Mr MOL MC 2004 afstemning


MaxPower
 Share

Hvem synes du skal vinde Mr MOL BC 2004?  

174 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Langt om længe kommer afstemningen :bigsmile:

Kriteriet er sådan set bare hvem man synes har opnået den mest imponerende "kropstransformation" på den afsatte tid. Man skal selvfølgelig tage højde for hvilken retning personens mål har haft (primært cut eller bulk)

Links til gallerier:

Benjamin64

Cilius

Folmand (husk at få uploaded nyeste billeder til galleriet)

Growing

Henrik C

MaxPower

Spock

TF

Zink Brian

Jeg vil opfordre til at deltager selv skriver et enkelt indlæg i starten af denne tråd for at præsentere deres resultater, derfor bedes andre vente med at svare til dette er gjort, sådan at disse holdes på første side af denne tråd. :)

Jeg kan ikke forhindre at man stemmer på sig selv, men jeg synes det ville være god stil at man som deltager enten stemmer på en af de andre eller undlader af stemme.

Indtil videre er præmien for at vinde æren, men hvis nogle føler sig fristet til at bidrage med noget skal de være yderst velkomne.

Lad afstemningen begynde :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil opfordre til at deltager selv skriver et enkelt indlæg i starten af denne tråd for at præsentere deres resultater, derfor bedes andre vente med at svare til dette er gjort, sådan at disse holdes på første side af denne tråd.

På den anden side vil det nok tage nogle dage før alle får taget sig sammen, så egentlig kan vi bare lade billeder tale for sig selv, og hvis deltagerne har lyst til at kommentere kan de gøre det.

Link to comment
Share on other sites

Selv kan jeg fortælle at mit totale vægttab for de 12 uger blev 10,3kg, dvs jeg vejede ind på hele 85,7kg (har været nede og vende på 85,2kg) og startvægten var 96kg. Pt ligger vægten rimelig stabilt lige over 86kg.

Fedtprocenten er gået fra 18 til 11,2, dvs af de 10,3kg var 7,7kg fedttab og resten (2,6kg) fedtfrimasse ifølge målinger med fedttang.

Slutstatus i loggen

Link to comment
Share on other sites

Den ene del af målsætningen mislykkedes fuldstændigt - desværre den mest synlige nemlig vægttabet.

Til gengæld kan jeg så alligevel glæde mig over, at det lykkedes, trods alt at reducere vægten og livvidden samtidigt med at der alle andre steder blev mere at måle om. Og enda på den nok allermest simple og uvidenskabelige men logiske måde.

Link to comment
Share on other sites

Var meget i tvivl om hvem jeg skulle stemme på. Alle har gjort det virkeligt flot. Men i sidste ende endte min stemme på Spock, og grunden til den endte på Spock var gode resultater, måske ikke de bedste, men specielt på måden det er blevet gjort på. Overtræning, og atter overtræning, cardio og styrketræning ud i et, synes det er for fedt, og det er en virkelig sej måde det er blevet gjort på. Tager selvfølgelig hatten af for alle andre, i har virkelig gjort det godt !

Link to comment
Share on other sites

Mål med foretagenet:

Tage nogle kg på og smide noget flæsk - sådan lidt overordnet.

Til at starte med hed den bulk på den lækre måde aka seefood diæten (if you see food - eat it), hvor jeg gik fra lige under 92 kg til omkring 96-97 med en vægtstigning på lidt under et kg om ugen. Det satte sig selvsagt også på maven, men har formået at smide en del af fedtet den sidste månedstid, hvor jeg er dumpet ned til 95,5 (vejede jeg på billede tidspunktet) med en fedtprocent væsentlig lavere end ved de 97 kg.

Alt i alt er det lykkedes rigtig godt, og jeg har haft det fornøjeligt samtidig :)

Tak for de rosende ord... :bblush:

Har endnu ikke bestemt mig for en vinder - der er sku mange som har haft rigtig gode resultater.

Link to comment
Share on other sites

Min plan var at komme ned i fedt procent, og det er jeg kommet. Ikke meget men ned er den gået.... Jeg har ikke nogle målinger der kan bruges til noget... Jeg er ikke tilfreds med min indsats, men er helt sikkert med næste gang...

Tak for kampen til alle.

Lige en tak til Max P for hans arbejde med MBC.

Zink_Brian

Link to comment
Share on other sites

Mass og Cilius -> Tusind tak :)

Jeg har stemt på MaxPower. Hans resultater i forhold til målsætningen er rigtig gode, og jeg tror ikke at hans billeder yder resultatet fuld retfærdighed.

Hvis Cilius havde poseret på samme måde på før og efter-billeder, havde jeg nok stemt på ham...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg har siden august cuttet og har tabt 13 kg nu, så da jeg gik ind i konkurrencen på MOL var det for at smide mere af min mave, og så begynde at bygge lidt op.

Er tilfreds nok med det jeg nåede med maven, men at bygge op gik ikke helt ligeså godt men også rimeligt svært på den korte tid, men sjovt var det da. :bigsmile:

Har også smidt min stemme på henrik C, sku godt klaret.

Edited by Benjamin64
Link to comment
Share on other sites

Hvis Cilius havde poseret på samme måde på før og efter-billeder, havde jeg nok stemt på ham...

Cille-drengen er en lusket fupper :lol: :tongue:

Men ok, han var også en skinny bastard før, så der var jo gode forudsætninger for at smide nogle muller på kroppen :bigsmile:

PS: Jeg vil også gerne veje 95kg og have en fedtprocent på 10 ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Men ok, han var også en skinny bastard før, så der var jo gode forudsætninger for at smide nogle muller på kroppen 

yep på 12 super uger :sshh:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan det egentlig være at Cilius, kan få smidt så meget masse på så hurtigt, når der ikke er noget der hedder muscle memory? Gode gener eller hvad?

En solid omgang SD, styr på kosten og hvad jeg tror der også spiller en stor rolle, nemlig "neural hukommelse".

Muscle memory har man ikke kunne påvise findes, men der er vist ingen som er i tvivl om at har man på et tidspunkt været stærk (=neurale tilpasninger) så vil det være nemmere at nå op på det niveau igen ift en som starter på samme niveau men ikke har været stærkere før - alt andet lige.

For træningen betyder det at belastningen kan blive højere med større vækst til følge.

3½kg på 12 uger er jo trods alt ikke det helt vilde - men de sidder sgu' godt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan det egentlig være at Cilius, kan få smidt så meget masse på så hurtigt, når der ikke er noget der hedder muscle memory? Gode gener eller hvad?

En solid omgang SD, styr på kosten og hvad jeg tror der også spiller en stor rolle, nemlig "neural hukommelse".

Muscle memory har man ikke kunne påvise findes, men der er vist ingen som er i tvivl om at har man på et tidspunkt været stærk (=neurale tilpasninger) så vil det være nemmere at nå op på det niveau igen ift en som starter på samme niveau men ikke har været stærkere før - alt andet lige.

For træningen betyder det at belastningen kan blive højere med større vækst til følge.

3½kg på 12 uger er jo trods alt ikke det helt vilde - men de sidder sgu' godt :bigsmile:

Ja, det har du nok ret i, men Cilius skriver følgende om sin træning og kost:

"Svarer også lige her med fedtprocenten - har INGEN fløjtende anelse om mål og procenter. Har bare gået og hygget mig lidt med maden og træningen.. men for din skyld, tager jeg caliper med til træning i dag - så kan vi trykke lidt på hinanden"

Hygget sig med kost og træning :blink:

What the fuck? Her går mange af os andre og sætter alt i skema og følger det nøje, og så fremviser Cilius disse vilde resultater ved at hygge sig med kosten og træningen... :o

Ja ja, misundelse er en grim ting, jeg er bare bitter over mine egne non-responder agtige gener... :(

Link to comment
Share on other sites

Hvis Cilius havde poseret på samme måde på før og efter-billeder, havde jeg nok stemt på ham...

Cille-drengen er en lusket fupper :lol: :tongue:

Men ok, han var også en skinny bastard før, så der var jo gode forudsætninger for at smide nogle muller på kroppen :bigsmile:

PS: Jeg vil også gerne veje 95kg og have en fedtprocent på 10 ;)

Cille ville gøre sig godt i en TV-shop reklame :lol: :lol: :lol:

- men flot klaret!

Link to comment
Share on other sites

Kg'ene kom dejlig let til at starte med, hvor jeg spiste alt i nærheden. Når der bulkes er det IMO spild af tid at gå og tælle kcal og sammensætninger, såfremt nålen på vægten er støt stigende og spejlet stadig ikke knuses af gengivelsen. Det er også grunden til, jeg ingen anelse har om størrelsen på mit kcal overskud til at starte med - kun at der har været overskud.

Mht. diæt perioden - har altid haft et problem med at spise nok, så det betød egentlig bare, at jeg kiggede lidt mere nøje på typen af mad jeg hev indenbords.. underskuddet kom gennem en effektiv appetit regulering og løbetræning oven i styrketræningen. Faktisk en helt god form for diæt - om dagen har jeg spist knapt så meget, mens jeg om aftenen efter træning har frådset i kulhydrater og proteiner (laver normalt rimelig fedtfattig mad).

Men Henrik havde svaret - HST :wub:

Humse:

Det er ikke fordi det har været ustruktureret. Har haft hovedlinierne liggende i baghovedet, og ellers forsøgt at overholde de principper jeg følte var vigtige (progression, frekvens, proteiner, kulhydrater ad libitum). Men der har ikke været noget nedskrevet på et gnidret stykke papir - til stor iritation for Anyone :lol:

Syntes stadig Henrik fremviser den mest imponerende strandform, jeg længe har set :respekt:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share