Hvad betaler i pr. måned for træning i center?


Soulfly
 Share

  

76 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

100 Kr. om måneden tilhører nogle slagterier i  området, billigt men SMÅT, ingen squat rack eller noget, må nøjes med et bænkpress stativ til bænkpress, dødløft og squat, det kan lige gå. mangel på frie vægte, men det arbejdes der på, efter vi har klaget til dem en del gange. men i forhold til prisen er det sku ok, for de få maskiner der er, bruger jeg sku ik alligevel.

Link to comment
Share on other sites

900 kr. om året = 75 kr./måned

De 900 kr. er det jeg betaler i kontingent for at være medlem af kajakklubben - så oveni adgang til træningslokalet 24 timer i døgnet får jeg også adgang til samtlige både, socialt samvær, køkken, TV, fester og et sted at spise om nødvendigt :D

Link to comment
Share on other sites

I træner skam billigt må jeg sige.

Jeg betaler 300 kr om måneden men der er en lidt lusken pris-politik så man kan sikkert godt få det billigere hvis man er smart.

Til gengæld er der 2600 m2 at boltre sig på og et utal af fitnes-maskiner, vægtstænger, cardio-udstyr, bodybike-rum og træningshaller.

Det eneste man ikke kan lave vil jeg tro er tung dødløft.

Link to comment
Share on other sites

Ca. 280kr/mnd for et lækkert stort og lyst center med væg-til-væg næsten myt Cybex-grej, 2 smith-racks, spinning, masser af andre cardiomuligheder og MASSER af lækre piger (I ved, dem med den anden slags bryster, der kører 200 gentagelser i kone-maskinerne). :)

Og så gælder det i alle Equinox-centre i Danmark, så jeg kan træne både hvor jeg bor og hvor jeg arbejder. Perfekt!

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg godt jeg som tidligere nævnt kun giver 150 om året...

Men jeg synes egentlig prisen for at gå i et "ordentligt" pumpecenter er fair hvis den er under 300kr... ALT over er sku for meget... da jeg ikke boede på kollegie betalte jeg 250 i måneden... fair pris synes jeg... Nu er jeg bare så heldig at spare de penge..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share