Livvidde


Morten Z
 Share

Hvad er din livvidde?  

173 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Alt under 110kg er feminint
:whatsthat:

Alt under 115kg er feminint :blush::beerchug:

Man er veltrimmet, når bare man overholder tommelfingerreglen: (livvidde i cm)~(kropsvægt i kg). Vejer selv 98 kg og har et taljemål på ca. 98 cm  :tongue:

Passer også meget godt her, blot med cirka +-20 cm/kg overi :devil:

Link to comment
Share on other sites

Arnold, du er da alt for latterlig at høre på nu! :dry: Smil til verden i stedet for at rakke andres indlæg ned!

Og desuden kom JEG også med min livvidde, idet jeg skrev "+20 cm" til den anden quote, hvor Casper T skrev "98".. 20+98 = 118.. Så hvad med at læse indlægene lidt bedre, inden at DU kommer med platte kommentare!

Link to comment
Share on other sites

Tiger

fair nok

Hvis man har en fedt % som en kvinde, og et livmål som en gravid, skal der være plads til at drille os tynde.  :cooldance:

:nonono: :4boxing:

Hop du nu bare tilbage på Getbig igen, hvor du kan føre dig mere frem med alle de andre små diskopumpere. :pimp: :4ranting:

<{POST_SNAPBACK}>

Tiger

Hvorfor er jeg en nu en discopumper og hvorfor skal jeg over på Getbig Det var da et mærkeligt indlæg :blink:

Teddy

I sommers løbe trænede jeg op til Spartas 10 km løb, derfor raslende min fedt % ned

Nu træner jeg tungt med vægtene, målet er at få mere styrke, og er derfor inde i en bulke fase    :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Så I 2 - kammertonen tak! :dry:

Hilsen

Gårdvagten

Link to comment
Share on other sites

 Share