Beruset - Hvad skal jeg drikke?


BBC
 Share

Recommended Posts

Hej Svende,

Jeg står og skal 1 uge sydpå med gutterne, så jeg kan få lidt sol B)

Det vil uden tvivl blive 1 uge med masser af fart over feltet, men jeg har jo allerrede dårlig samvittighed med al den alkohol.. Det er jo ikke noget der gavner min træning :cry: Så der er her I kommer ind i billedet - hvad skal jeg drikke mig beruset i for at det skader min træning mindst? Er der noget der er bedre end andet?

Og hvad med mit protein? Det er vel ikke noget problem at tage det med sydpå?

Det første jeg gør når vi kommer derned er, at finde ud af hvor det lokale center ligger, så jeg kan få trænet hver dag. - Endvidere tager jeg løbeskoene.

Ellers nogen gode råd til mad? Hvad skal jeg spise? Jeg har overvejet at fryse mælk ned og tage det med, så jeg kan få min daglige havregrød :)

BBC

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg ikke får trænet, kan jeg ikke nyde ferien :devil:

Men jeg forstår godt dit svar - har også tænkt på at "trappe" lidt ned med min træning og ikke være så fanatisk. Men det må blive efter sommer - min træning kunne ikke køre bedre end den gør nu..

Link to comment
Share on other sites

Havregrød med mælk :blink: jeg plejer bare at lave det af havregryn og vand, og desuden tror jeg nu os godt du kan få mælk der hvor du nu skal hen.... men kan man købe havregryn i udlandet? jeg har hvertfald planer om at slæbe en 2-3 kg havregryn med på ferie (14 dage) og self en masse proteinpulver...

Mvh Jenz

PS. Self træner man når man er på ferie B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener ikke umiddelbart der er noget alkohol der er "bedre" end andet at drikke dig stiv i når nu du skal på ferie, det sjove er jo, at du mener at din træning går så godt i øjeblikket, at du ikke kan undvære den, men på trods af dette vil du gerne drikke dig stiv hver dag... :blink: Er det så ikke bedre som tidligere nævnt, at slappe helt af i din ferie, drik/spis det du vil, og så gi' den en skalle når du kommer hjem (så er din motivation formentlig også kommet op i et højere gear). Du kommer formentligt også til at "lægge lidt beslag" på dig selv hvis du ved du skal op og træne dagen efter når du er på ferie....! Det var så min holdning, men ellers må du have en god ferie.... :)

Link to comment
Share on other sites

Enig med JEC.

Hvis man vitterlig er så fanatisk med sin træning at man har paranoia over at man skal ned og fyre den af, så må man da bare lade være med at drikke alkohol ? sværere er det vel ikke.

Måske skulle man også have planlagt det lidt bedre, så ferien passede med en pause - og hvis du sørger for at få noget at spise, så ryger luften jo ikke udaf ballonen på en uge.

Mit bud - slæk lidt på diciplinen, det er fint nok hvis du har lyst til at træne dernede - men jeg synes måske at man skal fokusere på at nyde tiden sammen med vennerne istedet for.

Udfra devisen at man ikke vokser når man træner, men når man hviler - så er det nok begrænset hvor meget du rent faktisk får udaf det hvis du alligevel ligger i sprit.

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

altså tage afsted med en let overtræning i kadaveret.

- det er hvad jeg praktiserer ... du skal jo igennem en total dekonditionering ... kroppen skal bare ha ALLE de tæsk den kan tage ... og så lidt til... sørg for at peake 1 uge før du skal af sted, og så bare hammre løs sidste uge også, kan du ikke smide flere kg' på, så skru volumen op til du brækker dig :devil::devil::devil::devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Syntes også bare du skulle tage ned og slå dig løs, og en uges pause fra træning gavner meget mere, end det skader....

Du kunne jo evt. cardio træne :boobs:

God ferie :beerchug:

Og mad, der er jo sikkert en masse lækre fisk, bare prop det i kadaveret.

Er de heldigvis mere bevidste om at spise, end i lille Danmark.

Edited by Benjamin64
Link to comment
Share on other sites

Skal selv en uge til løkken fra i morgen. Jeg er også lidt træt af at jeg skal være mega useriøs i en uge, da jeg føler jeg er inde i en god rytme, men jeg har bestemt at nyde ferien, da jeg tror jeg vil være vildt motiveret når jeg kommer hjem. SKÅL :beerchug:

Link to comment
Share on other sites

Det er formentlig ikke så tit man er på ferie, så skal du ikke bare nyde den?

HVor lang tid skal du være dernede? Måske kunne du bare træne en enkelt gang dernede, eller lignende? Pointen med det er, at du måske skulle droppe cyklussen i dit program for det lille stykke tid du er på ferie. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt forstå at man går op i sin sport, og jeg kan også godt følge at det kan være irreterende hvis man eksempelvis er inde i en god stime, og så der kommer en masse uforudsete events/fest, som rykker ved kost og osv.

Men en ferie ! - det er noget man har set frem til forhåbentligt ? tag dog ned og vis det frem i har gainet - og så fyr den af og mærk livet væk fra centeret og væk fra computeren.

Da vi var afsted i 1996, var een af gutterne også ret så fikseret - og han fandt et skummelt sted at træne hver dag, resten af tiden lå vi i sprit - jeg tror ærlig talt ikke han fik særlig meget udaf sin træning (grundet kosten) - andet end et pump der varede 4 timer.

Det er de færreste jeg har set komme hjem fra en uge på Kos hvor alt deres masse er væk.

Deusden har kroppen nok ikke skidt af en hvileperiode.

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

Så langt så godt...

Jeg havde håbet, at kunne få svar på om det f.eks. ville være bedre at drikke ex. vodka og juice end det ville være at drikke øl.

Ligeledes er der heller ikke kommet nogen svar på at medbringe protein med sydpå? Må jeg det.

Link to comment
Share on other sites

ej man, kan du da ikke bare drikke det du har lyst til ?

nyd dog ferien og riv nogle piger rundt, og så genoptag træningen bagefter,

tro mig, det sker der nok ikke noget ved :)

og nej, du må ikke tage dit pulver med sydpå,

straffen for at blive taget med prot-pulver i tolden dernede svarer nogenlunde til hvad der sker hvis du blir snuppet i diverse asiatiske land med coke i din bagage.... :o

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg har efterhånden fået en del svar på om jeg må medbringe protein med sydpå, men det er som om der ikke helt er enighed.

Er der nogen der ved noget konkret?

Du kan jo sagtens finde en masse mad, med nok proteiner i, nu du aligevel er på ferie.

Protein pulver er og bliver ikke andet end et protein tilskud, hvorfor ikke spise noget frisk tun dernede eller finde nogle andre fødevarer, så slipper du for besværet med om der er problemer med at medbringe fødevarer med til et andet land.

god tur :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share