Skal Totti have karantæne


donprehn
 Share

Synes du Totti skal have karantæne for hans spytklat på Christian Poulsen  

115 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hvis han så bare var en mand og kunne sige: "ja, bølgerne gik sgu lidt højt og pisset stødkogte. Det er jeg ked af. Undskyld!"

Det er fanme lavt..... virkeligt lavt..... "Kender ham ikke"...... narhovede

Han har erkendt sin skyld til høringen. Om han har undskyldt overfor offeret kan vi jo ikke vide. :unsure:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Kommer an på hvordan du ser på sporten. Hvis man ser det som 2*11 tanter der igennem teknisk spil skal slå hinanden så ok. Men hvis man som mig, ser det som en kamp mellem 2*11 frådende testosteron-monstre, så er den slags noget der følger med en gang imellem. Dermed ikke sagt at jeg bifalder det.

Link to comment
Share on other sites

arhhh, det er sgu fodbold vi snakker om. 1 dages karantæne må være fint. Der er sgu ingen der tager skade af en snotter i fjæset, part of the game.

I nogen stater i USA får man en livstidsdom for at spytte på politiet. Det er pga. af risikoen for forskellige sygdomme. Herpes osv.

Link to comment
Share on other sites

arhhh, det er sgu fodbold vi snakker om. 1 dages karantæne må være fint. Der er sgu ingen der tager skade af en snotter i fjæset, part of the game.

I nogen stater i USA får man en livstidsdom for at spytte på politiet. Det er pga. af risikoen for forskellige sygdomme. Herpes osv.

Og i fodbold ser man ofte at spillerne drikker af de samme vanddunke, der ligger rundt omkring banen.

Link to comment
Share on other sites

Er nu enig med Torben F her. Synes 3 dage er lige overkanten. Er selvfølgelig godt klar over at det er pisse nedværdigende over CP, og en klam handling generelt, men helt ærligt så er det heller ikke værere.

Synes i princippet ikke at det er værrere end dengang hvor Gravesen tog kvælertag på en malteser, fordi han var lidt lang tid om at give ham bolden, i en situation jeg ikke helt kan huske.

Bølgerne går højt nogen gange og den slags sker. En dag burde være nok.

Dog vil jeg da også mene at han er et dumt svin mht hans stempling osv., men jeg synes ikke spyttet skal straffes så hårdt. Men sårn er det ;)

Alfa Beta

Link to comment
Share on other sites

Dog vil jeg da også mene at han er et dumt svin mht hans stempling osv., men jeg synes ikke spyttet skal straffes så hårdt. Men sårn er det ;)

Hvis jeg spillede bold ville jeg sgu heller sparkes ned end spyttes i hovedet. Hvis en eller anden klovn spyttede på mig ville jeg gå total amok.

Link to comment
Share on other sites

Squatfather>

Hvis jeg spillede bold ville jeg sgu heller sparkes ned end spyttes i hovedet. Hvis en eller anden klovn spyttede på mig ville jeg gå total amok.

Men ville du ikke også gå amok, hvis der var en der tog kvælertag på dig som Gravesen gjorde.

Jeg må da selv indrømme at jeg egentlig synes det var meget cool at han ikke finder sig i så meget pis, men i princippet burde det da straffes hårdede end en uskadelig spyt klat, men det blev det jo ikke.

Alfa Beta

Edited by Alfa Beta
Link to comment
Share on other sites

Jeg blev helt ekstremt vred da jeg så hvad Totti havde gjort, og ligesom flere andre i tråden har skrevet, ville jeg godt nok have gået helt amok hvis lignende var sket for mig under en kamp - og jeg er bestemt ikke voldelig af natur - tværtimod! - men det er virkelig noget utroligt patroniserende manifesteret i sådan en snotklat rettet med et ansigt! - Totti var uforskammet gennem hele kampen, og han burde ryge helt hjem efter min mening! - og kredit til CP for at kunne holde sig på måtten... jeg ville gerne have set Totti gøre det samme mod tøffe :angry:

Link to comment
Share on other sites

Vandpyt>

Det er det ifølge straffeloven, så vidt jeg er bekendt.

Ok, det var jeg så ikke klar over :o

Det jeg mener er bare, at Christian Poulsen har ikke lidt fysisk overlast, han har været genstand for gentagende ulækre handlinger, nemlig de spytklatter, men igen er det ikke noget der har skadet ham. Derfor synes jeg det vil være at overdrive at smide manden helt ud af EM.

Hvis man sammenligner med den stempling han lavede på Henriksen, ville jeg være enig i at udelukke manden fra resten af EM, netop fordi Rene Henriksen´s karriere godt kunne være endt efter den stempling. Den skal han dog slet ikke høre for :blink:

Helt ærligt, manden er ved at blive smidt ud af EM for at spytte på en spiller, men når han stempler en spiller i knæet uden at være i nærheden af bolden, sker der ikke noget. Det er det jeg ikke synes der giver mening.

Nu er det jo ikke mig der laver reglerne, men som sagt synes jeg en dag måske ville være rimeligt for spytteriet, og så smid manden ud for stemplingen.

Edited by Alfa Beta
Link to comment
Share on other sites

Helt ærligt, manden er ved at blive smidt ud af EM for at spytte på en spiller, men når han stempler en spiller i knæet uden at være i nærheden af bolden, sker der ikke noget. Det er det jeg ikke synes der giver mening.

Nu er det jo ikke mig der laver reglerne, men som sagt synes jeg en dag måske ville være rimeligt for spytteriet, og så smid manden ud for stemplingen.

Grunden til, at han ikke bliver straffet for stemplingen, er at dommeren så episoden under kampen, og dommerens skøn kan ikke laves om. Det betyder også, at hvis dømmeren havde set Tottis spytteri og givet ham en påtale, så vil han ikke kunne smides ud bagefter. Dommeren har taget stilling, og dommerens skøn er ukrænkeligt. Det er en latterlig regel, at dommerens skøn aldrig ændres, lige meget om det var en kæmpe fejl.

Ellers er jeg enig. Det er mærkeligt, at det ikke er muligt at idømme en spiller straf for en så hasarderet og meningsløs tackling.

Edited by MRB
Link to comment
Share on other sites

Grunden til, at han ikke bliver straffet for stemplingen, er at dommeren så episoden under kampen, og dommerens skøn kan ikke laves om. Det betyder også, at hvis dømmeren havde set Tottis spytteri og givet ham en påtale, så vil han ikke kunne smides ud bagefter. Dommeren har taget stilling, og dommerens skøn er ukrænkeligt. Det er en latterlig regel, at dommerens skøn aldrig ændres, lige meget om det var en kæmpe fejl.

Ellers er jeg enig. Det er mærkeligt, at det ikke er muligt at idømme en spiller straf for en så hasarderet og meningsløs tackling.

Er du sikker? :unsure:

Jeg mener de har lavet reglerne om, netop så tv optagelserne kan bruges til sanktioner senere, også selvom dommeren har dømt mod det i kampen.

Grunden til at det ikke er blevet berørt er vel fordi DBU ikke har bedt UEFA tage stilling til den episode. :unsure:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Er du sikker? :unsure:

Jeg mener de har lavet reglerne om, netop så tv optagelserne kan bruges til sanktioner senere, også selvom dommeren har dømt mod det i kampen.

Grunden til at det ikke er blevet berørt er vel fordi DBU ikke har bedt UEFA tage stilling til den episode. :unsure:

'Pyt

Jeg er ret sikker, men ikke helt. De nævnte ihvertfald i fjernsynet, at det forholdt sig sådan.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share