Tyndmave ved løb


løber
 Share

Recommended Posts

He he.. Måske ikke det fedeste emne...

Jeg har et problem når jeg løber mellem dist og lang dist 10-30+. At jeg ofte skal på toilettet, so to speak. Det starter stille og roligt. Men trangen bliver større og større, og til sidst MÅ man bare søge ud i skoven eller finde et toilet..

Jeg har en kammerat som også løber meget, og han har også samme problem.

Jeg har prøvet lidt at hvert, for at slippe af med. Selvfølgelig at gå på toilet inden, at løbe langsommere, holde nogle pauser når det kommer. Men når det er der, så er det der bare.

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har det problem, eller om der måske er nogle der har fornuftige løsningsforslag... Det er sku ikke det fedeste....

Link to comment
Share on other sites

Min kost er meget varierende. Det kan være alt fra havregryn, rugbrødsmadder, toast, pizza osv. Jeg tror ikke det er der den ligger.

Jeg går ALTID på tønden inden jeg løber ( af bitter erfaring...).

Jeg har ikke tyndmave før, og heller ikke efter løbet, kun under.

Kultabletter hvor får man sådan nogle, og er der nogle argumenter mod at æde dem?

Link to comment
Share on other sites

De kan købes på apoteket eller i helsekostforretninger - bruges af og til til at stoppe feriediarre med, i samarbejde med yoghurtbakterietabletter.

Jeg er ikke bekendt med bivirkninger ud over, at virkningen kan blive for meget af det gode - altså forstoppelse!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share