Arnes log - 5 udgave


Arne
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Formiddagsspin den 23/1

Chris var i dag noget yngre og noget kønnere - og hed i dagens anledning Anne Vagner, så det var jo nok årsagen til at han så så godt ud :wink:

Der var en del tomme cykler ude i hjørnerne, det er der gerne om søndagen - på trods af lang venteliste, og så er der dem der bliver væk fordi der er vikar på - dumt, for Annes time fejlede ikke noget - hun har et dejligt drive. Men ok - lidt blødere end en Chris time var den måske nok - en mere regulær II time.

Det gik ok med min fod - hurra for Felden Gel. Jeg kørte med i intervallerne i stående mellemtakt - det er toppene midt på kurven - men kørte ikke med i nogle korte stående accelerationer senere. Timen sluttede med 6 min i stående enkelttakt - jeg kørte 2 min oppe, 2 min nede og 2 min oppe med god belastniong til sidst.

God træning på min vej tilbage til spinningformen :smile: 3 x :banana:

post-125-1106476631_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Heeeey der

Jeg har nu fået læst denne log bog og din første log bog........ damn........ dyb respekt fra mig...

Godt nok kræver det mange kopper stærk kaffe at kommer igennem men det er det hele være!

Din vedholdenhed er bare fantastisk...

Det giver mig blod på tanden...

Jeg håber jeg kan gå i dine fodspor og opnå ligeså meget..

Fu..... du er bare alt for seeeeeeeeeeeeeej!!!

Klem herfra de fynske til dig

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Heeeey der

Jeg har nu fået læst denne log bog og din første log bog........ damn........ dyb respekt fra mig...

Godt nok kræver det mange kopper stærk kaffe at kommer igennem men det er det hele være!

Din vedholdenhed er bare fantastisk...

Det giver mig blod på tanden...

Jeg håber jeg kan gå i dine fodspor og opnå ligeså meget..

Fu..... du er bare alt for seeeeeeeeeeeeeej!!!

Klem herfra de fynske til dig

<{POST_SNAPBACK}>

Pivklar - tak for de søde ord - jeg bliver helt :blush: Du har vist da selv nået et godt stykke!!

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Heeeey der

Jeg har nu fået læst denne log bog og din første log bog........ damn........ dyb respekt fra mig...

Godt nok kræver det mange kopper stærk kaffe at kommer igennem men det er det hele være!

Din vedholdenhed er bare fantastisk...

Det giver mig blod på tanden...

Jeg håber jeg kan gå i dine fodspor og opnå ligeså meget..

Fu..... du er bare alt for seeeeeeeeeeeeeej!!!

Klem herfra de fynske til dig

<{POST_SNAPBACK}>

Pivklar - tak for de søde ord - jeg bliver helt :blush: Du har vist da selv nået et godt stykke!!

<{POST_SNAPBACK}>

Du fortjener alle mine ord...

Der skal nok komme flere mens jeg vandre vidre i din gl log bøger.

2, 3 og 4 log er endnu ikke læst...

Det er cool læsning og du skal vide at jeg værdsætter højt din åbenhed i medgang og modgang igennem tiden.

For det er vigtig for andre at se de ikke er alene.

Du giver ligesom andre en masse at tænke over, arbejde med og ikke mindst håb......

Vigtig vitaminer her i livet for enhver der kommer forbi din log.

knuz og tanker herfra

Link to comment
Share on other sites

hey bette ven

sidste melding fra slankeholdet: De glæder sig meget til at høre fra dig, så det er jo rigtig fedt.. Langt de fleste har en fedt% omkring 40, men de vejer ikke så meget - de er bare lidt bløde :smile: Nu har jeg ikke set alle, men sådan omkring de 120 kg er vist det meste. Håber du stadig er frisk. Kan du mon d. 31. marts i stedet for den 28. ? Der er sådan noget påske...

kram fra husfyssen, der nu har taget 400 g på, så du fører :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Du fortjener alle mine ord...

Der skal nok komme flere mens jeg vandre vidre i din gl log bøger.

2, 3 og 4 log er endnu ikke læst...

Det er cool læsning og du skal vide at jeg værdsætter højt din åbenhed i medgang og modgang igennem tiden.

For det er vigtig for andre at se de ikke er alene.

Du giver ligesom andre en masse at tænke over, arbejde med og ikke mindst håb......

Vigtig vitaminer her i livet for enhver der kommer forbi din log.

knuz og tanker herfra

<{POST_SNAPBACK}>

Endnu engang tak - og i lige måde! :smile:

hey bette ven

sidste melding fra slankeholdet: De glæder sig meget til at høre fra dig, så det er jo rigtig fedt.. Langt de fleste har en fedt% omkring 40, men de vejer ikke så meget - de er bare lidt bløde :smile: Nu har jeg ikke set alle, men sådan omkring de 120 kg er vist det meste. Håber du stadig er frisk. Kan du mon d. 31. marts i stedet for den 28. ? Der er sådan noget påske...

kram fra husfyssen, der nu har taget 400 g på, så du fører :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder godt med holdet Mette. 31 er fint.

Link to comment
Share on other sites

Dagens kost den 23/1

2585 Kcal - heraf 23 % protein. Jeg er godt nok en smule sulten nu og har været det det meste af dagen - men der røg nok også 6-700 Kcal på spinning timen... og så er jeg jo langt under mit hvile ligevægtsindtag i "netto kalorier".

Link to comment
Share on other sites

Formiddagsspin den 23/1

Chris var i dag noget yngre og noget kønnere - og hed i dagens anledning Anne Vagner, så det var jo nok årsagen til at han så så godt ud :wink:

....for Annes time fejlede ikke noget - hun har et dejligt drive. :

<{POST_SNAPBACK}>

Jeps,

Hun er sgu bare dejlig, den små Anne......kommer til at savne hende på Englandsvej, hvor hun er blevet afløst...... :crybaby: ......hils hende endeligt...

Det ser da ellers ud til at dit hårde arbejde med vægten er begyndt at give pote - igen fedt med lidt inspiration til "os" der er lidt i midten :laugh:

Vi skal vel også snart have smidt den cykel ud til dig, Arne?

Niske

Link to comment
Share on other sites

Hej Niske

Ja det skal vi - men det kniber mig at skaffe bil... forsøgene fortsætter.

:smile:

Styrketræning uge 4 dag 1

Som den kvikke læser måske har bemærket - så faldt uge 3, dag 4 ud - sådan kan det gå :poking: (den var til mig selv...)

Bænkpres:

10 x 1 x 63,5 kg

5 x 5 x 53,5 kg

Mavemskine:

3 x 8 x 37,5 kg

Stående skulderpres:

2 x 8 x 14 kg

1 x 6 x 14 kg - hmm

Machine triceps pull down

3 x 8 x 50 kg - jeg er for tung til dips lige nu - så en anden øvelse må ind - den kan på inge måde doublere for dips - men jeg får da trænet lidt ekstra triceps...

Alt var lidt trægt i dag: 2 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Som den kvikke læser måske har bemærket - så faldt uge 3, dag 4 ud - sådan kan det gå  :poking:  (den var til mig selv...)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har lovet at vikariere lidt for Vivs så du får lige :poking::poking::poking::tongue: (skal vist også lige have sat en eller to i min egen :innocent: ) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Spinning II med Rasmus Pedstrup

Der var mange tomme cykler i Parken i dag - folk skal åbenbart ikke træne når det ikke er Chris der køre timerne.... Mystisk..... OK jeg tror godt jeg kan analysere hvad der sker - men det er noget fis - især med så god en afløser som Rasmus - godt struktur og god energi.

Efter opvarmningen lagde vi ud med 1,2,3,4,og 5 min stående enkeltttakt med først 1, siden 2 min siddende arbejde imellem. Så en kort pause og så 5 x (30 sek sidende enkelttakt, 30 sek stående enkelttakt, 30 sek stående mellem takt, 30 sek siddende mellemtakt) Efter endnu en kort pause kørte vi nogle dobbeltakt spurter på 30 sek med siddende eller stående enkelttakt imellem.

Jeg havde glemt pulsremmen - men jeg gik da vist helt godt til den - jeg er oppe på at kunne stå op med 70 rpm i 3 min uden at dø - det er et fremskridt - irriterende når man kunne klare 15 min for ikke længe siden - men jeg kommer tilbage....

Fin træning til 4 solide gange :banana:

Link to comment
Share on other sites

Helt enig i at Rasmus kører nogle fine timer!

Lyder som et godt gedigent stille og roligt program. Surt vi ikke rendte på hinanden.

Irriterende at den ene højttaler var i stykker det var kun i den side du sad der var lyd..

Link to comment
Share on other sites

Sløv styrketræning den 25/1

Jeg nåede lige ind på frivægtsområdet da der lød et ordentligt drøn - det viste sig at være Doc Holliday der testede styrken i smithstativet med sin pande........... Stativet holdt. :tongue:

Squat:

1 x 10 x 75 kg

3 x 5 x 55 kg - jeg reducerede volumen af hensyn til meget trætte ben, spinningformen og en slap mental indstilling på dagen.....

BB row

1 x 4 x 51 kg

2 x 8 x 51 kg Jeg skulle køre øvelsen med 45 kg men det her var nemmere - var slap i første sæt, men fik så taget mig sammen

DB Biceps curls:

3 x 8 x 12 kg tja....

Uden for nummer:

Træk til bryst:

2 x 8 x 60 kg

1 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share