COC's


HenrikJ
 Share

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Alle dem som vil købe et par stk.

Smid lige en PM til mig med Antal(og hvilke) og hvor i bor.

Betaling kommer til at foregå ved at folk indbetaler ca. 175+(evt. noget fragt kommer an på hvor i bor) kr pr. stk. til en konto hvorefter de så bliver bestilt, da jeg ikke vil ligge noget som ligner 3500 kr ud, for senere at sidde med sorteper.

Link to comment
Share on other sites

Nåårh ja, sådan nogle har jeg også

Tror du ikke du tænker på de der intersport grippere ?? Det er SLET ikke det samme. De her er ekstremt stramme. Der er under en håndfuld personer i verden som har lukket nummer 4.

Jo det er nok det han mener, ellers ville han vel vide hvad en COC var.

Link to comment
Share on other sites

Er det for så vidt ikke lige meget om det er en variant som er så syg at jeg ikke kan rokke den, eller om det er en fra den lokale intersport, som man KAN trykke i bund?

Den jeg har kan jeg ikke trykke i bund, den er forholdsvis stram.

Så er den OK at træne med.

Den har jeg også prøvet.

Jeg har også prøvet COC, men kunne ikke rokke den,

så jeg kan lige så godt klemme om et stykke træ og

det er billigere :)

Så ingen COC til mig.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Okay, Henning :)

Tak for svaret.

Tror du at man kan tage flere reps i chins, efter jeg har brugt den "billige udgave af COC"?

:mandance:

Hvis du har problemer med at holde dig oppe kan de nok hjælpe dig.

Hvis det er fordi du ikke kan trække dig selv om til sidst er der ikke andet at gøre end at træne chins og andre rygøvelser :)

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Update:

Der bliver først bestilt omkring d. 1/8 da jeg er på ferie fra d.18-31 hvorefter jeg skulle have dem inden for 1 uge efter.

Skaffer konto nr. her en af dagene

Hvis der er nogen der ikke vil have deres coc's pga. de ikke bliver bestilt nu så smid lige en pm.

Devious Builder --> Hvis du gerne vil have nogle smid en pm med hvilke, så jeg ved hvad jeg skal bestille når det er.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Reg: 0452

Konto: 4960308900

Dem som skal ha et stk. og tilsendt kommer det til at koste 230,- afhenter du selv 180,-

2 stk, tilsendt 410,- afhenter du selv 360,-

Flere 180*antal+50 i fragt

Når i indbetaler sæt jeres nick på, så sender jeg jer en pm så vi får det på plads med hvilke, adr, navn.

Indbetalingen må gerne ske så hurtigt som muligt, så vi kan få bestilt dem hjem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share