Nu har Brad Pitt også gjort det...!


Jakkedrengen
 Share

Recommended Posts

Hej MOL,

da jeg her til morgen åbnede dagens avis, stjal denneartikel hurtigt min opmærksomhed.

Det var dette citat som fangede min opmærksomhed:

"Men Brad Pitt var for klejn, så i seks måneder op til optagelsestart styrketrænede han sig til ti kilo ekstra muskler, som han ikke er bange for at vise frem i filmen."

Jeg ved godt at emnet har været oppe at vende her på MOL en del gange før - men alligevel...

10kg muskel på 6 måneder - det er da for vildt!

Vi kan jo her på MOL følge et par af dem der stiller op i BB-konkurrencer her i Danmark. Disse må vi betragte som værende absolut seriøse og "inde i sagerne". Når de giver alt for at stille op i bedre og bedre form, år efter år, hvorfor gainer de så ikke i samme tempo?

Jeg tror næppe på at der findes nogle enkelte personlige trænere i USA, der kan banke så meget muskelmasse på stjernerne, sådan på bestilling.

I så fald burde man have set diverse udgivelser af bøger, DVD'er o.l. fra disse - hvilket som de helt sikkert kunne tjene uanede mængder penge på!

Bliver det ikke nød til at være en eller anden form for krudt stjernerne bliver udsat for? Eller kan det virkeligt være sandt?

Jakkedrengen :bigsmile:

post-5-1084979344.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Der var en anden artikel et sted der gik på at Brad Pitt havde roid-rage og gik amok på nogle af dem han arbejde sammen med under optagelserne :blink:

Jeg prøver lige at se om jeg kan finde den.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Brad's got 'roid rage'

By Baz Bamigboye, Daily Mail

13 June 2003

Brad Pitt, who plays Achilles in Troy, a Hollywood blockbuster about

the

Trojan Wars, has been behaving like a real heel, according to crew

working

on the new movie.

Usually one of the most affable of actors, Pitt has displayed several

'flashes of temper' while on location in Malta.

Pitt looks incredibly fit at the moment, with a startlingly

well-developed

torso and rippling biceps, and some people on set suspect that the

drugs

that gave him his new physique are also responsible for his black

moods.

Some are even referring to his mood swings as 'roid rage.

Nonetheless, filming has continued and Pitt's fellow actors Eric Bana,

who

plays onscreen rival Hector, Orlando Bloom, Sean Bean, Saffron

Burrows,

Julie Christie and Peter O'Toole have just been getting on with their

work.

It may be that Pitt, at 39, shouldn't be taking steroids and putting

in such

punishing hours.

Later in the year, or early in 2004, he'll join Nicole Kidman on spy

caper

Mr And Mrs Smith, and I'm sure things will go back to being very, very

calm.

Link to comment
Share on other sites

10 kg muskler på den tid lyder da af rimlig meget.

Sammenligningen med dem der stiller op i diverse konkurrencer(eller andre seriøse) her på siden, synes jeg dog er lidt malplaceret.

På de billeder jeg har set af ham fra filmen, ser han langt fra stor ud. Så hvis han har taget ti kilo muskelmasse, har han ikke haft særligt meget masse inden han startede. Derfor har han nok næppe trænet seriøst, med henblik på masseøgning lang tid inden, for ellers burde han være meget større. Derfor har han måske fået noget der ligner lidt noob gains, da han trænede op til filmen.

Udover det kan der selvfølglig blot være tale om solid overdrivelse/fejlfortolkning af en eller anden journalist.

Samtidigt er der mange flere kosttilskud til rådighed i USA, som herhjemme ville være ulovlige at sælge samt bruge.

Aner ikke om han har brugt lidt ekstra "medicin", men de ovenstående ting kunne også være med til at forklare det.

Link to comment
Share on other sites

6 måneder er 180 dage. Hvis man gør alt perfekt i 180, skulle det så være umuligt. Folk har altså generelt lidt for ondt i røven nogen gange (og det er ikke de nævnte filmstjerner). Det er sku da underminerende, at der altid bliver råbt AAS, når noget er spektakulært. Hvis Fist kan gøre det, så kan en dedikeret millionær, med alt for mange penge at smide efter kosttilskud, trænere og med lidet andet at læve end at recuperere i lange stræk af gangen.

Tag jer da lige together, Hansies. Det lyder altså som sure rønnebær.. :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Det er svært at sige. Men hvis man i de 6 måneder altså 180 dage, træner, spiser, sover optimalt hele tiden.Så tror jeg man kommer langt.

Hvis man samtidig har gode gener, og har en god træner der er efter en konstant, og ikke er andet end en bette myr som udgangspunkt så kan 10kg Måske nok lade sig gøre.

Link to comment
Share on other sites

Tja efter min første HST cyklus har jeg taget ca. 4 kg på. Det meste er så vidt jeg kan se muskler, men lad os bare sige at 1 kg er fedt. Men hvis jeg kan holde det tempo svarer det til ca. 9kg muskler på et halvt år og 3 kg fedt. Jeg trænede desuden ikke alt for meget ben, så der kan nok smides et par kg extra på ret let.

Jeg tager protein og kreatin som det eneste.... og var forholdsvis utrænet inden jeg startede på HST. Startede med at træne i oktober sidste år, men kun stille og roligt som optakt til et seriøst program så mine sener osv. var vendet til træning.

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi tager det første svar der er kommet på tråden, det med hans raserianfald, i betragtning. Da burde det være rimeligt lige til at konstatere brug af en eller anden form for stof.

Mod dette kan man også argumentere for at man nemt kan blive irritabel mens man er på en streng diæt...!?!??

Men ser vi på resten af indlæggene. Da kunne svaret måske findes i det som Cisse skriver:

Udover det kan der selvfølglig blot være tale om solid overdrivelse/fejlfortolkning af en eller anden journalist.

En lille naiv fejlfortolkning af en eller anden journalist, et eller andet sted. Sammen med en alt for rig skuespiller, der ikke har andet for i et halvt år end at tænke på muskelvækst og stort set kan sove når han ikke træner, stiller jo heller ikke Pitt unødigt skidt.

Sidst kan man være flabet og påstå at han er et af verdens mest naturligt berigede mennesker.

Ikke bare er han født med super gener, han har også fået modelansigt, er blevet kendt og så kan han score, i en grad som kan få Don Juan selv til at skifte til mænd..... Not bad

Men det kunne da være interessant at se nogle "rigtige" shots af ham, hvor han poserer. Istedet for alle de billeder af ham i rustning ;)

Edited by Jakkedrengen
Link to comment
Share on other sites

Hvordan gjorde han det Fist?

Han gjorde PRÆCIS hvad jeg sagde, han skulle gøre. ;)

Han indtog omkring 4500 kcal om dagen og fik minimum 350 gram protein hver dag.

Han havde bl.a vandvittig succes med HST, hvor hans progression var det han steg i styrke fra gang til gang!

Han var på daværende tidspunkt eliterytter i cykling (en af de bedste amatører), så det gør ikke præstationen mindre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share