Er det sundt at mixe...


TranceT
 Share

Recommended Posts

Hej :-)

Ville bare høre om man kunne støde på eventuelle bivirkninger ved at blande alkohold med følgende:

Ephedra 8%, 300mg

Caffeine 200mg

White willow 75mg

Cayenne 50mg

Ginger 40mg

og evt den dobbelt mængde af dette

Kan der forekomme nogen skadelige bivirkninger ved dette? - eller kan man sagtens tillade sig at indtage dette ved siden af alkohol? c",)

På forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

Tja... Det er en ECA stack.(og dermed ikke lovligt i DK) Den kan hæve kropstemperaturen og øge din "vågenhed" betydeligt. jeg tror det største problem er at øget kropstemp= øget dehydrering, og at alkohol ind= dehydrering. Samtidig vil du føle dig mere kvik, så jeg tror du vil kunne køre dig selv langt ud før du opdager træthed/tørst = meget værre tømmermænd næste dag.

Derudover er reaktionerne på Ephedra temmeligt individuelle. De problemer det kan give ed øget puls mm. kan eventuelt sløres af alkohol, så du kan komme længere ud før du opdager de tegn.

jeg mener det er en rigtig dårlig ide at mixe med alkolhol. jeg mener i det hele taget at ECA er en rigtig dårlig ide! Prøv at spørge Fomnand, jeg mener det er ham der har haft nogen endda meget ubehagelige oplevelser med det.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det sendes fra et land hvor det er lovligt, er det også lovligt at reklamere for det i DK. Men hvis man bestiller ulovlige produkter (fx. ECA) fra et land hvor det er lovligt (fx. england) så har man risikoen for at det bliver taget i tolden.....formodentlig med en lille bøde til følge....

Iøvrigt er det en MEGET dårlig ide at blande ECA med alkohol.....!! Din krop er ret stresset under påvirkning af ECA, den behøver mildt sagt ikke også alkoholden som stress påvirkning...... ;)

Link to comment
Share on other sites

hehe, takker for svarene ;)

Det eneste jeg reelt set ville bruge det til - ville være at holde mig vågen og "mæt" :-)

Jeg synes ikke rigtig min krop reagerer så kraftigt på en enkel kapsel mere, men ville lige vide mig sikker, da folk herinde jo har kendt til produktet noget længere end jeg har ;-)

Men takker da for svarene :-D Tror også jeg vælger at lade det blive hjemme ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er desuden heller ikke skide fedt at være i byen og svede som et svin - og det gør mange på TP og lignende, lige så snart de bevæger sig *G* Er vidst ikke helt et score trick at være gennemvædet af sved *G*

så har du ikke været på Palmehaven.

Edited by -Anders-
Link to comment
Share on other sites

Bastardo -> hehe, tror skam godt på det stadig virker ;-) min vægt rykker sig stadig minimalt når jeg indtager føde :lol:

Hvor lang tid før man skal drikke, bør man så tage 1-2 kapsler?

Overvejede nemlig at snuppe en dobbeltdosis når jeg vågner så, og så tage til fest og drikke om aftenen - kan man tillade sig dette? :-)

Link to comment
Share on other sites

Når man kan argumentere imod, må man vel også kunne argumentere for.

- Jeg kører altid eca stacks når jeg drikker. Og har aldrig haft problemer med det. Dermed ikke sagt, at der kan opstå uheldige bivirkninger. Men der har, for mig at se, ikke været nogle vægtige argumenter imod i tråden, udover hvis du overdoserer dem fuldstændigt. Jeg tog selv en af de piller du nævnte i weekenden i forbindelse med en røvfuld pils og synes det fungerede fint.

Link to comment
Share on other sites

hehe Anders...

Hvis det er "Palmehaven" i Odense du mener, så er jeg nødt til at skuffe dig, det hedder jo Tony´s nu...

Dog har det ikke ændret på at det udelukkende er singlepiger over 45 år, der kommer derinde..

hvad kan jeg sige... dejlige sted.. haha

Link to comment
Share on other sites

omg palmehaven og Tonys - 45 årige single"piger", snakker i om ?*G* får det jo helt dårligt her *G*

A_R : Well, som andre herinde skriver så skal du altså passe på med det lort - der er en grund til der står en kraftig advarelse på etiketten på dåsen, sømand :-)

Jeg har ingen dokumenteret påvisninger at det skulle være farligt, kommer jo an på hvilken stand din krop og sundhed er i generelt - er jo massere af unge der tager diveres stoffer og så drikker uden de kradser af. Men der er også nogler der dør af den slags pga. den stressfaktor kroppen blir udsat for.

Hvis du kører ECA stack så vil jeg foreslå dig at droppe alkoholen, er jo ingen grund til at tage chancen :-)

Desuden feder alkohol jo modbydeligt meget, og det kan dine piller sq ikke hjælpe imod *G*

En pille virker ca. 3-6 timer tror jeg, men der vil nok være rester af stofferne i blodet i flere døgn efter vil jeg tro.

Enten træner man seriøst og er på diæt - eller også fester man og fylder sin krop med unødvendig energi - men kan ikke både have mel i munden og blæse, sådan groft sagt.

Link to comment
Share on other sites

hehe, går sq udemærket her :-D

Har smidt lidt over 20 kg siden november sidste år, og har absolut ikke holdt mig tilbage hvad druk angår ;-)

Kommer også en del studenterfester, startende imorgen - efterfulgt af roskilde-festivalen og 10 dage til lloret de mar :lol: :lol:

Så jeg er sq nødt til at kunne blæse mens jeg har mel i munden B)

Tager skam også advarslerne små-seriøst, da jeg ikke går over 3-4 kapsler om dagen

Men derfor ser jeg ikke behov for at være ultra-forsigtig ;-)

Link to comment
Share on other sites

Hej :-)

Ville bare høre om man kunne støde på eventuelle bivirkninger ved at blande alkohold med følgende:

Ephedra 8%, 300mg

Caffeine 200mg

White willow 75mg

Cayenne 50mg

Ginger 40mg

og evt den dobbelt mængde af dette

Kan der forekomme nogen skadelige bivirkninger ved dette? - eller kan man sagtens tillade sig at indtage dette ved siden af alkohol? c",)

På forhånd tak

Ja,

Det er ikke særlig smart at mikse eph, med alkohol

Der er en grund til at eph, ikke er lovlog i DK

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Ehh.. Hvis det bare inderholder coffein og acetylsalicylsyre, kan man sgu da lige så godt tylle et par stærke kopper kaffer og æde et par pineX for at få samme virkning? :blink:

Keyser << Jeg tror han snakker om palmehaven i Århus ;)

Det hedder OS om torsdagen (Og vist også fredagen nu) og lørdag hedder det palmehaven, og der får sådan nogle rigtig gamle høkere :lol:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Hvis det er "Palmehaven" i Odense du mener, så er jeg nødt til at skuffe dig, det hedder jo Tony´s nu...

Dog har det ikke ændret på at det udelukkende er singlepiger over 45 år, der kommer derinde..

hvad kan jeg sige... dejlige sted.. haha

som Playboy siger så var det nu den i Århus jeg tænkte på, men ud fra din beskrivelse lyder det som om, at det er nogenlunde samme klientel.............. :afro:

Edited by -Anders-
Link to comment
Share on other sites

Ehh.. Hvis det bare inderholder coffein og acetylsalicylsyre, kan man sgu da lige så godt tylle et par stærke kopper kaffer og æde et par pineX for at få samme virkning? :blink:

Keyser << Jeg tror han snakker om palmehaven i Århus ;)

Det hedder OS om torsdagen (Og vist også fredagen nu) og lørdag hedder det palmehaven, og der får sådan nogle rigtig gamle høkere :lol:

Må lige rette dig lidt..

Panodil, Pamol og Pinex indeholder: Paracetamol

Asperin : Acetylsalicylsyre.

Ipren og ubuprofen: Ibuprofen.

Skal du ha noget der holder dig vågen så så fat i nogel DOLOL eller TRAMADOL damn de er syge.

Knækkede en tand for ca 6 mdr siden om aftenen. Ingen tandlæger åbne, så jeg åd en af konens sindsyge piller. ca kl 20:00 Jeg kom i seng kl 12 næste dag så meget energi var der i lortet. Der blev jeg sgu lidt nervøs.

Ingen piller til mig mere :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share