Sign in to follow this  
The Bear

Hvem bliver topscorer?

Recommended Posts

@SimonV

Hvis det skal blive en topscorer fra Italien tror jeg mere på Vieri, da Totti spiller længere tilbage på Italiens landshold end for Roma. Men han er hot i øjeblikket 20 mål i 31 kampe for Roma med ligeså mange asissts, en spiller man kun kan glæde sig til at se.

Mit umiddelbare bud vil være Henry, men jeg tror også at Milan Baros fra Tjekkiet kan få sat en del kasser ind.

Man skal heller ikke glemme Ballack. Hvis han får lov at spille længere fremme for tyskerne så skal han nok putte kasser ind på samlebånd.

Tror ikke så meget på en spanier da de altid plejer at floppe ud, men hvis de når langt så er muligheden da der.

Tror ikke på en italiener da de altid fedter sig igennem med små sejre.

Ellers kunne et godt bud også være Van Nistelroy han bliver også god for en del kasser.

Donprehn.

Har os selv tænkt meget på Vieri. Han er virkelig en klasse angriber!!!!

Tror måske bare lidt mere på Totti, fordi han ikke rigtigt har haft de samme problemer på banen får sit klubhold som Vieri har.

Håber Vieri forlader Inter og tager til Juventus igen.. ;)

Vil nok være det bedste for ham tror jeg

Jeg har spillet på (lidt gambling på jobbet):

Pauleta og

Trezeguet

Havde egentlig valgt Henry, men så mange andre havde valgt ham at jeg blev nød til at sadle om hvis jeg skulle have en chance for at vinde hele puljen.

@SimonV

Vieri scorede 3 mål i Italiens 5-0 sejr over et klubhold fra Portugal i går. Jeg tror også på at Totti får et kanon EM, jeg er bare ikke sikker på at det bliver som målscorer.

DonPrehn. Jeps det har du ret i. Men det var trodslat kun mod et ungdomshold. Men det var så Buffon der stod. :)

Tror helt sikkert på han sagtens kan blive topscorer. Der er bare så mange og vælge imellem. B) ¨

Så er det i aften første kamp spilles! Det bliver ¨så fedt!!!!!!!! B)