Dyb stemme af halsbetændelse


zink_brian
 Share

Recommended Posts

Crawdaddy:
Det er ikke nødvendigvis knoglen der vokser men musklerne i ansigtet. Dette giver ofte et grovere og mere maskuling ansigt.

Musklerne i ansigtet? :unsure: Ved træning eller tænker du på ved at tage væksthormon?

Troede ikke, at muskler i ansigtet kunne påvirkes af træning? :unsure:

Ja, hvis du bider kæberne sammen når du løfter tungt, så vil kæbemuskulaturen da vokse.

Link to comment
Share on other sites

Thomas J:

Ja, hvis du bider kæberne sammen når du løfter tungt, så vil kæbemuskulaturen da vokse.

Det var jeg godt nok ikke klar over og synes at det lyder underligt.. Svarer det ikke lidt til, at ens kæbemuskulatur også skulle vokse ved at tygge meget tyggegummi?

Har du et link til, hvorledes musklerne i ansigtet er placeret?

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy:
Det er ikke nødvendigvis knoglen der vokser men musklerne i ansigtet. Dette giver ofte et grovere og mere maskuling ansigt.

Musklerne i ansigtet? :unsure: Ved træning eller tænker du på ved at tage væksthormon?

Troede ikke, at muskler i ansigtet kunne påvirkes af træning? :unsure:

Ja, hvis du bider kæberne sammen når du løfter tungt, så vil kæbemuskulaturen da vokse.

Hvis du så smider en gang AS ind i billedet så vokser musklerne i ansigtet mere end de ellers ville, hvilket bl.a. giver et mere maskulint look.

Link to comment
Share on other sites

Men jeg synes at portrættet var illoyalt for så vidt, at det portrætterede det som om, at hun var i sin vanlige form. At hun så sådan ud året rundt og havde tilsvarende skema og kostplan året rundt. Det tror jeg ikke på. For det første ser hun jo IKKE sådan ud, når hun ikke forbereder sig op til en konkurrence. Hun vil være meget blødere at se på og langt mere feminin. Måske æder hun og power walker sådan hele året? Det skal jeg ikke kunne sige, men så ville hun jo ikke kunne tage på overhovedet. Plus at det ville være dybt tragisk, efter min mening.

Alt i alt synes jeg ikke det var et fair portræt, selvom det med den dybe stemme og halsbetændelsen, nok får nogen af os til at :puke2:

Men igen. Man KAN jo ikke indrømme steroideforbrug for åben skærm, og hun skal jo sige NOGET.

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Det gælder jo generelt hvis man bliver kontaktet af pressen (over regional-niveau)... De kommer stort set aldrig efter den positive historie eller at belyse en anderledes livsstil på en nuanceret måde. Det handler om at vise noget sentationelt, en skurk, en syg person - noget noget markant anderledes end de konforme almindeligheder, som journalisterne tror sidder og kigger på programmet med kaffekoppen på kakkelbordet.

Derfor bør man altid gøre sig klart når man får en henvendelse fra den slags journalister (altså fra et medie over regional-niveau), at de med overvejende sandsynlighed er ude på at fremstille en som skurk eller latterlig. Glemt alt om nuancering og det fokus du forventede. Forvent dine udtalelser bliver klippet i smadder, fordrejet til ukendelighed. Forvent ting taget ud af kontekst til at understøtte journalistens dagsorden.

Jeg tænkte på det i forbindelse med DR2-tråden, hvor de søgte folk til et program... Kan ikke huske titlen. Der tænkte jeg på at skrive et indlæg der advarede folk om, hvad de sandsynligvis gik ind til, hvis de meldte sig til... Men fik det aldrig skrevet. Håber de folk der eventuelt meldte sig, har tænkt det grundigt igennem.

Link to comment
Share on other sites

Men igen. Man KAN jo ikke indrømme steroideforbrug for åben skærm, og hun skal jo sige NOGET.

At skyde det på en voldsom halsbetændelse er virkeligt tåbeligt og for selv folk som ikke har en hujende forstand på emnet var det åbenlyst, at der var noget helt galt.

Jeg ville have fattet mere sympati for hende, hvis hun indrømmede, at hun havde/har brugt hormoner.

Hun kunne i det mindste sige, at det var dengang hun startede og ikke vidste så meget om det, og at det var lang tid siden. Men halsbetændelse... :thumb_down::chicken:

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy:
Det er ikke nødvendigvis knoglen der vokser men musklerne i ansigtet. Dette giver ofte et grovere og mere maskuling ansigt.

Musklerne i ansigtet? :unsure: Ved træning eller tænker du på ved at tage væksthormon?

Troede ikke, at muskler i ansigtet kunne påvirkes af træning? :unsure:

Ja, hvis du bider kæberne sammen når du løfter tungt, så vil kæbemuskulaturen da vokse.

Det er vel ganske normalt at man spænder musklerne i ansigtet, når man løfter tungt.

Det er ikke nødvendigvis at man bider tænderne sammen. Hvis man bider trænderne sammen er der stor risiko for tandskader i længden.

Link to comment
Share on other sites

Det er specielt irriterende i forbindelse med alle de anklager der kommer mod én med hensyn til dopingmisbrug fordi mange forbinder en "ustabil" stemme med et forbrug af steroider... men det er selfølgelig ikke at sammenligne med en permanent dybere stemme som Annette har fået :unsure:

... så længe ingen har set hende med en kanyle i låret, poppe thaipiller midt under træning eller før hun har afgivet en positiv dopingtest, så synes jeg at anklagerne bør forstumme, for det kan virkeligt være frustrerende konstant at skulle leve med de beskyldninger, specielt hvis man er clean!

Jeg anklager heller ikke nogle for misbrug, men bare muligheden for et forbrug. B)

Ja der er vel grandser for hvad men kan sige for åben skærm...!!!!

Eller er det på tide at finde et nyt system, hvor man må bruge alle de hjælpemidler der er.

Hvis man skal stille på i -87,5kg gruppen så må man jo ikke blive tungere end 87,5kg

Så fuck om de lever på AS hele tiden, det er deres krop. Og os der er misundelige...

Link to comment
Share on other sites

Det er tværstribet muskulatur, og derfor kan det trænes.

Netop ved lammelser ses det som nævnt tydeligt. Har du nu et stof ( :unsure: ) i blodet, som gør at dine andre muskler vokser hurtigere, kan det også sagtens ses i ansigtet.

Efter lammelsen træner man også ansigtsmuskulaturen, nøjagtigt som man gør med andre muskler.

Link to comment
Share on other sites

Okay, der kan man bare se. Så hvis jeg nu ville, så kunne jeg godt træne mig op til en firkantet hage uden noget (stof) lige som mrs. fitness her...  <_< ??

Tror jeg næppe.. Men prøv med en masse tyggegummi.. Men husk progressionen.. Start evt. med ét stykke tyggegummi, dernæst to stykker osv. osv.. Når du har sådan et par pakker i munden, så må kæbemuskulaturen blive sat i arbejde :w00t: ;)

Iøvrigt tak for linket Jørgen.. ;)

Edited by The Tiger
Link to comment
Share on other sites

Okay, der kan man bare se. Så hvis jeg nu ville, så kunne jeg godt træne mig op til en firkantet hage uden noget (stof) lige som mrs. fitness her... <_< ??

Man ser det nu engang mest i sammenhæng med AS. Jeg tror ikke at stoffri personer behøver at være bange for at få Tom Platz kinder eller piskummekæbe ;) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg næppe.. Men prøv med en masse tyggegummi.. Men husk progressionen.. Start evt. med ét stykke tyggegummi, dernæst to stykker osv. osv.. Når du har sådan et par pakker i munden, så må kæbemuskulaturen blive sat i arbejde 

Det vil være på sin plads med et backoff sæt bagefter med 20 tyg med et stykke - Eventuelt få en spotter til at samle dine kæber så du kan koncentrere dig om den ecc. fase.

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg næppe.. Men prøv med en masse tyggegummi.. Men husk progressionen.. Start evt. med ét stykke tyggegummi, dernæst to stykker osv. osv.. Når du har sådan et par pakker i munden, så må kæbemuskulaturen blive sat i arbejde 

Det vil være på sin plads med et backoff sæt bagefter med 20 tyg med et stykke - Eventuelt få en spotter til at samle dine kæber så du kan koncentrere dig om den ecc. fase.

Ehhh, nu har jeg altså aldig troet man kunne træne sig til det, men det blev fremstillet som om det var muligt ved at bide kæberne sammen ved løft!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share