Proteinsnack


Claus Dietz
 Share

Recommended Posts

Hej alle I kostguru'er..

Jeg har brug for lidt hjælp til at finde en snack, der indholder masser af proteiner og som jeg kan spise på kontoret.... :blink: Da jeg ikke altid har mulighed for holde en pause for blande en proteindrik....

Har selv overvejet kakaomælk, men prøver at varier det lidt....

Gerne fast føde....

Nogle forslag????? :)

Link to comment
Share on other sites

Et par stykker groft rugbrød med skinke/hamburgerryg og 10+ ost. Det fylder nogenlunde i maven, er fedtfattigt og proteinrigt (kød og ost). Spiser selv sådan 4 "klapsammen" samt et par hjemmelavede proteinbarer om dagen som frokost og mellemmåltider. En fedtfattig leverpostej er også proteinrig. Både Den Grønne Slagter og Stryhns har det i programmet.

Link to comment
Share on other sites

I netto kan du købe 500 gram fromage frais med 8,4 gram protein pr. 100 gram for 8 kroner.. Synes det smager langt bedre end kvark.. Og oven i købet billigere.. Sån en bytte kan sluges på 5 minutter, så har du lige 40 gram protein.. :)

Er du sikker på dette synes jeg har kigget i mange netto´er nu. smager det godt?

Link to comment
Share on other sites

L^P-> Ja, monster godt.. Er begyndt at spise det til morgenmad..muuuums.. Min mor brokker sig godt nok lidt over at der lige ryger 8 kroner på sån 5 minutter der, det er trodsalt noget dyrere end mælk, men jeg skal jo have nogle proteiner.. ;)

Edited by Le Moi
Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg det kun med kvark fordi det er det jeg æder som natprots og morgenmad (bare med flere carbs om morgenen) men det er delvis lavet på valle, så mon ikke det er løsningen??

Og nht til smagen så skrev jeg jo at der skal sød i, samt det skal fortyndes med vand, ell mælk - så smager det fino

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share