Ferie


Julle11
 Share

Recommended Posts

3-4kg på en måned lyder vildt

Hmm det tror jeg godt man kan!!!

Går selv til judo, og min træner og nogle andre der virkelig går op i det, taber tit lige 3 kilo før en tunering (så de kan gå ned i vægtklasse).

Pelle B)

og ?

der er da en verden til forskel på et bevidst opnået vægttab lige op til en konkurrence,

og så at smide 3-4 kg på en uges ferie...

hvis man virkelig på forhånd ved at man mister appetit fordi man skal i sommerhus ( :blink: )

så må man jo kompensere med en stor beskidt shake og satse på flydende kalorier...

alternativet må være tudekiks...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Slap dog af og nyd ferien :lol:

Det man taber på en uges tid kan gaines i løbet af ingen tid når man kommer tilbage. Nogle vil måske endda mene at det ligefrem kan være en fordel at holde en uges pause engang imellem. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg sidder i Peru netop nu, og har vaeret her i 14 dage. SKONT

Paa de 14 dage har jeg stort ikke traenet, kun lidt armbojninger mellem 2 senge og dips. Jeg kan da sagtens se jeg har tabt lidt masse, men det er absolut ikke netop at gaa i panik over.

Jeg kan ogsaa kun sige nyd ferien. Du mister masse langsomt, og tager der hurtigt paa igen naar du engang kommer hjem.

PS: bentraeningen blev dog passet de sidste 4 dage. 4 dages gaatur over den gmale Inkasti til Manchu picshu... deromkring. 2. dagen bestod og 1200 km opad i form af stepups :bigsmile:

(Peru tastetur :))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share