet som indsats (bortset fra sidst Henning var der med sin datter. Det var før jeg kendte til deres relation, og jeg satte en hånd på hendes ryg for at vise, hvor hun bøjede forkert under dødløft (da så Henning lidt underlig ud i ansigtet))

Det er lidt kedeligt, at Lasse ikke føler for dødløft for tiden, så han har meldt fra til VM, men det er nok meget sundt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har forøvrigt været flere gange i skoven, og jeg har trænet kropsskanning og mindfulness flere gange siden i fredags, så lidt motiveret er jeg blevet, selvom hun ikke vil have et sexuelt forhold.

Min coach siger, at kvinden fra i fredags er så godt et match til mig, at jeg ikke burde give op, men jeg havde vist allerede givet op, da hun sagde det

Share this post


Link to post
Share on other sites

træning Videbæk 5-9-2014

barbell rowing 5x70, 10x70, 8x10x80

bænkpres 10x20, 10x40, 5x60, 5x70, 5x80, 2x5x90, 3x5x80

benpres 10x80,10x120, 7x10x160

smalt fat 2x10x70

barbell biceps curl 2x12x30

triceps pushdown 2x15x45

vægt 95.4 kg.

Jeg blev noget øm i højre skulder, så jeg opgav en ambition om at køre 4 eller 5 sæt med 90 kg i bænk.

Jeg afsluttede benpres et sæt tidligt, fordi jeg pludselig var øm i højre knæ og et andet sted, jeg ikke kan huske.

Jeg har set her til morgen, at kælderen står under vand, så jeg må være lidt kreativ omkring træningen det næste stykke tid.

Jeg overvejer, om der kan være en jernhule i Viborg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

træning i Videbæk "ovenpå" 9-9-2014

Bænkpres 10x20, 10x40, 10x60, 5x10x70

Barbell rowing 5x70, 6x10x70

Squat 5x5x20

Benpres 5x10x?

Træk til brystet?

Resten husker jeg ikke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now