..


Kitty
 Share

Recommended Posts

Graneheim er en sympatisk fyr. Clean tilmed.

Eller, skal vi ikke hellere formulere det som Bjarne Riis - han er aldrig blevet taget for doping ;)

Jeg vil absolut ikke afvise, at Graneheim er clean. Hans konkurrencevægt i dag er ikke meget højere i dag end da han dominerede nordisk amatør BB tilbage i midten af 80erne.

Hmm i 1983 blev han Mr. Nordic i vægtklassen -70 kg, så det er da en temlig stor øgning siden midten af firserne, om han vejer 105 eller 93 kg eller ej.

Link to comment
Share on other sites

blanco: Jeg husker også at han sagde at han ville ned på 105kg i løbet af det næste års tid og længere ned i løbet af de næste par år. Det link du har smidt er også 2 år gammelt ifht. udsendelsen. Han var ikke så hakket i udsendelsen som på det billede. Han har åbenbart ikke deltaget i nogen konkurrencer fra 1988 til 1997?

Link

Link to comment
Share on other sites

Han har en del fedtknuder på maven, hvilket vidner om brug af HGH og/eller Insulin og udover det havde han de "Klassiske" hævede lymfekirtler på halsen, som mere end antyder brug af AS

Hævede lymfekirtler af AS ?? Det har jeg sgu aldrig hørt om ?? Og jeg synes heller ikke jeg lagde mærke til det i udsendelsen.

Fedtknuder, også kaldt lipomer er noget alle kan få. Det BEHØVER ikke betyde at man tager noget.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Et link der meget godt illustrerer det urimelige i, at Graneheim kun endte på en 10. plads. Vince Taylor skulle nok have vundet, og hvis man kun bedømmer ud for billederne på den side her skulle Graneheim, David Hawk og Giurgi nok have delt de næste pladser.

Masters Mr. Olympia 2002

Hvorfor fik Youngblood egentlig vindertitlen? Come on han er jo ikke engang en top-5'er... :unsure:

Graneheim siger noget med, at Vince selvfølgelig skulle have vundet, men at "det her jo er Amerika" eller at "sådan er Amerika", eller noget i den stil :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Han har en del fedtknuder på maven, hvilket vidner om brug af HGH og/eller Insulin og udover det havde han de "Klassiske" hævede lymfekirtler på halsen, som mere end antyder brug af AS

Hævede lymfekirtler af AS ?? Det har jeg sgu aldrig hørt om ?? Og jeg synes heller ikke jeg lagde mærke til det i udsendelsen.

Fedtknuder, også kaldt lipomer er noget alle kan få. Det BEHØVER ikke betyde at man tager noget.

Thomas

Rettelse: Det er spytkirtlerne der hæver. Både på halsen og kinderne. Læg mærke til hvordan hans ansigt ser markant anderledes ud end hans enæggede tvillingebrors.

Fedtknuder specifikt på maveregionen og udelukkende på maveregionen er noget af en sjældenhed af rang. Hvis de skulle være naturligt forekommende, ville de sidde på hele kroppen og meget sjældent være symmetrisk placerede. En masse (symmetrisk placerede) fedtknuder udelukkende på maven er en god indikator for at der er røget Insulin/HGH i sækken.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

blanco: Jeg husker også at han sagde at han ville ned på 105kg i løbet af det næste års tid og længere ned i løbet af de næste par år. Det link du har smidt er også 2 år gammelt ifht. udsendelsen. Han var ikke så hakket i udsendelsen som på det billede. Han har åbenbart ikke deltaget i nogen konkurrencer fra 1988 til 1997?

Link

Det er jo muligt, at det er hans off-season vægt han snakker om. ;)

I 88 vejer han 87kg til SM og i 97 og 2000 vejer han 93,5 og 94 til henholdsvis Sweden GP og B & K Classic ifølge en artikel i B & K magasinet. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Der må have været MANGE penge under bordet, for youngblood lignede jo lort.. Hans mave er da det værste jeg nogensinde har set..

Det er sgu ærgeligt at pengene har taget så stor magt over stortset alt :(

Link to comment
Share on other sites

Youngblood må vel mangle senestrøgene over rectus abdominis siden hans mave ser sådan ud. Det kan næppe være pga fedt.

Der er vist ikke nogen tvivl om at Youngblood har mere masse end svenskeren og sikkert også de andre, men når det sidder så "grimt" er det utroligt han stadig kan vinde.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Nogen der ved om programmet bliver genudsendt?

Har først lige set tråden nu, men det lyder da som om det var værd at se.

Tuder stadig over at jeg ikke fik optaget "Pumping Iron" da DR2 sendte den i foråret.

Det bliver sikkert genudsendt på et eller andet tidspunkt, for det plejer DR jo at gøre. Men der kan måske gå et helt års tid, hvis de venter til næste sommer, hvor tv traditionelt er fyldt med genudsendelser.

Alternativt kan du sende en mail og spørge...

Programmet var sådan set fint nok, men så heller ikke bedre.

Man så kun meget sparsomt og kortvarigt hans træning, og så fortalte han, at han måtte spise meget og ofte og den slags. Ellers ikke det store i den retning. Man kunne godt have savnet meget mere trænings-/kostrelevant. I stedet lå der også en del fokus på, at tale med familien, træningspartneren og med ham selv som privatperson, og han tanker om at stoppe kontra fortsætte karrieren som BB. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share