..


Kitty
 Share

Recommended Posts

Graneheim er en sympatisk fyr. Clean tilmed. Mærkeligt med den youngblood på førstepladsen. Hans mave lignede en oppustet grusgrav og hans proportioner var 'mærkelige'.

Rart at se et program der lader emnet komme til orde i stedet for disse lynchprogrammer man har set herhjemme. Er det en svensk ting?

Link to comment
Share on other sites

Zink¸ skal det forstås sådan så du tror han er på krååååådt ? Som manden selv sagde svarer hans muskeløgning til 600 gram om året. Med lidt modifikationer- bulk¸ diæt osv. kan det være han har taget 8-10 kilo på det første år 5 det næste osv.

Hey jeg ved det jo ikke men han ser du til om nogen at have det der skal til. Tålmodighed¸ stabilitet¸ gener og den slags. ;)

Link to comment
Share on other sites

Graneheim er en sympatisk fyr. Clean tilmed.

Eller, skal vi ikke hellere formulere det som Bjarne Riis - han er aldrig blevet taget for doping ;)

Han ligner faktisk ikke en storforbruger af AS. Jeg er ikke så naiv at jeg tror at han er clean, men jeg tror bestemt heller ikke at han tager ligeså meget som en Don Youngblood f.eks. Hans krop vidner ligesom om noget andet synes jeg. Youngblood ligner tilgengæld en gammel krudtgris :)

Link to comment
Share on other sites

Endnu engang gik det op for mig, at jeg synes professionel BB er en total latterlig og feminin hobby ("sportsgren") :lol:

Tænk engang - voksne mennesker som sviner sig til med AS, fedter sig ind i bruncreme og stiller sig op på en scene med små trusser helt oppe i røven!!

Link to comment
Share on other sites

DBM arnld og DHA: jeg er med jer. omvendt må man altså også lige huske og spørge sig selv hvorfor man denne afstandtagen til trods (jeg føler den også) er fascineret nok til at skulle se den slags programmer. Jeg mener bestemt også bb er en blandet landhandel.

Men tjeck lige denne side hvis i bedre kan lide de go'e gamle dage.

www.ironage.us

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hmm.. Jeg synes sgu Graneheim havde en fed fysik... Og som Thomas siger ligner han sgu ikke en der har krudtet (Ihvertfald ikke særlig meget).. Desuden virkede han som en skide flink og sympatisk fyr..

Eneste jeg vil udsætte på ham, var at han udstrålede aaalt alt alt for meget nervøsitet under hans poseringer.

Link to comment
Share on other sites

Graneheim er en sympatisk fyr. Clean tilmed.

Eller, skal vi ikke hellere formulere det som Bjarne Riis - han er aldrig blevet taget for doping ;)

Jeg vil absolut ikke afvise, at Graneheim er clean. Hans konkurrencevægt i dag er ikke meget højere i dag end da han dominerede nordisk amatør BB tilbage i midten af 80erne.

Link to comment
Share on other sites

Graneheim sagde vist under udsendelsen, at han vejede omkring de 105 kilo, han er en stor karl. Synes bare selve programmet var kedeligt, kunne være spændende og se hvordan han trænede og hvor meget han løftede. Men programmet hendvendte sig nok også mest til den bred befolkning, der ikke kender så meget til BB.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes at det var deljigt med et program om en BB'er hvor vedkommende blev fremstillet som en ganske almindelig person, med en sund interesse, istedet for for mange af de programmer hvor de fremstiller BB'eren som en psykisk syg person.

Link to comment
Share on other sites

Graneheim sagde vist under udsendelsen, at han vejede omkring de 105 kilo, han er en stor karl. Synes bare selve programmet var kedeligt, kunne være spændende og se hvordan han trænede og hvor meget han løftede. Men programmet hendvendte sig nok også mest til den bred befolkning, der ikke kender så meget til BB.

Han vejede helt sikkert en del mere end 105 kg. Det han sagde var, at når han nu stoppede efter denne sidste konkurrence, så ville han spise lidt mindre, træne lidt mindre og så gerne have vægten ned på omkring 105 kg, i løbet af en vis tidsperiode (kan ikke huske hvor lang tid han sagde), og på længere sigt måske endnu længere ned :)

I øvrigt er jeg enig i, at han fremstod meget sympatisk, og heller ikke som den store krudtmisbruger, men bliver de overhovedet testet? For hvis ikke er det jo lidt irrelevant, om han er på eller ej, så er det jo på sin vis "okay".

Heffehurtig> :sneaky: ;)

Link to comment
Share on other sites

"Jeg synes at det var deljigt med et program om en BB'er hvor vedkommende blev fremstillet som en ganske almindelig person, med en sund interesse, istedet for for mange af de programmer hvor de fremstiller BB'eren som en psykisk syg person."

Så synes jeg da også godt man kan fremstille rygere som psykisk syge :lol:

Link to comment
Share on other sites

Graneheim er en sympatisk fyr. Clean tilmed.

Eller, skal vi ikke hellere formulere det som Bjarne Riis - han er aldrig blevet taget for doping ;)

Jeg vil absolut ikke afvise, at Graneheim er clean. Hans konkurrencevægt i dag er ikke meget højere i dag end da han dominerede nordisk amatør BB tilbage i midten af 80erne.

Det tvivler jeg nu på. Han har en del fedtknuder på maven, hvilket vidner om brug af HGH og/eller Insulin og udover det havde han de "Klassiske" hævede lymfekirtler på halsen, som mere end antyder brug af AS. Prøv at lægge mærke til hvordan han ser ud ift sin enæggede tvillingebror. Hans ansigt ser markant anderledes ud ift broderen, hvilket også indikerer at han har fået andet end havregryn at spise ;)

Når det så er sagt, så havde jeg også gerne set ham placeret højere, og at Don Youngblood kunne vinde den konkurrence, sådan som han så ud, fatter jeg intet af :blink: Han så direkte syg ud :puke2:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Han vejede helt sikkert en del mere end 105 kg.

Graneheims konkurrencevægt er bestemt ikke så høj som 105, jeg vil umiddelbart skyde på at han ligger på 93-95kg.

Eftersom han sagde, at han gerne ville ned på de 105 kg, må han da også "helt sikkert have vejet en del mere" :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Det tvivler jeg nu på. Han har en del fedtknuder på maven, hvilket vidner om brug af HGH og/eller Insulin og udover det havde han de "Klassiske" hævede lymfekirtler på halsen, som mere end antyder brug af AS. Prøv at lægge mærke til hvordan han ser ud ift sin enæggede tvillingebror. Hans ansigt ser markant anderledes ud ift broderen, hvilket også indikerer at han har fået andet end havregryn at spise

Når det så er sagt, så havde jeg også gerne set ham placeret højere, og at Don Youngblood kunne vinde den konkurrence, sådan som han så ud, fatter jeg intet af  Han så direkte syg ud

Crawdaddy, help me out here: Folk som har forstand på den slags taler ofte om de fedtknuder på maven. Det blev også nævnt omkring Mr. Fitness - Har du et billede som viser det???

Jeg skal ikke gøre mig klog på om manden er clean eller ej, men jeg synes bestemt ikke, han så særlig clean/sund ud! - Dog en del bedre end "det/den" freak som vandt konkurrencen :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share