Nu har Brad Pitt også gjort det...!


Jakkedrengen
 Share

Recommended Posts

Også det der med roid rage er noget pis, for at sige det rent ud. Det er efterrationalisering, efter min bedste overbevisning. Brat Pitt har før haft ry for at have stjernenykker i urimelig grad. Sådanne stjerner er vel bare som forkælede børn, da de oplever den samme grænseløse verden.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Også det der med roid rage er noget pis, for at sige det rent ud. Det er efterrationalisering, efter min bedste overbevisning. Brat Pitt har før haft ry for at have stjernenykker i urimelig grad. Sådanne stjerner er vel bare som forkælede børn, da de oplever den samme grænseløse verden.

Ganske enig.

Link to comment
Share on other sites

Der er kun 3 muligheder:

1) Størrelsen af muskelvækst er overdrevet.

2) Han har brugt AS.

3) Størrelsen af muskelvækst er overdrevet og han her brugt AS.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Jeg sætter mine penge på nr. 3

Der er ikke noget galt i at han har fået lidt hjælp.

Han skulle bare lægge opskriften ud så vi andre også kunne bruge den. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Kcal overskud, 50 g protein valleprotein tilskud dagligt, matilde, HST og Alernativ Hypertrofi har givet mig lignende gains.

Brad Pitt var i modsætning til hvad mange tror ikke specielt muskuløs inden han trænede til Troy og har han tidligere været bare lidt muskuløs har han haft nogle nemme kilo og rig mulighed for begyndergains.

Dermed ikke sagt at han ikke snildt kan have krudtet den, for det kan han da sagtens, men jeg tror altså også at det kan lade sig gøre uden

Q

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Ja hans frontdelts ser meget cool ud B)

Ellers synes jeg nu stadig han ligner en nipsting..

Men de 10kg lyder realistisk nok hvis hans fedtprocent også er steget.. Er den ikke steget lyder det meget usansynligt i mine øjne.

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Der er kun 3 muligheder:

1) Størrelsen af muskelvækst er overdrevet.

2) Han har brugt AS.

3) Størrelsen af muskelvækst er overdrevet og han her brugt AS.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Jeg sætter mine penge på nr. 3

Jeg sætter mine penge på 1.

10 kg er ret meget rent visuelt, hvis man bibeholder en lav fedtprocent og det nægter jeg at tro, at har manden har taget på.. hvis man sammeligner fx fight club med troy, så ser han muligvis større ud i troy, men 10 kg... get real :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes faktisk ikke at han ser så afpillet/rippet ud som han f.eks. gør i Fight Club.

Så jeg vil tro der også er kommet en tand fedt med i købet, og så var han altså RET tynd før - det får jo gains til at se ud af en del mere når de kommer.

Jeg er af samme holdning som fist - det kan sagtens lade sig gøre, men jeg tror han har hapset et enkelt eller 2 kilo flæsk oveni. En helt anden ting er at jeg sq ikke synes han ser særligt stor ud på de pics jeg har set ... Ligner bare en tilfældig gut fra centeret der er nede og fyre op under bænken og curlsne ;)

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg synes folk har lidt for ondt i røven.. Det er hver gang lignende gains sker for en person - så har han ihvertfald krudtet den, eller "snydt" på anden måde..

Tør jeres øjne og indse, at nogen har bedre forudsætninger end jer selv!

Sjovt nok var det det netop de ord der blev brugt om folk dengang de begyndt at tvivle på MS da han førte log <_<

Har lige været inde og se Troja og har set flere scener med brad pit hvor man ser overkroppen. 10 kg's ren muskelmasse? Nope! Han er slet slet slet ikke så rippet som i f.eks fight club hvor man kan se mave musklerne. Det lyder dog sandsynelig nok at han skulle have taget 10kg på hvor noget af det så er fedt.

Jeg tror ikke på han har brugt dope, for så urealistisk stor er han altså ikke i den film.

Link to comment
Share on other sites

I må lige slappe af med det kommentare om whine. Man kan jo ikke have lov til at komme med sin mening mere, uden at få et "whine" smidt i hovedet.

Manden er 39 år gammel, lige i den bedste alder til at tage masser af muskler på.................

Tror ikke på 10 kg holder. Om journalisten tager fejl, om Brad har taget 50% fedt på eller noget tredje aner jeg ikke, men jeg tror ikke på den holder for en mand i hans alder.

Link to comment
Share on other sites

Dr. Michael Colgan som blandt andet er leder af Colgan Institute har udtalt at den største muskelforøgelse han har set i de 23 år han har været i branchen er 18 lbs(7-8 kg) på et år. Det gælder både blandt nystartede og professionelle.

Man skal tænke på alle de faktorer der kan "snyde", hvis ikke det måles under kontrollerede forhold. Misvisninger i målinger, glykogenlagrenes størrelse, mængde af føde i systemet, væske i kroppen osv..

Link to comment
Share on other sites

Der er kun 3 muligheder:

1) Størrelsen af muskelvækst er overdrevet.

2) Han har brugt AS.

3) Størrelsen af muskelvækst er overdrevet og han her brugt AS.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Har lige set filmen, Hans biceps/triceps er blevet en del størrer end hvad vi ellers har set, og han har en pæn masse på skulderne, men brystet/ryggen synes jeg personligt ikke er blevet en *indsæt bandeord her* størrer siden Fight Club...

Så jeg sætter mine penge på nummer 1 :)

Men rigtig fed film ellers!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Men rigtig fed film ellers!

Den var okay......nogle af personernes handlinger fattede jeg dog bare ikke.

F.eks hende briesiel (eller hvordan det nu staves), hvorfor var det lige hun løb grædende tilbage i Achillies arme efter han havde slået hendes fætter ihjel?

Og hvis der er en person man hader i den film så er det da godt nok den overtroiske spasser præst som gang på gang giver dårligt råd til kongen :lol:

Link to comment
Share on other sites

Der er sku ingen der behøver AS for at gaine 10 masse på 6 mdr. Det evige problem er at folk ikke fatter at kalorier er roden til succes. Kombineret med cardio, korrekt træning og det udbud af suplementer der nu må være nonsteroide og legale, så kan det godt lade sig gøre. Jeg tvivler på jeg selv kunn gøre det da jeg ikke har seriøsiteten til at spise optimalt - men derimod tror jeg godt at jeg kunne gaine 15 kilo: 10 kilo muskel og 5 kilo fedt.

Det første år min lillebror trænede, fra han var 15 til han var 16 tog han 18 kilo på. En måned tog han næsten 5 kilo på bare fordi jeg tvang ham til at suplere hans dagskost med 2 liter kakaomælk ed i 30 dage.

Link to comment
Share on other sites

Den var okay......nogle af personernes handlinger fattede jeg dog bare ikke.

F.eks hende briesiel (eller hvordan det nu staves), hvorfor var det lige hun løb grædende tilbage i Achillies arme efter han havde slået hendes fætter ihjel?

Siger begrebet kærlighed dig noget? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Helt ærligt, kig nu på de billeder ? :blink::blink::blink:

Dem der sidder og taler om AS lige nu, de må meget gerne komme med nogle rigtige gode forklaringer hvorfor ? hvis det er fordi i sidder med lommeregneren, så kig på billederne een gang til.

Synes det er en anelse useriøst når man har MOL som prædilker at alt er muligt uden AS, og man så går i selvsving når man ser een der har fået resultater, og stempler ham som AS vrag ;)

:thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tvivler på at det er 10kg han har taget på, og slet ikke 10kg ren masse. Han ser ikke specielt meget større ud end i Fight Club, og så har han både lyssætning og makeup på sin side.

Derudover har han sikkert ikke lavet ret meget andet end at træne og spise korrekt i de 6måneder. I princippet kan han godt have brugt prohormoner, da de var lovlige i USA dengang, men AS det tror jeg ikke er nødvendigt.

Når det så er sagt, så tvivler jeg på at der er ret mange, hvis overhovedet nogen, der tager 10kg REN masse på på 6måneder. Det er 1 1/3kg masse om måneden, hvilket nok er urealistisk. Folk der tager meget på over et givent tidsrum, lader sig narre af hvor meget fedt de reelt tager på, og udslynger vilde teorier om at de ikke har taget ret meget fedt på. Når man er i gang med at gaine godt, bliver man en smule "fedtblind" og alle ens gains ser ud som ren masse ;)

Link to comment
Share on other sites

En ting er hvad der kan lade sig gøres uden AS, en anden ting er så om det bliver gjort uden AS? Den generelle konsensus for Mr. Fitness i Danmark var at den form som atleterne havde, sagtens kunne opnåes uden AS, men alligevel var der en del som blev knaldet i en dopingtest.

Så selv om man kan uden, så skal ikke udelukke det andet alligevel. :cry: Og hvorvid Brad har gjort det samme? Tja, det er et godt spørgsmål.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tvivler på at det er 10kg han har taget på, og slet ikke 10kg ren masse. Han ser ikke specielt meget større ud end i Fight Club, og så har han både lyssætning og makeup på sin side.

Jeg holder mig også til Craw statement. Manden har sgu ikke gainet 10 kg ren masse, vi snakker måske reelt om 5 kg og lidt fedt dertil.

Og 5 kg muskelmasse på 6 mdr., når man havde en startsform som hans - ja det er godt nok rimelig usandsynligt, hvis han har brugt kemi. Men alt er selvfølgelig relativt, og vi ved jo om han har gjort det - men jeg tror det ikke!

Nedenstående venstre billede er det klassiske fra fight club, og det til højre er fra Troy! Måske er lyssætningen på billedet til højre ikke nær så optimalt - men helt seriøst 10 kg ren muskelmasse??? No way!

post-5-1085042533.jpg

Edited by JessPedersen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share