Vægtløftning


Guest DocHolliday
 Share

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

OL-Vægtløftning, direkte

DR1,

søndag

15. august

kl. 15.30

Kommentator: Jørgen Herbert.

Gode ressourcer i disse dage er...:

http://www.dr.dk/sporten/ol2004/oltv/

http://ol.tv2.dk/program/index.html

Det kunne være fedt hvis der var EN oversigt over begge danske kanaler (+Eurosport og andre kanaler iøvrigt), hvor man kunne vælge sportsgren... Men mig bekendt findes den ikke.

Link to comment
Share on other sites

Det kunne være fedt hvis der var EN oversigt over begge danske kanaler (+Eurosport og andre kanaler iøvrigt), hvor man kunne vælge sportsgren... Men mig bekendt findes den ikke.

Man kan godt lave en Sport-sortering på DRs Tv-sider. Hvor præcis den er, når det kommer til stykket, er så en anden sag.

Link to comment
Share on other sites

mere præcist

link

så fik vi forresten en WR på 97,5 i træk og total WR i total på 210,5 for kvinderne i -48kg. nice :devil::devil::devil:

EDIT: den med totale er jeg ikke siokker på for de køre først stød nu. total WR må være totalen for de tre træk forsøg :unsure:

der stod på total WR på skærmen :unsure:

EDIT 2: nej det er total - de sendte åbenbart først træk og derefter stød selvom det er omvendt - ellers fatter jeg slet ingen ting :blink: :lol:

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Zink_Brian> jeg er også skuffet! <_<

Prøvede hun med verdensrekord, eller var det blot meget tæt på? Ikke desto mindre ville jeg gerne have set det. Iøvrigt var det underholdende at ham den mandlige kommentator ikke fattede en skid af hvad der foregik :lol:

Link to comment
Share on other sites

VIRUS ADVARSEL

Sirius.MEM.972

Når man forsøger sig med:

eurosport.com/home/pages/V4/L0/...109_Sea12.shtml

Hmmm, jeg får ingen advarsel???? Hvilken virusscanner bruger du?

F-secure / Webspeed sikkerhedspakke. Prisen ligger på omkring 10 kr om måneden :)

Den har ædt alt de sidste mange måneder hvor den har været installeret, er aldrig mere plaget af hijackere, underlige menu-barer/addware og virus.

Jeg har ellers decideret prøvet at teste sikkerheden af, ved at gå ind på de allermest skumle sider, hvor man ellers er sikker på at få raget vira til sig - men ingen ting sker der.

Skrev til Eurosport, ved ikke om det er derfor, men nu er der ingen fare få at få virus - den er fjernet fra siden af.

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

bleh alt under 100kg vægtklasse er jo spild af tid :)

Vi vil se nogle tykke mænd smide rundt med kg!

Da jeg var ned eog træne idag, var der nogle mini-kvinder igang med træk, de var fandme vilde :blink: ½m høje og vilde wheels.

Hende den ene var næsten nede og røre med røven, damn det se rvildt ud :w00t::devil:

Link to comment
Share on other sites

bleh alt under 100kg vægtklasse er jo spild af tid :)

Vi vil se nogle tykke mænd smide rundt med kg!

Den udtalelse siger alt om din viden om vægtløftning. Naim Suleymanoglu er af mange betegnet som den måske bedste vægtløfter igennem tiderne. Han løftede som regel på en kropsvægt omkring de 60kg, og på den kropsvægt præsterede han et stød på 190kg. ;)

Link to comment
Share on other sites

DEr var da noget af et evil clean & yerk VR miss fra en nasty pumpet østfætter :w00t: han så godt nok evil ud(bortset fra frisuren)

Ham der vandt havde da en vild walk around, damn det så nasty ud for ryggen :cry:

Har ikke lige nogle navne at hoste op med, men ham der vandt lavede deælme en nasty baglens salto :w00t:

Link to comment
Share on other sites

DEr var da noget af et evil clean & yerk VR miss fra en nasty pumpet østfætter :w00t: han så godt nok evil ud(bortset fra frisuren)

Ham der vandt havde da en vild walk around, damn det så nasty  ud for ryggen :cry:

Har ikke lige nogle navne at hoste op med, men ham der vandt lavede deælme en nasty baglens salto :w00t:

I de små vægtklasser er der nogle hårdtpumpede indimellem.

Sevans nåede ikke at se det.

Men....

ser lige i program oversigten for Eurosport:

00:25 ARTISTIC GYMNASTICS

OLYMPIC GAMES - ATHENS 2004

WEIGHTLIFTING

62 KG MEN FINAL

kunne se ud som om der OGSÅ bliver vist vægtløftning der :blink: eller er det en fejl?

Devito: husk at se Indoneseren i 69kgs klassen. En pumpet fætter der også er god for en dobbelt biceps pose.

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

00:25 ARTISTIC GYMNASTICS

OLYMPIC GAMES - ATHENS 2004

WEIGHTLIFTING

62 KG MEN FINAL

kunne se ud som om der OGSÅ bliver vist vægtløftning der :blink: eller er det en fejl?

62kg har da lige været... hvis så er det en genudsendelse

De må kunne squatte sind sygt meget efter SL regler, hvis man kan lave et ass to the grass front squat med 170-180kg som 56-62kg løfter :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share