SHAKES


Lundemanden
 Share

Recommended Posts

-forresten, hvordan er kvalitets-forskellen på frossen/dåse/frisk frugt? Det ville være mest sansynligt hvis friske frugter er bedst, men er frosne og dåsefrugter så meget dårligere?

Og hvordan opbevarer i jeres shakes? Skal det drikkes med det samme, eller kan det stå natten over i køleren?

Link to comment
Share on other sites

>>>> Bastardo

Jeg har lige fra den første dag jeg loggede ind på MOL haft det indtryk at søgefunktionen herinde absolut IKKE virker OVERHOVEDET.

Jeg har aldrig fundet noget på den heller ik noget der mindede om det jeg søgte efter.

PS. Det er ikke fordi jeg har søgt efter noget der ikke er her elller fordi jeg valgte at søge i en periode hvor søgefunktionen ikke virkede. Jeg tror bare ikke søgefunktionen herinde virker

Link to comment
Share on other sites

-forresten, hvordan er kvalitets-forskellen på frossen/dåse/frisk frugt? Det ville være mest sansynligt hvis friske frugter er bedst, men er frosne og dåsefrugter så meget dårligere?

Og hvordan opbevarer i jeres shakes? Skal det drikkes med det samme, eller kan det stå natten over i køleren?

Jeg har kun hørt at frosne grøntsager skulle være helt ok mht kvalitet og næringsindhold, så jeg kan kun tro det samme gælder for frugt.

Jeg lavede dobbelt op på shake forleden og lod ca en halv liter stå natten over. Den var sunket til lidt godt halvdelen dvs den var ikke så luftig mere og den var temmelig skilt ad (mørk i bunden, knap så mørk i toppen). Det sidste kunne dog nemt ordnet med en hurtig rystetur og smagte fint, men den var altså mere mælkeagtig i konsistensen og ikke så tyk og cremet som dagen før.

Og søgefunktionen VIRKER altså :)

Her skulle gerne være en søgning på "shake" i "kost og kosttilskud":

shake-søgning

Søgemaskinen er dog på nogle få punkter en smule pudsig, for bruger man den avancerede søgning, skal man vælge "Vis søgeresultater som Indlæg" under resultattype når man søger i "online logbøger" eller "off topic", ellers får man ingen hits.

Jeg ved ikke hvorfor det er sådan, men det er hvad jeg kan konstatere. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kun hørt at frosne grøntsager skulle være helt ok mht kvalitet og næringsindhold, så jeg kan kun tro det samme gælder for frugt.

- Samme her. Faktisk har jeg hørt at næringshold, vitaminer mm. skulle være "bedre" i frosne grøntsager/frugter, da de er frosset ned kort efter de er plukket, og dermed ikke har været kæmpe længe undervejs i frisk tilstand - kvaliteten kan jo så diskuteres.... - Skal vi det? :lol:

Link to comment
Share on other sites

You wanna a shake:

Here ya go

Blackmoores morgenshake:

30 gram Proteinpulver

500 Ml skummetmælk

10 ml. gode fedtsyrer

1 banan

50 gram havregryn:

49 gram protein, 92 gram kulhydrater og 16 gram fedt.

Og så smager det faktisk rigtigt godt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kun hørt at frosne grøntsager skulle være helt ok mht kvalitet og næringsindhold, så jeg kan kun tro det samme gælder for frugt.

- Samme her. Faktisk har jeg hørt at næringshold, vitaminer mm. skulle være "bedre" i frosne grøntsager/frugter, da de er frosset ned kort efter de er plukket, og dermed ikke har været kæmpe længe undervejs i frisk tilstand - kvaliteten kan jo så diskuteres.... - Skal vi det? :lol:

Det kommer helt an på om frysningen forgår instant.

Isåfald ja,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share