Mp3 afspiller til løb


løber
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY

Jeg sidder og er hooked på at købe den mr. platinum mp3 de har på tilbud i fakta i næste uge.

Prisen lyder fin, og den ser rimelig kvali ud synes jeg.

Problemet er at jeg ikke kan se hvilken model det er, og derfor ikke kan finde noget info om den på nettet.

Den kan ses på denne side. Nogen der har erfaringer med den? :)

http://www.fakta.dk/avis/Large/72724123133741.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lige for at følge op.

Jeg har købt en creative muvo Tx 256 afspiller.

Mit førstehåndsindtryk, er at den er rigtig lækker. Tilpas stor, så knapperne ikke bliver noget nipsværk, og samtidig lille og diskret. Menuen er dejlig simpel og overskuelig.

Lyden i den er som sådan helt standard. Jeg kunne forestille mig den blev noget bedre med et par bedre hørebøffer.

Overføsel fra computer, kører ganske smertefrit og forbavsende hurtigt. Man stikker den i USB porten og flytter filer via drag n drop.

Jeg håber ikke dette indlæg går ind under reklame. Så må en af mod'erne lige slette det.

Link to comment
Share on other sites

http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=71295

vejer kun 15G med batteri  B)

kan også fås med 256mb

Edit: også er den på størrelse med en femmer

Det er den model jeg har (256 mb version) og den er fantastisk fed!

Ideel til at løbe med, fordi man ikke har ledning flagrende omkring sig, som armene kan vikles ind i.

Den vejer som sagt ingenting, og man har den om halsen. Stik den under blusen, så kan du overhovedet ikke mærke du har den på.

Øretlf der medfølger er aldeles glimrende, og de falder ikke ud, fordi der ikke er særligt meget "pres" på dem, da de jo kun skal række til ca. nakke-niveau.

Til vedkommende der skrev at 128mb ikke var nok, fordi hun/han havde flere GB musik: pointen er ikke at løbe med hele sin samlede mp3 samling (så skulle man jo have flere hundrede GB med, hehe :devil: ) - men at have noget god musik at træne/løbe til. Man har ofte nogle yndlingsnumre man alligevel helst vil høre når man træner... og de kan jo skiftes ud, ganske let..

Held og lykke, du vil ikke fortryde....

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share