Stik den her dag!


Morfar
 Share

Recommended Posts

Jeg har aldrig oplevet en så ond dag som idag mht træning!

Først ½ times squat, så 1½ times tung dødløft og tung biceps!

Lidt at æde og så 2x1 times indendørs fodbold!

Det er 4 timers træning på en dag - spørg om jeg hælder en masse protein i kroppen lige nu for at ha lidt at lege med i nat :-)

...jaja Thomas, jeg ved at jeg skulle køre brystprogrammet idag, men det er flyttet til i morgen!

Link to comment
Share on other sites

JO - jeg træner MAX for hypertrofi!

Men det kan jo heller ikke passe at man ikke må røre sig i anden sport fordi man træner styrketræning 4-5 gange om ugen.

Fordi dette er sket en enkelt gang, så tror jeg ikke at jeg har ødelagt ugevis af træning. Jeg har jo stadig restitueret hele natten (hold kæft jeg er øm fra navlen og nedefter).

Jeg træner mandag, tirsdag, torsdag, fredag og tit en dag i weekenden. Om onsdagen svømmer jeg! Dette lyder måske også som en dårlig ide for hypertrofien . men jeg tror på min krop nok skal sige stop hvis det blir for meget.

Tænk dog på alle de folk som arbejder som murere, stilladsarbejdere osv. - det må jeg være umuligt for dem at vokse så :-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes sagtens hypertrofi-træning kan kombineres med cardio - jeg gør det selv.

Men jeg tror det er en dårlig idé at træne begge dele samme dag, specielt med så kort mellemrum som du beskrev. En enkelt gang vælter dog ikke hele læsset, nej. ;)

Jeg synes du har ret i, at det ikke kan passe, at man ikke må røre sig i andre sportsgrene. Det virker simpelthen så ynkeligt, at man løfter en masse vægte, og så ikke kan bruge sin opbyggede styrke til noget.

Morten

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Pæn ond dag..! Har dog prøvet noget tilsvarende.! kan mærkes dagen efter.!

<{POST_SNAPBACK}>

Sig mig lige engang No 1. Er du ude på en mission, der handler om at starte alle tråde, der har været uvirksomme i over 3 år, op igen, eller hva' faen sker der her....... :blink::blink::poking::poking:

Link to comment
Share on other sites

Pæn ond dag..! Har dog prøvet noget tilsvarende.! kan mærkes dagen efter.!

<{POST_SNAPBACK}>

Sig mig lige engang No 1. Er du ude på en mission, der handler om at starte alle tråde, der har været uvirksomme i over 3 år, op igen, eller hva' faen sker der her....... :blink::blink::poking::poking:

<{POST_SNAPBACK}>

haha.. total weird!! fedt indlægget er fra 2002!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig oplevet en så ond dag som idag mht træning!

Først ½ times squat, så 1½ times tung dødløft og tung biceps!

Lidt at æde og så 2x1 times indendørs fodbold!

Det er 4 timers træning på en dag - spørg om jeg hælder en masse protein i kroppen lige nu for at ha lidt at lege med i nat :-)

...jaja Thomas, jeg ved at jeg skulle køre brystprogrammet idag, men det er flyttet til i morgen!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har prøvet at bære stålemner imellem nogle paller og en maskine 2 døgn straight... slå det.

Ellers så har jeg haft et pas på over 6 timer før.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share