Skal Totti have karantæne


donprehn
 Share

Synes du Totti skal have karantæne for hans spytklat på Christian Poulsen  

115 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

P.S. Man burde sprætte Totti op med en sløv hækkesaks og skærer ham ud i så mange fucking stykker at selv Peter Lundin til sidst vil trække en til side og sige: Nu stopper du!!  :boxers:  :devil:

Måske en anelse ude af propertioner. :blink:

:lol: Ja okay. Måske en smule ;)

Så burde han få en kindhest og en dumflad...

Link to comment
Share on other sites

Må sige jeg synes i går en smule over gevind. Ja det er da noget svineri, men tror da der sker værre ting på banen, bare ikke altid at det bliver snuppet på kamera.

Tror sikkert også CP, har oplevet lignende eller det der var værre, sikkert derfor han formår at beherske sig. Eller også var han bare for chokeret til at reagere.

Nu er det jo også en dansk spiller der bliver udsat for det, og så tilmed af en italiener(endda Totti, manden har jo langt hår :w00t: ).

Havde en lignende situation forekommet, med f.eks. Graversen hvor han havde spyttet(er dog ikke sikker på han kunne finde på det) eller lavet en lille svinestreg, f.eks. et kvælertag, ja så havde mange formentlig blot grint lidt af det, eller kommenteret det med Graversen er for sej.

Edited by cisse
Link to comment
Share on other sites

Alt alt for kort straf... Så må vi jo bare håbe på at svergide og bulgarien smadrer dariodrengene fra støvlelandet. :angry:

P.S. Man burde sprætte Totti op med en sløv hækkesaks og skærer ham ud i så mange fucking stykker at selv Peter Lundin til sidst vil trække en til side og sige: Nu stopper du!! :boxers: :devil:

Har du set Anden standup fornylig :tongue:

Ellers godt nok med de 3 dage. Sådan kan det gå

Link to comment
Share on other sites

Må sige jeg synes i går en smule over gevind. Ja det er da noget svineri, men tror da der sker værre ting på banen, bare ikke altid at det bliver snuppet på kamera.

Tror sikkert også CP, har oplevet lignende eller det der var værre, sikkert derfor han formår at beherske sig. Eller også var han bare for chokeret til at reagere.

Nu er det jo også en dansk spiller der bliver udsat for det, og så tilmed af en italiener(endda Totti, manden har jo langt hår :w00t: ).

Havde en lignende situation forekommet, med f.eks. Graversen hvor han havde spyttet(er dog ikke sikker på han kunne finde på det) eller lavet en lille svinestreg, f.eks. et kvælertag, ja så havde mange formentlig blot grint lidt af det, eller kommenteret det med Graversen er for sej.

Cisse > Nu er der 3 muligheder :

1) Du er italierner

2) Du er Totti fan :cry:

3 ) Du har lagt fedtet hår....

Link to comment
Share on other sites

Cisse > Nu er der 3 muligheder :

1) Du er italierner

2) Du er Totti fan 

3 ) Du har lagt fedtet hår....

Eller også er jeg i stand til at vurdere ting objektivt.

Vil dog lige slå fast, for en god ordens skyld, at jeg er enig at han skal have karantæne.

Link to comment
Share on other sites

Cisse > Nu er der 3 muligheder :

1) Du er italierner

2) Du er Totti fan 

3 ) Du har lagt fedtet hår....

Eller også er jeg i stand til at vurdere ting objektivt.

Vil dog lige slå fast, for en god ordens skyld, at jeg er enig at han skal have karantæne.

Ja ja, det er godt med dig. Du har sikkert et langt fedtet garn :lol: ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja ja, det er godt med dig. Du har sikkert et langt fedtet garn 
Ja ja, det er godt med dig, du var som de fleste "fodboldeksperter" sikkert så møg stiv at du troede det var en ishockey-kamp. :lol: ;)
hvis du har er det fedt!!! 

Desvære, men det kunne da være man skulle lad det gro igen.

Link to comment
Share on other sites

3 dage er sådan set fint nok. Straffen ligger nok mere i, at det bliver en del af Tottis image. En episode, der vil blive trukket frem, hver gang han er på banen. Han skal besøge mange hospitalsafdelinger for kræftsyge børn, før han har genoprettet omdømmet. Det må også påvirke det italienske landsholds omdømme.

Og så har Totti også skadet Roms, sin families og ikke mindst sin gamle mors omdømme. Det er ikke sikkert, hun tør sende sin dreng på lejrskole en anden gang. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

»Jeg, Francesco Totti kender ikke den Francesco Totti på videoklippet. Det var en anden personlighed. Francesco Totti er fornuftig og ansvarlig person, der hjælper andre, når de har problemer«.

Et andet smukt citat fra samme artikel :blink: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg studsede også lidt over at Totti's advokat mener at en spytklat er en del af fodbold :blink:

Lidt skubberi, lidt albuer, lidt hiven i trøjen og træde folk over tæerne bevidst, er en del af fodbold (ikke at jeg synes det er i orden). Det er sådanne ting der sker når man bliver mandsopdækket i en hel kamp. Men en "uskyldig" snotter synes jeg ikke hører hjemme andre steder end i græsset. Hvis det italienske fodbold forbund havde nosser, gav de selv Totti en følgestraf. Lidt socialt arbejde og en bøde (a la Cantona efter hans flyvespark).

3 dage er alt for lidt efter min mening. Når der er præcedens for hårdere straffe bør man følge den.

Link to comment
Share on other sites

3 dages karantæne syntes jeg umiddelbart er en fair dom. En spytklat er trods alt en spytklat, og er ikke mere skadeligt en det er rimelig ulækkert. Hvis mane r meget ophidset over et eller andet, kan man hurtig komme til at lave ting, som man senere fortryder, specielt når man er italiener. Nu skal man så også lige tænke på hvor Christian Poulsen stammer fra, så tror vist nok lige han har fortjent det :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes at det er dybt forrykt at manden får 3 dages spille karrantæne for at spytte på CP set i lyset af den nedsabling af René Henriksen. Han skulle simpelthen smides ad helvede til, ikke for at spytte men for at sætte en anden fodboldspillers karriere og helbred på spil, hvad fanden tænker det lede fedtbolle på, han var ikke engang i nærheden af bolden. :camper: :enforcer: :rocketwhore: :smashtard: :pissed: :jeep: :2revolver: :boxu: :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

En spytklat er trods alt en spytklat, og er ikke mere skadeligt en det er rimelig ulækkert.

For mig at se er det at blive spyttet på mere end bare en 'ulækkerhed'! - Det er en nedladende handling, som siger noget om manglende respekt for et andet individ!

Personligt ville jeg hellere slåes i hovedet end blive spyttet samme sted (jeg har så også prøvet begge dele...).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share