Skal Totti have karantæne


donprehn
 Share

Synes du Totti skal have karantæne for hans spytklat på Christian Poulsen  

115 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Episoden mellem Totti og Christian Poulsen er blevet omtalt meget i medierne. Jeg mener personligt at Totti skal have en straf, da jeg synes det at spytte på modstanderen er mangel på respekt. For mig er det at spytte en i hovedet mere slemt end at begå et hårdt frispark.

Hvad synes i???

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sinisa Milasovic fik 8 dages karantæne af uefa da han gjorde noget lignende, så det ville også være meget passende til Totti. Den fucking dariodreng :angry:

Enig. Hvad tænker idioten på? Måske er det det lange fedtede hår, der ikke tillader ilt nok til hjernen :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Mage til dårlig opførsel har man dog sjældent set :angry: Det frispark han lavede til sidst mod Rene Hendriksen var til direkte rødt. Han flyver med knopperne først lige ind på Renes ben i knæhøjde - det kunne nemt havet sluttet Renes kariere. "Grov vold" kalder man sådan noget uden for stadion....

Link to comment
Share on other sites

Jeg har stemt at han ikke skal spille emre under EM. Men det er ud fra den holdnong, at jeg syntes den italienske træner skal vælge at sende ham hjem, som et signal om, at den slags opførsel ikke tolereres......

At jeg så ikke tror at de vælger at sende ham hjem, er så en anden sag. Men hvis en af de danske spillere havde lavet sådan noget svineri, havde jeg stadig ment, at morten olsen, burde sende den spiller hjem. Uanset hvilken spiller det så end måtte være....!!!

Link to comment
Share on other sites

nu har jeg aldrig været i slåskamp i hele mit liv, men havde jeg været CP, så tror jeg nok, at min mødom var røget.

Og du havde vel også givet Totti en dragt prygl? :lol:

Jeg forstår ikke, Poulsen overhovedet kunne beherske sig ... Tottis spark mod René Henriksens ben burde også kunne give en straf efterfølgende. Jeg mener, man har jo beviset.

Og så den der rigtig grimme, italienske stil med at slå ud med armene og stilisere sig op til forfulgt uskyldighed, når man laver en grov fejl. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes han skal hjem med det samme! Det er at miskreditere fodbolden på det groveste og ualmindelig usportslig opførsel. Og det frispark til sidst er jeg enig i skulle have givet rødt i sig selv. Det var en potentiel karrierestopper.

Ikke mere EM til den herre.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, gad vide hvad der var sket hvis han havde spyttet Thomas Gravesen i hovedet!!? :lol:

Så var han sgu nok blevet sendt hjem til Italien.... (Personligt af Gravesen)

Link to comment
Share on other sites

hehe... eller hvis tøffe var med..... Så var dario blevet sendt hjem i en kiste, personligt klippet af plæneklipperen...

Det sydlandske blod og temperament indgyder altså ingen respekt hos mig. Jeg synes kun man ser det som svinestreger, primadonnanykker og selvforherligelse. Så er jeg nok mere til den stille, seje type, der handler istedet for at tale (uden at det iøvrigt behøves handle om jantelov)

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Har stemt ud med lorten.

Totti er lige blevet min hade spiller nr 1.

Grunden til det er at det er sgu det mest ydmygende man kan gøre overfor en spiller, for han har reelt ikke nogen mulighed for at gøre noget ved det.

En anden grund er også hans svinestreg mod Henriksen. Derefter står pomada franz bare og ser uskyldig ud.

Desværre skal vi nok kun regne med at han får en spilledags karentæne da han er superstjerne, samt det korrupte Italien nok skal få sig fedtet ind til en mild straf.

Men hvis der er nogen retfærdighed til så skal han have en ordentlig straf, så sender det sgu et signal til omverden om at sådan noget tolereres ikke.

Link to comment
Share on other sites

Ærgeligt at en så god spiller forfalder til den slags nedværdigende ting. :cry:

Totti er en verdensstjerne - men opførslen til gadedreng.

Eneste lyspunkt er naturligvis, at det selvfølgelig indirekte er en kadot til C.P. for hans fremragende opdækning af Totti. ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er selvfølgelig ikke afgjort endnu og det er kun hvad Totti's advokater forventer. De skal vel bevare et optimistisk syn på sagerne. Jeg håber da at straffen bliver hårdere. Der skal slåes hårdt ned på usportslig opførsel. Ellers er al den snak om fair play jo bare tom luft.

Link to comment
Share on other sites

Hvor er muligheden for at stemme:

"Lad os klippe den lille bøsserøvs lange sorte, olivenolie-indsmurte, ildelugtende, klamme hår af, hvorefter vi sparker hans knæskaller tilbage til Italien!"? :devil:

Jeg kan blive så arrig over Italienernes attituder, som små uskyldigheder, når man så sammenligner det med deres svinske spillemåde.

Edited by MRB
Link to comment
Share on other sites

"Lad os klippe den lille bøsserøvs lange sorte, olivenolie-indsmurte, ildelugtende, klamme hår af, hvorefter vi sparker hans knæskaller tilbage til Italien!"? :devil:

Og jeg, der havde så megen respekt for dit intellekt.

Far er ikke vred, han er skuffet! :teachingfinger:

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

"Lad os klippe den lille bøsserøvs lange sorte, olivenolie-indsmurte, ildelugtende, klamme hår af, hvorefter vi sparker hans knæskaller tilbage til Italien!"? :devil:

Og jeg, der havde så megen respekt for dit intellekt.

Far er ikke vred, han er skuffet!

Far?!? Er det dig? Hvor har du været alle disse år? Du må ikke være skuffet, far. Sønnikke er god dreng, men fodbold får bare de mere dyriske instinkter frem i mig.

P.S. Jeg kunne selvfølgelig aldrig finde på at sparke mandes knæskaller til Italien. Så stærke ben har jeg ikke... :devil:

For at vende tilbage til virkeligheden, så synes jeg det er en fin straf. Det er ualmindeligt klamt at spytte på andre, og han havde alligevel fortjent karantæne for nedsablingen af Rene Henriksen. Gad vide om Totti havde spyttet, hvis han havde spillet overfor Tøfting? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Alt alt for kort straf... Så må vi jo bare håbe på at sverige og bulgarien smadrer dariodrengene fra støvlelandet. :angry:

P.S. Man burde sprætte Totti op med en sløv hækkesaks og skærer ham ud i så mange fucking stykker at selv Peter Lundin til sidst vil trække en til side og sige: Nu stopper du!! :boxers: :devil:

Edited by humseper
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share