Den 1 Semifinale i aften kl 20.45


SimonV
 Share

Recommended Posts

Så blev det semifinale tid! En skam de 2 hold allerede skal mødes nu, havde gerne set dem mod hinanden i finalen. Æv!!

Nå men holder sådan lidt med begge hold.

Men holder nu nok mest alligevel med Holland.. :)

Tror lidt på en 2 - 1 sejr til Holland. Og Nistelrooy garner den første kasse

Link to comment
Share on other sites

Så blev det semifinale tid! En skam de 2 hold allerede skal mødes nu, havde gerne set dem mod hinanden i finalen. Æv!!

Finalen:

Jeg vil nu gerne se en gentagelse af Holland - Tjekkiet kampen. Det har da været klart den bedste kamp af alle i dette EM.

Jeg tror Holland slår Portugal 2 - 0 i aften.

Link to comment
Share on other sites

Første gang Portugal spillede overbevisende ved denne slutrunde IMO. Flot spil ærgeligt at hollænderne ikke kunne snuppe en basse mere så vi fik forlænget også.

Og godt arbejde af Palermo-guldkæde-dariogarn-Anders Frisk. Jeg kan godt lide at han lader spillet flyde i stedet for at dømme frispark på alle mulige småting.

Ricardo er i øvrigt en tudeprins! :D

Q

Link to comment
Share on other sites

Anders Frisk var SATME elendig i dag!!!! helved da!!!

:lol:

OK jeg moderer min ros: Palermo-guldkæde-dariogarn-Anders Frisk var god i starten af første halvleg, og gik derefter stabilt nedad, dog ikke helt enig med dig i at han var så ringe. Det er set langt værre.

Q

Link to comment
Share on other sites

Antaeus >

Jeg tror Holland slår Portugal 2 - 0 i aften.
Vandpyt >
Det er svært nu.

Godt set :a-okhand: :graduate:

Men det er fuldt fortjent at Portugal gik videre.

Så må vi håbe på Tjekkiet så vi får en underholdende finale.

Grækenland spiller bestemt ikke underholdningsfodbold.

Link to comment
Share on other sites

Virkelig god semi-finale. Ang. pyllerøve, så var Robben vist også godt med. Synes det var fortjent han fik gul-kort for film, han smider sig jo, så snart der er en spiller der kigger på ham. Her kan Deco vist også være med.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du havde styr på dine tidszoner, ville du se, at jeg sendte indlægget kort efter første mål. 

Min tidszone har jeg helt styr på - efter første mål var mit resultatgæt på 2-0 til Holland vist ikke så meget værd mere - derfor min kommentar.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du havde styr på dine tidszoner, ville du se, at jeg sendte indlægget kort efter første mål. 

Min tidszone har jeg helt styr på - efter første mål var mit resultatgæt på 2-0 til Holland vist ikke så meget værd mere

Så tænkte vi ens. :)

'Pyt

Edited by Vandpyt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share