Har du generne til bodybuilding?


Dines
 Share

Recommended Posts

Det er vel de færreste der ikke oplever resultater, sålænge de har styr på deres kost og styr på deres træning.

Det er muligt at generne fortæller at du er en supermand, men de kan jo ikke rigtig fortælle noget om symmetri - og kropsbygningen generelt, hvilket også spiller en stor rolle.

Nogle folk er relativ svage, men alligevel evner de at opbygge god muskelmasse, omvendt er der nogle der er jernstærke, og er tynde som et siv.

Derudover så kan generne heller ikke fortælle så meget om psyken/indstillingen på den pgld. person, og hvis den ikke er med, så skal man ikke regne med at være med i topidræt alligevel.

Såe....kan ikke rigtig se hvordan man kan bruge en sådan test positivt på nogen måde.

Link to comment
Share on other sites

Man kan sagtens komme ud på et skråplan hvor potentielle sponsorer begynder at vil se gentests før de vil poste penge i et ungt håb...

I stedet for at udvælge tilfældige personer skulle de hellere analysere Ronnie Coleman og Markus Rühl.

Godt nok er de fyldt med så meget krudt at de er ved at sprænge i luften.

Men fremragende gener for at udvikle muskler - det har de faktisk også...

Link to comment
Share on other sites

Mægtig interessant forsøg. Men er indgngsvinklen ikke en anelse snæver i og med det kun er arm(e) der trænes? Hvis man skal determinere en persons respons på vægttræning ville det vel være mere rimeligt at se hvordan de reagerede på f.eks dødløft for at få noget at vide om deres tilpasningsevne både systemisk og lokalt muskulært.

Måske fordi det rent logistisk ville være et mareridt at holde styr på¸ instruere¸ måle på en gruppe af mennesker der dødløfter.

Link to comment
Share on other sites

Uanset om man er egnet eller ej vil der jo altid være nogen som på trods af dårlige gener er mere dedikerede, og derved aligevel kan komme til tops.

Men ok, jeg ville da gerne vide det hvis det var muligt, selvom jeg i forvejen godt nogenlunde ved hvor jeg står. Det gør alle sgu når det kommer til stykket.

Link to comment
Share on other sites

Well jeg synes det er lidt irelevant.

Jeg er godt klar over jeg absolut ikke har super gener til denne sport. Men jeg gør det fordi jeg kan li det.

Jeg får resultater. Men ikke super hurtige, eller gode. Men de kommer, stille og roligt.

Det er min kamp for at nå dem, og så længe de er der, er jeg glad, og har det sjovt med det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share