Kroatien - England


SimonV
 Share

Recommended Posts

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kanon gået af England. Det var virkelig stort. Jeg blev helt nervøs, da kroaterne fik lov at score til 1-0, men sådan som England svarede igen, var jeg ikke et sekund i tvivl om, at de ville ende som fortjente vindere af den kamp. I perioden da de var bagud tilspillede de sig en del halve og hele chancer og var i det hele taget gode til at finde hinanden. De formåede også og lave et par flotte mål, og Rooneys præstation lover utrolig godt for fremtiden. Både hans og Englands i den her slutrunde. Det eneste der virker bekymrende er Englands opdækning i feltet, der under Kroatiens to mål, især det sidste, var alt for tam.

Alt i alt er det også langt mere fortjent, at det er England som bliver sendt videre og ikke Kroatien, da de simpelthen bare har været klart bedre både turneringen igennem og i kampen i aftes.

Faktisk synes jeg også England har fortjent at blive etter foran Frankrig med den dertilhørende ret til at få en walkover mod Grækenland, men fodbold er ikke altid retfærdigt.

All hale Rooney!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share