Sign in to follow this  
ReneBL

Bruger du AS!!

Bruger du AS i din træning?  

228 members have voted

1. 1. Bruger du AS i din træning?

• Ja
      9
    • Nej
      55
    • Jeg har overvejet det
      21
    • Jeg har gjort, men er stoppet
      9
    • Nej, og har heller aldrig tænkt mig at røre det stads
      104

Recommended Posts

Har læst en del på MOL på det sidste, og finder det som et meget hvad skal jeg sige "clean" sted at være, så ville bare hører om min fornemmelse var rigtig :bigsmile:

Det tror jeg roligt du kan regne med, der er vist kun et par stykker herinde der er aktive på mol, som der har indrømmet brug af AS..

Men der har været masser af de her poll`s før, såeh kig i dem :) De ligner denne her 99% ;)

ok, kom bare til at tænke.

var nemlig inde på bodyhouse, og må sku sige jeg fik lidt et shock over hvad de laver af indlæg derinde :blink:

og da der ikke har være en sådan pole mens jeg har været her, så tænkte jeg: hvad fanden :)

Bare iorden, du kan jo evt bruge søgefunktionen, den er til for det samme :tongue:

det er jo ikke så nemt når doping-forummet er lukket ;)

Men desuden er sådan en poll jo ikke meget værd. Hvis jeg husker rigtigt var der i en af de tidligere "bruger du AS" polls 4 som havde svaret ja, jeg kan dog ikke huske ud af hvor mange, men de har nok højst repræsenteret 5% af dem som svarede.

havde du spurgt om det samme på BH ville resultatet nok have set væsentlig anderledes ud.

ThomasNa:Jeg startede på vækst hormoner da jeg var 13 år.. har kørt det uden damage i 5 år

føler du at du har fået noget ud af det??har lige kigget i din log....no offence, men du har jo ik nogen imponerende løft!!bare se hvor langt mange af folkene herinde er nået clean....!!

ThomasNa:Jeg startede på vækst hormoner da jeg var 13 år.. har kørt det uden damage i 5 år

føler du at du har fået noget ud af det??har lige kigget i din log....no offence, men du har jo ik nogen imponerende løft!!bare se hvor langt mange af folkene herinde er nået clean....!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Fuck hvor geilt!!!!

hennestar>>>ved ik hvad han mener, det kan da meget vel være han mener det på den måde som du læser det!!??der er indtil videre 3 der har stemt "ja" det kunne jo være han var blandt dem??det håber jeg da ik han er.......??

Kære brevkasse:

Jeg har brugt heste-hormoner i de sidste 4 år uden pause. Men er blevet nervøs over om det det er begyndt at skade mig. Her på det sidste er jeg blevet helt vild med at unge piger i høje sorte støvler slår mig med pisk og rider på mig i timevis.Tror i det er en bivirkning fra heste hormonerne?

Brian "Hestehvisker" Hansen

Kære brevkasse:

Jeg har brugt heste-hormoner i de sidste 4 år uden pause. Men er blevet nervøs over om det det er begyndt at skade mig. Her på det sidste er jeg blevet helt vild med at unge piger i høje sorte støvler slår mig med pisk og rider på mig i timevis.Tror i det er en bivirkning fra heste hormonerne?

:lol:

Kære brevkasse:

Det er da meget normalt. Jeg har det på samme måde....

Slå mig, slå mig og sig: jeg har været en slem pony..... :lol:

Kære brevkasse:

hej Brian

disse bivirkninger er helt normnale og kommer fordi du ikke får nok doping. da konc. af heste hormoner ikke er stor nok prøver kroppen af afhjælpe problemet ved at omdanne sig til en hest for at på den måde at kunne pruducerer dem selv.

for ikke at ende som hest må du derfor konstant øge dit indtag. her er mit forslag til beregning af dosen y hvor x er antal måneder siden start.

y=1,12^(2x)-0,5

venlig hilsen brevkassen.

Det tror jeg roligt du kan regne med, der er vist kun et par stykker herinde der er aktive på mol, som der har indrømmet brug af AS..

Men der har været masser af de her poll`s før, såeh kig i dem :) De ligner denne her 99% ;)

Det ses vist meget sjældent at et sted er så Clean som her.

Kære brevkasse:

HAHAHAHAH

Jeg oplever heller ikk MOL som en side/forum hvor det primært er toptrimmede kamprobotter der ikk skyr nogen midler for at blive klamt store...

Jeg ser det mest som en sund side med brugere der er her for vægttab, sund motion og selvfølgelig også en del elite motionister og bb'ere...

Har jeg ret?

Har der været nogen opgørelse over hvor mange % der er her for max masse, vægttab, motion osv.?