Arnes log - 5 udgave


Arne
 Share

Recommended Posts

Kost på denne møgdag: ca. 2600 Kcal

<{POST_SNAPBACK}>

Arne!! Du skylder dig selv at sætte dig ned og skrive du har kørende for dig i øjeblikket.

Set i det store billede har de seneste uger jo kørt rigtig flot.

De sidste par dage har du stadig lavet fornuftig træning og kosten har jo heller ikke været helt ude i skoven.

Når du på en møgdag rent faktisk kommer afsted skal den sejr være noget du vælger at leve højt på i flere dage. Det er jo netop de småting som på sigt giver resultaterne.

Glæder mig til at se nogle positive indlæg de næste dage! :cooldance:

Mads

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Madsswim - det var bare valget :wink:

I går

Der var stille langs søerne da jeg traskede hjem i går – men partilederrunden i ørene….

Pia havde leet – Mette havde grædt og Mogens havde rørt vores hjerter.

Jeg havde svært ved at bære det. 4 år mere med en regering som har erstattet ansvar for hinanden og solidaritet med kontraktpolitik og individualitet……

Jeg vælger i dag, efter at havet mistet temperamentet på uheldig vis i OT, at se positivt på det, som en mulighed for at starte forfra på nogle ting. Den gamle socialdemokratiske model er utilstrækkelig og den humorforladte venstrefløj har haft sine problemer. Jeg vælger at tror at der for asken kan rejse sig en fugl Fønix – og at den kan undgå at komme for tæt på solen siden hen.

Der er jo ikke bare brug for gold individualisme – Der er ikke brug for den sorte skole med mange test – der er ikke brug for liberal lad den falde der ikke kan stå selv.

Der er brug for et samfund der uddanne bedst muligt – til det samarbejdende, mangfoldige, levende og udviklende samfund. Vi er et netværkssamfund hvor der er brug for gode partnerskaber mellem en stærk og dynamisk offentlig sektor og erhvervslivet. Et samfund der har fokus på alle dimensioner – også de humanistiske og de dimensioner der ikke umidelbart står sig igennem en kortfattet cost/benifict analyse.

På den måde kan vi skabe de arbejdspladser der skal skabes – fra oplevelsesindustrien som har brug for gode historier til det vi har vist os gode til – f.eks energiteknologi. Et samfund der acceptere og ønsker viden og ekspertise – som ikke er præget af rindalistisk skyden på ”smagsdommere” som vover at tænke anderledes. Et samfund der må igang med at lægge en plan for hvad vi gør for dem der lige nu udstødes af arbejdsmarkedet - og som snart skal igang med en positiv integration af de nye danskere.

Jeg håber at de nye ledelser i SF og Socialdemokratiet kommer til at pege den rigtige vejMod en nytænkning af solidarietsbegrebet og stadig fokus på at skabe en venligt og lyst samfund – med fokus på SAM i ordet.

I dag har jeg hele dagen kæmpet med humøret, med temperamentet og med et dumt CMS system.

Det er ikke meget jeg har fået spist – små 1700 Kcal.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
jeg har 1 ting som jeg syntes pejer på venstrefløjens fremtid.. "Pernille Rosenkrantz-Theil"

En ung pige med realitetsproblemer og kommunistiske tendenser :bigsmile:  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

100% enig :smile:

Link to comment
Share on other sites

jeg har 2 ting som jeg syntes pejer på venstrefløjens fremtid.. "Mette Frederiksen" og "Pernille Rosenkrantz-Theil"

Et par unge piger med Nosser :bigsmile:  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er 100 % Blackmoore - der er ærligt engagement og begavelse hos de 2.

Link to comment
Share on other sites

jeg har 1 ting som jeg syntes pejer på venstrefløjens fremtid.. "Pernille Rosenkrantz-Theil"

<{POST_SNAPBACK}>

100% enig jeg stemmer på hende hver gang, Hun er så enormt lækker, og jeg har afgrundsdyb respekt for hendes holdninger!! Jeg vil give min højre arm for at drikke en kop økologisk bjergmocca med hende i ungdomsshuset!

<{POST_SNAPBACK}>

Flot du indrømmede det, Doc :4thumbup: det må have været hårdt, men nu kom det ud :tongue:

Og skal vi så begynde at quote hinanden ordentligt i stedet for ?? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville ikke selv stemme på Pernille. Og hele malinghistorien var nok "En storm i et glas vand" men stadigvæk rigtigt dumt :mad: Men jeg kan godt lide at se en flok unge kvinder med fremdrift og drive, og som virker som om de mener det de siger.. Nå, nu skal Arnes log jo heller ikke ende som "deadline" :blush::blush:

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning den 10/2

Det eneste formildende omstændighed ved træningen i dag var, at Vivsen også var i Parken for at træne. :smile::smile: Min egen træning gik ad H...... til. !700 Kcal dagen i går er nok noget af årsagen. Jeg kunne i første omgang ikke rokke min startvægt i Military Press - men efter nogleekstra løft med mindre vægt kom jeg i gang.

Military press:

Opvarmning. 2 x 3 x 31kg, 2 x 1 x 36 kg 2 x 1 x 41 kg

8 x 1 x 43,5 kg

2 x failiure x 43,5 kg

1 x 4 x 33,5 kg

2 x 5 x 33,5 kg - og så stoppede jeg der....

Incline DB press:

3 x 6 x 22 kg - jeg havde intet i mine arme at løfte med

Close grip bænk

3 x 4 x 51 kg...... :mad:

1 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

hva ? :blink: ka' min tilstedeværelse ikke trække bananerne op til i det mindste plus :banana3: ??? :unsure::tongue:

Det var godt at se dig i dag - men Arne, næste gang, skal vi prøve og træne sammen.... ok ? og ellers ses vi på lørdag, jeg glæder mig helt vildt, og det er vist godt, du kan få lidt mere end 1700 kcal ind hva ? synes du kører meget lavt kcal-indtag :poking::poking: .... men det ved du jo, jeg mener... :innocent:

/Vivs :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

hva ? :blink:  ka' min tilstedeværelse ikke trække bananerne op til i det mindste plus :banana3: ??? :unsure:  :tongue: 

Det var godt at se dig i dag - men Arne, næste gang, skal vi prøve og træne sammen.... ok ? og ellers ses vi på lørdag, jeg glæder mig helt vildt, og det er vist godt, du kan få lidt mere end 1700 kcal ind hva ? synes du kører meget  lavt kcal-indtag  :poking:  :poking: .... men det ved du jo, jeg mener...  :innocent:

/Vivs  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jep næste gang skal vi træne sammen - skal bare være på en cardiodag for mig - men dem bliver der snart flere af - jeg skifter fokus tilbage til cardio lige om lidt. Dvs. tilbage til at træne styrke 2 gange per uge.

1700 Kcal var for lidt - og mere et resultat af hvordan dagen i går gik end efter beslutning.

Link to comment
Share on other sites

Jep næste gang skal vi træne sammen - skal bare være på en cardiodag for mig - men dem bliver der snart flere af - jeg skifter fokus tilbage til cardio lige om lidt. Dvs. tilbage til at træne styrke 2 gange per uge.

1700 Kcal var for lidt - og mere et resultat af hvordan dagen i går gik end efter beslutning.

Jeg vil ihvertfald godt benytte lejligheden til at advare Herr. Arne om at indfinde sig i Boltens Gård i eftermiddag, thi der vil blive kørt stående tempo i bunkevis :devil::devil: :4thumbup:

Det med din military behøver ikke skyldes energi-indtaget - nogle gange har man bare en dag hvor der ingen styrke er i kroppen. Det kommer stærkt igen!

Link to comment
Share on other sites

Weekenden gik med et herligt MOL spinningtræf som jeg vil skrive om i morgen.

I dag var det igen tid til vejning - og jeg har tabt 3 kg på den seneste uge :cooldance:

Det løfter humøret ikke så lidt! :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har sagt det før og jeg siger det igen, - det er godt nok imponerende!

Et facinerende eksempel du er for os alle. Tålmodighed, viljestyrke og resultater!

:smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Tak for de søde kommentarer!

MOL spinningtræf I

Uden for var verden i forandring – vi havde set de første fnug da vi entrede Hard Works underjordiske verden på Frederiksberg – men da vi var færdige og kom op igen var alt begravet i et strålende hvidt tæppe…… :devil:

Hard work på Frederiksberg åbnede i maj – i en bygning der skulle havet været biograf. Over jorden er der reception og et opholdslokale på 1 sal – resten er under jorden o flere plan. Fitnessområdet og frivægtene er placeret på fire plateauer i det lokale der skulle havet været den store biografsal. Frivægtene nede i ”bunden”. Der er kommet et rigtigt lækkert center ud af det.

Vi var her denne dag – os i alt 24 mennesker – fordi Hard Work havde stillet cykelsalen gratis til rådighed for os – til det første MOL spinningtræf. Oven i købet fik vi lov til at være der næsten 2 timer efter lukketid. Tak til Centerchef Susanne – som i øvrigt kørte med det meste af vejen.

Jeg havde virkeligt planlagt min debut som spinninginstruktør – jeg skulle varme deltagerne op fysisk og mentalt….. det gik ikke helt sådan – nuvel det gik ok – men jeg fik slet ikke sagt alle de ting jeg havde planlagt – det var en helt ny situation at sidde der nede i bunde af rummet – med alle de andre på podier opad i rummet. Men hvad jeg fik min debut og satte utvivlsomt verdensrekord som den fedeste person nogen sinde i den rolle…

Selv om Milter flere gange sagde ”PAS NU PÅ FODEN” – så stod jeg en del op – og så langt godt nok – jeg mærkede ikke det store – jeg havde ikke meget modstand på – jeg skulle jo have luft til at tale…..

Til sidst i mine 25 kom der et planlagt ekstranummer – B_skaal dukkede op med en CD – en CD med ”Vi maler byen rød” – og vi sluttede min seance med en god gang dobbelttakt – stående under omkvædet!! Et sjovt indslag…. :4thumbup: - tak til Mette!

Der efter gik det slag i slag med Jeaneth1980, Creole, Nordmand, Spock, Malu og Ulrik1973 på podiet – alle fik gode kommentarer til deres indslag – alle gjorde det godt.

Min egen deltagelse begrænsede sig til lidt over 1½ time i alt i køretid. Første gang jeg rejste mig med belastning sagde foden AV AV AV – jeg kørte med de ”bløde sko” – det er godt for min archilles sene – men skidt for min fod. Så min rolle var mest som ordstyrer og tidtager.

Jeg skal nok skrive nogle kommentarer og poste nogle billeder – i en dertil begyndt tråd.

Om aftenen var vi på thai restaurant – lidt af en kamp at komme derhen i snemasserne – men det lykkedes da for alle. Super dag – og 1½ times god træning var da ikke så ringe endda – så derfor bliver det til :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Tak tak Piv - der er lagt lidt billeder op nu.

Hjemmetræning

Jeg kommer af flere årsager ikke i centret i disse dage - så jeg må træne en smule hjemme. Her til aften:

Zecher squat:

3 x 5 x 50 kg

Floorpress (semi close grip):

3 x 5 x 50 kg

BB row

3 x 5 x 50 kg

2 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde virkeligt planlagt min debut som spinninginstruktør – jeg skulle varme deltagerne op fysisk og mentalt….. det gik ikke helt sådan – nuvel det gik ok – men jeg fik slet ikke sagt alle de ting jeg havde planlagt – det var en helt ny situation at sidde der nede i bunde af rummet – med alle de andre på podier opad i rummet. Men hvad jeg fik min debut og satte utvivlsomt verdensrekord som den fedeste person nogen sinde i den rolle…

<{POST_SNAPBACK}>

Hey, tillykke med din debut som spinninginstruktør :4thumbup: Det går aldrig som man planlægger, men jeg syntes du gjorde det flot, når det nu var første gang du var i den rolle.

Og ja, du er måske nok den tungeste person vi nogensinde har set på en instruktørcykel, men BESTEMT ikke den værste :bigsmile:

Håber din fod får det bedre snart...

Og tillykke med vægttabet på hele 3 kg i løbet af en uge! fedt! Det er virkelig noget der motiverer, når det går fremad. :bigsmile:

...og Arne... VI VIL SE FLERE BILLEDER :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share