En ugentlig slikdag..


Fillimus
 Share

Recommended Posts

Hejsa.

Indtil for nylig spiste jeg stort set slik hver evig eneste dag, nogen gange blev det bare til en enkelt pose, andre gange 1-2 poser lidt chokolade og chips.

Jeg har så indført en ugentlig slikdag hvor jeg spiser lige hvad jeg har lyst til.

Sådan har det stået på i 5 uger nu, men jeg kan ikke se nogen forbedringer eller resultater på min krop.

Hvad er jeres erfaring med dette??

Link to comment
Share on other sites

Jeg spiser ofte slik, men kun i små mængder, og jeg holder mig fra chips, chokolade og sodanvand (kun light). Kroppen har brug for sukker, der er jo ingen der siger at man skal spise 200g slik hverdag, men lidt skader vel ikke ( Ikke i mit tilfælde ihvertfal ).

Jeg vil sige at det er bedre at spise 500g slik i løben af 7dage end at spise det hele på en dag!

Link to comment
Share on other sites

Fillimus> hvad vil du med din træning? Gainer du? cutter du? har du problemer med at nå dine kcal? har du problemer med at holde dig under? får du ellers dækket dit proteinbehov?

Jeg er i 5 uge med mit HST program, jeg vil gerne have mere muskelmasse og også blive mere markeret, ved godt det ikke hænger helt sammen.

Jeg er enormt dårlig til at tælle kcal.

Jeg er begyndt at spise en del kød i forhold til blot for to måneder siden.

Skal måles og have taget billeder om ca 6 uger, og umiddelbart syntes jeg ikke der er de store resultater :(

Link to comment
Share on other sites

ok

med de oplysninger så er det svært at svare på, om en slikdag kan accepteres.

Men hvis det skulle være, så skulle du først og fremmest holde dig på dine kcal, du skal have dækket dine proteiner og du skal i øvrigt have en god ernæringsprofil i din mad.

Men begynd dog at tælle dine kcal. Kosten betyder mindst 50% af dit træningsresultat.

Link to comment
Share on other sites

ok

med de oplysninger så er det svært at svare på, om en slikdag kan accepteres.

Men hvis det skulle være, så skulle du først og fremmest holde dig på dine kcal, du skal have dækket dine proteiner og du skal i øvrigt have en god ernæringsprofil i din mad.

Men begynd dog at tælle dine kcal. Kosten betyder mindst 50% af dit træningsresultat.

Tak for svaret, men kender du til en side hvor jeg kan se hvad det forskellige indeholder, f.eks ved jeg jo ikke hvor mange kcal jeg får ved min frokost på jobbet, hvis jeg er ude til aftensmad osv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share